سئو

طراحی وب سایت فیلم نت

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

رتبه سیمیلار وب وب سایت فیلم نت در جهان 38474 واحد می باشد که کاهش هشت هزار واحدی نیز داشته است. رتبه سیمیلار وب وب سایت فیلم نت در ایران 1057 واحد می باشد. نرخ پرش وب سایت فیلم نت 50/52 درصد است که 9 درصد نیز کاهش داشته است. میانگین مدت زمانی که مخاطبان و کاربران وقت خود را در این وب سایت سپری می کنند 2 دقیقه است که افزایش 18 درصدی نیز داشته است. میانگین تعداد افرادی که از این وب سایت بازدید کرده اند 66/2 درصد است که کاهش 5 درصدی نیز داشته است. طبق آمار و ارقام ارائه شده وب سایت سیمیلار وب ترافیک ورودی به وب سایت فیلم نت 80/24 درصد است که افزایش 23 درصدی نیز داشته است. طبق آمار وب سایت سیمیلار وب 94 درصد بازدید کننده گان وب سایت فیلم نت از ایران می باشند و از سایر کشور ها درصد کمتری بازدید کننده داشته است.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

تحلیل طراحی سایت فیلم نت

در طراحی سایت فیلم نت از رنگ های بسیار زیبا و جذابی استفاده شده است. تصاویر استفاده شده در طراحی وب سایت فیلم نت دارای وضوح، کیفیت و اندازه مناسبی هستند.

در طراحی لوگوی وب سایت فیلم نت از رنگ های زیبایی استفاده شده است و طراحی لوگوی آن بسیار خلاقانه و هوشمندانه است به طوری که نشان دهنده موضوع وب سایت است.

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت فیلم نت

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید