سئو

ابزار های که در شبکه های اجتماعی استفاده می شوند – قسمت دوم

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

قسمت دوم :

ابزارهای پرطرفدار و رایگان مونیتورینگ شبکه ها ی اجتماعی برای ماهیگیران حرف ای تورهایی ناب هستند ، آماده برای یک ماهیگیری لذت بخش

IFTTT ( If This Then That) :

در ابتدا تنها نسخه IOS این نرم افزار تولید و به بازار عرضه شد ، هم اکنون نسخه اندرویدی آن در دسترس کاربران بوده و آماده برای استفاده

TweetDeck:

یکی از ابزارهای محبوب توئیتری ها TweetDeck است ، مدیریت ارسال و دریافت توئیت هایتان را به آن بسپارید ، جستجوهایتان را سفارشی کنید و نسبت به آخرین اتفاقات رخ داده به روز باشید طرح بندی ستونی ، شما را از گشت زنی های طولانی مدت نجات می دهد . یکبار استفاده از این نرم افزار کاربران توئیتر را شیفته آن خواهد کرد . مفهوم مدیریت توئیت در شبکه های اجتماعی را با این ابزارها تکمیل کنید .

Google Analytics :

اینها گزارشات آشنایی برای مشتاقان سئو محسوب می شود ، حال شما نیز اگر می خواهید بدانید کابران صفحات مجازیتان تا چه حد بر ترافیک سایتتان تاثیر گذاشته اند درنگ نکنید گوگل آنالیتیک در خدمت شماست . ابزاری رایگان و قدرتمند در سئو ، آنچه این ابزار در اختیارتان میگذارد ورای کاربردش در شبکه های اجتماعیست . این یک ابزار همه فن حریف در سئو به حساب می آید

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

شبکه های اجتماعی

صفحات اجتماعی

تولید محتوا

بهینه سازی

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید