سئو

طراحی سایت دیوار

در این مقاله به بررسی دیوار پرداخته و ویژگی‌ها و دلایل موفقیت طراحی سایت آن را بررسی می کنیم.

قرار دادن نماد اعتماد الکترونیکی در قسمت کناری سایت باعث شده به کابران اطمینان داده شود که این وب سایت معتبر است و بتوانند به سرعت به موضوع اصلی که رفع نیازمندی یا درج آگهی است بپردازند.

با انتخاب یکی از استان‌ها لیستی از انواع کالاها و خدمات مربوط به آن استان لیست می‌شود. همچنین امکان فیلتر کردن مطالب براساس نوع خدمات مورد نظر وجود دارد.

توضیحات مربوط به هر نیازمندی و کالا بسیار مفید بوده و اطلاعات مفید مانند قیمت و محل نیز ارائه شده که کاربر به راحتی می‌تواند درباره مفید بودن یا نبودن آن تصمیم گیری کند.

در نحوه نمایش لیست مطالب از infinite scroll استفاده شده است که pagination را آسان کرده و به کاربران تجربه خوبی در استفاده از لیست ها طولانی می دهد.

مهمترین دلیل موفقیت این سایت استفاده از مفاهیم ساده در طراحی سایت و برطرف کردن نیازهای اصلی کاربران هنگام استفاده کار با سایت است. طراحان دیوار به نکته واقف بوده و نهایت استفاده را از آن کرده اند.

در طراحی این سایت از رنگ های کمی استفاده شده تا این پیام به کاربر رسانده شود که علاوه بر سادگی از جدیت کافی نیز برخوردار است.

دیوار با استفاده از ساده ترین مفاهیم در دنیای تبلیغات و نیازمندی ها به سرعت رشد کرده و این رشد همچنان در حال سرعت گرفتن است.

نظرات

نظرات و تعاملات خوانندگان عناصر اساسی برای طراحی پورتال خبر خوب است. برخلاف روزنامه ها، امروزه روزنامه های دیجیتال بیشتر به عنوان شبکه های اجتماعی عمل می کنند. بسیاری از خوانندگان می خواهند نظرات خود را در مورد مسائل خاص ابراز کنند، مانند برخی نظرات را دوست ندارند یا دوست ندارند و به نوعی صدای خود را بلند می کنند. سپس، بهتر است که فضای لازم را در اختیار آنها قرار دهید.

طراحی پورتال خبری پاسخگو

توسعه دهندگان پورتال خبری باید این ویژگی بسیار متمایز را یادداشت کنند. طراحی تعاملی. یک طراحی وب سایت خبری پاسخگو باعث می شود پورتال شما در صفحه نمایش هر دستگاهی از لپ تاپ ها ، تبلت ها و تلفن های همراه زیبا به نظر برسد. این خوانندگان را قادر می سازد تا به محتوای شما دسترسی پیدا کنند و آن را به روشی که دوست دارند انجام دهند مشاهده کنند.

به روزرسانی های مکرر اخبار

بروزرسانی مکرر مطالب برای وجود پورتال خبری شما ضروری است. بدون بروزرسانی مکرر، وب سایت شما مخاطبانی را جذب نمی کند. محتوای مکرر نتایج شما را در موتورهای جستجو نیز تحت تأثیر قرار می دهد. اگر افراد بیشتری به طور منظم از یک وب سایت بازدید می کنند، احتمالاً گوگل آن را دوست دارد.

فضاهای تبلیغاتی

در توسعه پورتال خبری، ویژگی های پولی به اندازه ویژگی های محتوا و خدمات مهم هستند. ادغام تبلیغات در قسمت سمت راست طرح برای مزایای پولی پورتال خبری بسیار مهم است. شما باید قادر به استفاده از تبلیغات باشید بدون اینکه خوانندگان را از وب سایت خود دور کنید. مکان های مناسب برای تبلیغات بنری نوار کناری، چپ و راست، سرصفحه یا پاورقی هستند.

طراحی پورتال خبری مبتنی بر شبکه

وب سایت های پورتال خبری معمولاً با طرح های مبتنی بر شبکه ساخته می شوند. این طرح نه تنها به دلیل ظاهر تیز و چشمگیری که ایجاد می کند، بلکه یکی از موثرترین روش ها برای مدیریت و سازماندهی مقدار زیادی از محتوا نیز یک انتخاب محبوب است. طراحی مبتنی بر شبکه به شما امکان می دهد تا محتوا را به بلوک های جامع تقسیم کنید. بدین ترتیب کاربران را به خواندن مطالب خود دعوت کنید.

حداکثر سازی فضای سفید

سعی نکنید تمام فضای سفید را با محتوای خود پر کنید و خوانندگان را خسته کنید. پذیرش حداکثر فضای سفید مهم است تا به خواننده نشان دهد که در کجا باید تمرکز کند توجه آنها فضای سفید همان چیزی است که وب سایت شما را خوانا و ساده تر می کند، حتی اگر با تعداد زیادی از مطالب پر شده باشد.

ویژگی های متمایز بهترین طراحی پورتال خبری به همین دوازده مورد محدود نمی شود. هنوز موارد دیگری وجود دارد همانطور که فقط به چند مورد اشاره کردم که اجتناب ناپذیر هستند.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید