سئو

کتاب راهنمای جامع سئو برای فروشگاه اینترنتی

کتاب راهنمای جامع سئو برای فروشگاه اینترنتی

نویسنده: Backlinko80 صفحهانگلیسی

کتاب راهنمای جامع سئو برای فروشگاه های اینترنتی توسط Brian Dean مدیر سایت Backlinko تهیه شده است. این کتاب به شما کمک میکند که مسیر سئو فروشگاه اینترنتی را از انتخاب کلمه کلیدی تا رعایت استانداردهای سئو تکنیکال بیاموزید.

استانداردهای سئو برای همه سایت های اینترنتی مشابه هم است ولی در فروشگاه های اینترنتی استراتژی ما برای انتخاب کلمه کلیدی، تعیین ساختار صفحه و تبدیل بازدیدکننده به مشتری در مقایسه با مجلات اینترنتی و سایت های شرکتی متفاوت است.

این کتاب که توسط Brian Dean تهیه شده است به شما کمک میکند تا مسیر درستی برای سئو فروشگاه اینترنتی خود تدوین کنید. این مسیر از انتخاب کلمات کلیدی آغاز شده و با معرفی استانداردهای سئو تکنیکال، بازاریابی محتوا و لینک سازی، کلیه آموزش های لازم را در اختیار شما قرار میدهد.

سرفصل های کتاب آموزش سئو برای فروشگاه اینترنتی

این کتاب در 6 فصل و 80 صفحه جمع آوری شده که مهمترین موضوعات بررسی شده در آن به شرح زیر است:

  1. انتخاب کلمات کلیدی هدف
  2. طراحی ساختار کلی سایت
  3. رعایت استانداردهای سئو On Page
  4. سئو تکنیکال برای فروشگاه اینترنتی
  5. بازاریابی محتوای برای سایت های فروشگاهی
  6. استراتژی لینک سازی مناسب برای فروشگاه اینترنتی

سفر به آینده سئو؛ ماجراجویی در اعماق گوگل

Websima56 صفحهفارسی

در دنیای سئو، آینده دور نیست! از نحوه نمایش نتایج گرفته تا رفتار کاربران هنگام جستجو در گوگل به سرعت در حال تغییر است. آنچه در این کتاب می‌خوانیم صحبت در مورد آینده‌ایست که حتی همین امروز هم شاهد تاثیرات آن بر نتایج جستجو هستیم.

دانلود رایگان

الگوریتم های گوگل، بازدید رایگان از باغ وحش گوگل

Websima120 صفحهفارسی

موفقیت در سئو نیازمند کسب دانش و تجربه بسیار است، بهترین نقطه برای شروع یادگیری شناخت عملکرد گوگل هنگام بررسی و رتبه بندی سایت ها است و برای اینکار شناخت الگوریتم های گوگل اولین قدم خواهد بود.

دانلود رایگان

دانلود رایگان

کتاب سئو کلاه سیاه، چیزهایی که بهتر است ندانیم!

Websima100 صفحهفارسی

در یک تعریف ساده میتوان گفت؛ سئو کلاه سیاه مجموعه ای از تکنیک ها برای کسب جایگاه سریع در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در تضاد است.

دانلود رایگان

کتاب میدان نبرد در سئو

O’Reilly Media204 صفحهانگلیسی

کتاب میدان نبرد در سئو؛ استراتژی های برنده برای بازاریابی از طریق موتورهای جستجو، راهنمایی کاربردی برای موفقیت در سئو است. این کتاب تنها به معرفی استراتژی های سئو بسنده نکرده و تلاش میکند درک درستی از آنالیز و هدف گذاری را به شما منتقل کند.

دانلود رایگان

کتاب راهنمای جامع سئو محلی

SEJ170 صفحهانگلیسی

سئو محلی در واقع مجموعه فعالیت های ما برای کسب جایگاه بهتر در عبارت هایی است که به یک موقعیت مکانی مشخص یا یک کسب و کار محلی اشاره دارند. این فرآیند شامل تولید محتوا، رعایت استانداردهای سئو تکنیکال و لینک سازی خواهد بود.

دانلود رایگان