سئو

کتاب آموزش بک لینک سازی با تکنیک های کلاه سفید

کتاب آموزش بک لینک سازی با تکنیک های کلاه سفید

نویسنده: امیرحسین اسماعیلی133 صفحهفارسی

تاثیر لینک بر سئو انکار ناپذیر است ولی این تاثیر همانقدر که میتواند مثبت باشد ممکن است منفی نیز باشد، در نتیجه برای لینک سازی نیازمند شناخت مسیرهای درست و استراتژی های کارآمد هستیم. در این کتاب شما با مهمترین تکنیک های لینک سازی کلاه سفید آشنا میشوید.

لینک بیلدینگ به معنی انجام یک سر ی عملیات برای اینکه سایت ها ی دیگر به سایت شما لینک کنند است. لینک راهی برای هدایت کردن کاربران از صفحه ای به صفحه دیگر است. ربات ها ی موتور جستجو برا ی شناخت صفحات اینترنت از لینک ها استفاده می کنند.

روش های مختلفی برای لینک بیلدینگ وجود دارد و بسیاری از متخصصین سئو لینک بیلدینگ را سخت ترین قسمت کار خود می دانند. درست به همین دلیل است که اگر شما در هنر لینک بیلدینگ چیره دست شوید در راس همه ی سئو کار ها و رقیبانتان قرار می گیرید.

مهم نیست که در چه سطحی باشید و چقدر تکنیک های لینک سازی بشناسید، این کتاب حتما برای شما مفید خواهد بود. در این کتاب تلاش شده است تا پیچیده ترین مفاهیم لینک سازی با بیانی ساده و مثال های قابل فهم ارائه شود.

سرفصل های کتاب لینک سازی کلاه سفید

  1. تعریف لینک بیلدینگ (بک لینک سازی)
  2. انواع لینک ها (لینک های مفید و مضر)
  3. استراتژی لینک بیلدینگ (بک لینک سازی) چیست؟
  4. تکنیک های مورد استفاده در لینک بیلدینگ (بک لینک سازی)
  5. معیار اندازه گیری لینک بیلدینگ (بک لینک سازی)
  6. استرانژی های کلاه سفید در مقایسه با استراتژی های کلاه سیاه
  7. فوت و فن های لینک بیلدینگ (بک لینک سازی) پیشرفته
  8. افزایش تاثیر لینک
  9. جایگزینی برای بک لینک Co-Citation
  10. لینک سازی (بک لینک سازی) بر مبنای پردازش الگوها

در صورتی که می خواهید استراتژی لینک سازی کلاه سفید را بهتر از همیشه درک کنید پیشنهاد می کنیم به صفحه آموزش لینک سازی کلاه سفید مراجعه کنید.

کتاب سئو کلاه سیاه، چیزهایی که بهتر است ندانیم!

Websima100 صفحهفارسی

در یک تعریف ساده میتوان گفت؛ سئو کلاه سیاه مجموعه ای از تکنیک ها برای کسب جایگاه سریع در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در تضاد است.

دانلود رایگان

کتاب استراتژی فعالیت در شبکه های اجتماعی

SEJ40 صفحهانگلیسی

برای آنکه فعالیت های ما در شبکه های اجتماعی هدفمند و تاثیرگذار باشند باید شناخت درستی از مخاطب خود و رفتار کاربران در هر یک از این شبکه ها داشته باشیم. محتوایی که در توییتر منتشر میشود لزوما برای انتشار در لینکدین مناسب نیست.

دانلود رایگان

کتاب راهنمای جامع سئو برای فروشگاه اینترنتی

Backlinko80 صفحهانگلیسی

کتاب راهنمای جامع سئو برای فروشگاه های اینترنتی توسط Brian Dean مدیر سایت Backlinko تهیه شده است. این کتاب به شما کمک میکند که مسیر سئو فروشگاه اینترنتی را از انتخاب کلمه کلیدی تا رعایت استانداردهای سئو تکنیکال بیاموزید.

دانلود رایگان

کتاب راهنمای لینک سازی برای مبتدی ها

MOZ89 صفحهانگلیسی

لینک سازی یکی از مهمترین و حساس ترین بخش ها در فرآیند سئو سایت است. اهمیت لینک سازی و خطرات جانبی آن به ما این هشدار را میدهد که تکنیک های اجرایی را تنها از منابع معتبر یاد بگیریم. کتاب آموزش لینک سازی برای افراد مبتدی میتواند نقطه شروع مناسبی برای شما باشد.

دانلود رایگان

کتاب راهنمای تصویری لینک سازی

SEJ69 صفحهانگلیسی

راهنمای جامع و تصویری لینک سازی کلاه سفید به شما کمک میکند که بدانید چرا، چطور و چه زمانی باید از تکنیک های لینک سازی استفاده کرد و این تکنیک ها چقدر بر سئو سایت شما تاثیرگذار خواهند بود.

دانلود رایگان