سئو

آموزش نصب وردپرس در دایرکت ادمین (DirectAdmin) تصویری

عناوین مطالب

در این سری در می خواهیم نصب وردپرس در دایرکت ادمین (DirectAdmin) را توضیح دهیم و اینکه چگونه یک وب سایت را در VPS خود آپلود کنید. برای پیروی از مراحل زیر، فرض می کنیم که شما قبلاً پایگاه داده ای را ایجاد کرده اید.

در مقاله آموزش نصب وردپرس در دایرکت ادمین، توضیح می دهیم که چگونه وردپرس را در VPS با DirectAdmin نصب کنیم. گزینه های هزینه بر مانند Installatron یا Softaculous می توانند نصب را برایتان ساده تر کنند و به شما اجازه می دهند تا آن را با یک کلیک از طریق DirectAdmin اجرا کنید. در این مقاله فرض می کنیم که نمی خواهید هزینه های بیشتری را متحمل شوید یا نرم افزار اضافی نصب کنید. پس فقط توضیح می دهیم که چگونه وردپرس را با استفاده از گزینه های داخلی در DirectAdmin خود نصب کنید.

مقالات پیشنهادی: آموزش سئو وردپرس

راهنمای تصویری نصب وردپرس در دایرکت ادمین

برای نصب وردپرس در دایرکت ادمین، یک آموزش تصویری مرحله به مرحله برایتان آماده کردیم که بتوانید کاملا به موضوع اشراف داشته باشید.

مرحله 1 نصب وردپرس در دایرکت ادمین

اولین مرحله برای نصب وردپرس در دایرکت ادمین وردپرس را از صفحه اصلی وردپرس دانلود کنید و فایل zip را در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

مرحله 2

مرحله 3

مرحله 4

مرحله 5

مرحله 6

مرحله 7

متاسفانه، حتی در نصب ویندوز انگلیسی با مرورگر انگلیسی و تلاش برای ویرایش منبع صفحه، گزینه های موجود در تصویر را به زبان انگلیسی نمایش نمی دهد (حتی اگر آن را به عنوان زبان DirectAdmin تنظیم شده است).

مرحله 8

مرحله 9

مرحله 10

مرحله 11

مرحله 12

مرحله 13

مرحله 14

مطالب مرتبط: آموزش کامل افزایش حجم آپلود در وردپرس با 4 روش

مرحله 15

در این مرحله از نصب وردپرس در دایرکت ادمین ، هشداری مبنی بر نیاز به اطلاعات پایگاه داده خود برای نصب دریافت می کنید. در سری آموزش DirectAdmin توضیح می دهیم چگونه یک پایگاه داده ایجاد کنیم.

مرحله 16

مرحله 17

گام 18

پنج دقیقه تخمین بسیار زیادی است؛ در VPS که ما برای این راهنما استفاده کردیم، نصب بلافاصله انجام شد. شما صفحه زیر را به عنوان تایید خواهید دید و می توانید بلافاصله کارتان را با وردپرس شروع کنید! ما نمی توانیم خدمات پشتیبانی از طراحی و مدیریت یک وب سایت وردپرس را به شما ارائه دهیم، اما شما می توانید به پشتیبانی وردپرس بروید!

خب، با اجرای مراحل فوق، می توانید به آسانی وردپرس را در DirectAdmin نصب کنید. اگر هر سؤالی در مورد نصب وردپرس در دایرکت ادمین برایتان پیش آمد، می توانید همینجا کامنت بگذارید. هم چنین ما در ویکی دمی، خدمات سئو ارائه می دهیم، در صورتی که سوالی راجع به سئو سایتتان داشتید، می توانید از طریق صفحه مشاوره سئو (به صورت رایگان) با ما در تماس باشید.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید