سئو

طراحی سایت راست چین

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

رتبه سیمیلار وب وب سایت راست چین در ایران 287 و در جهان 16 هزار می باشد که براساس آمار ارائه شده از سوی وب سایت سیمیلار وب بیش از 1000 واحد افزایش داشته است. از جمله دلایل افزایش رتبه این وب سایت می توان به کاهش توجه به سئوی آن اشاره کرد که از اهمیت زیادی برخوردار است. بیش از 95 درصد از کاربران این وب سایت از ایران می باشند که با توجه به تک زبانه بودن وب سایت راست چین می توان کم بودن کاربران خارجی آن را توجیه کرد. نرخ پرش وب سایت راست چین با کاهش 13 درصدی به 21 درصد رسیده است و می تواند بر سئو و رتبه این وب سایت تاثیر مثبتی بگذارد. تعداد صفحات مورد بازدید کاربران به طور میانگین به 7 صفحه می رسد که کاهش 7 درصدی داشته است. مدت زمانی که کاربران در این وب سایت سپری می کنند به طور متوسط به 8 دقیقه می رسد و در سال جاری افزایش 12 درصدی داشته است. ترافیک ورودی این وب سایت از موتور های جستجو و به خصوص گوگل با کاهش 1 درصدی به 23 درصد رسیده است که در دراز مدت می تواند بر سئو و رتبه وب سایت تاثیر منفی داشته باشد.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

در طراحی سایت راست چین به جای استفاده از اسلایدر، از تصویر ثابتی استفاده شده که با طراحی زیبا و رنگ های جذابی طراحی شده تا توجه کاربران را به خود جلب کند. از دیگر ویژگی های جالب و زیبا در راست چین استفاده از فیلد جستجو در وسط تصویر صفحه است تا توجه بیشتری به جستجو در سایت و محتوای آن شود. استفاده از فونت با اندازه مناسب و زیبا از دیگر ویژگی های طراحی سایت راست چین است که بر زیبایی طراحی آن افزوده است. استفاده از باکس های محتوا با طراحی اسلایدری از دیگر ویژگی های مثبت در طراحی سایت راست چین است که با استفاده از تصاویر مناسب زیبایی بیشتری را به وب سایت راست چین بخشیده است.

در رنگ بندی استفاده شده در طراحی سایت راست چین از رنگ های مشکی و سبز به زیبایی در کنار هم استفاده شده است.

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی

خدمات طراحی سایت

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید