سئو

طراحی وب سایت فروشگاهی پلان

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

رتبه سیمیلار وب وب سایت پلان در جهان 502551 واحد است که کاهش بیش از 105523 واحدی داشته است. رتبه سیمیلار وب وب سایت پلان در ایران 16 هزار واحد می باشد. نرخ پرش وب سایت پلان 60/64 درصد است که کاهش 2 درصدی داشته است. میانگین تعداد مخاطبان و کاربرانی که از وب سایت پلان بازدید کرده اند 70/1 درصد است که کاهش بیش از 5 درصد داشته است. میانگین مدت زمانی که مخاطبان و کاربران در این وب سایت سپری می کنند 1 دقیقه است که کاهش 23 درصدی نیز داشته است. طبق آمار ارائه شده از طرف وب سایت سیمیلار وب ترافیک ورودی به وب سایت پلان 10/22 درصد است که افزایش 44 درصدی نیز داشته است. طبق آمار و ارقام ارائه شده وب سایت سیمیلار وب 7/96 درصد از مخاطبان و کاربران وب سایت پلان از ایران می باشند و از سایر نقاط جهان تعداد کمتری بازدید کننده داشته است.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 
تحلیل طراحی سایت پلان

در طراحی وب سایت پلان از یک منو استفاده شده است که در آن مواردی مانند ویترین، فیلم، سریال، انیمیشن، فیلم تئاتر، مستند، رایگان، پرفروش ها، راهنما و وبلاگ وجود دارد که با استفاده از این منو مخاطبان و کاربران می توانند به راحتی از قسمت های مختلف وب سایت استفاده کنند.

طراحی لوگوی وب سایت پلان بسیار خلاقانه است و از رنگ های زیبا و جذابی در آن استفاده شده است.

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت فروشگاهی پلان

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید