سئو

آیا سئو سایت نقشی در رضایت کاربران موبایل دارد؟

برای سفارش آنلاین
سئوی پایه
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
سئوی پایه
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طی چندین سال گذشته تعداد استفاده کنندگان از موبایل به طور قابل توجهی افزایش یافته است. امروزه گوشی ها و تبلت های هوشمند با توجه به امکانات بالایی که دارند توسط 90 درصد مردم مورد استفاده قرار می گیرند. میزان استفاده از کامپیوتر با بوجود آمدن چنین تکونولوژی پیشرفته ای در موبایل نیز کاهش یافته است.

بهینه سازی سایت برای رضایت کاربران موبایلی

امروزه گوگل در صدد است تا در هنگام تحلیل کردن سئوی سایت موارد متعدد و قابل اهمیتی را مورد بررسی قرار دهد. بهینه سازی سایت ها اگر برای نسخه های موبایل و تبلت نیز انجام پذیرد سبب می شود تا کاربران رضایت بسیار چشمگیری داشته باشند. این امر سبب می شود که خود به خود در سایت نیز اثر مستقیم بگذارد.

انتخاب فونت مناسب صفحه سایت در سئو برای موبایل

یک فونت خوانا برای اینکه متن سایت در صفحات و ابعاد مختلف به نمایش در بیاید دارای اهمیت است. با توجه به اینکه صفحات تبلت ها و موبایل ها دارای اندازه های متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند، مطلب های سایت باید در ابعاد گوناگون به نمایش درآمده خوانا و قابل فهم و باکیفیت باشد.

لود شدن سریع صفحه سایت با سئو

یکی از عوامل دیگری که می تواند در سئو سایت موجب رضایت قابل توجه کاربران موبایلی شود، سرعت بارگذاری صفحه وب سایت است. برای مثال اگر از عکس های دارای حجم پایین تر استفاده کنیم و در کل قوانینی را به کار بریم که سرعت بالا آمدن و لود شدن سایت را افزایش نقش خوبی را در نمایش سایت در صفحه موبایل و تبلت ایفا خواهد کرد.

برای سفارش آنلاین
سئوی پایه
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
سئوی پایه
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

سئو

بهینه سازی

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محتوا

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید