سئو

ابزار های که در شبکه های اجتماعی استفاده می شوند

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

قسمت اول :

ابزار خوب دستمایه کار بهتر

دوست عزیزی داشتم که می گفت لازمه آشپزی ابزار خوب است و الحق که دستپخت نمونه ای داشت همیشه وقت می گذاشت تا کنار عشقی که برای آشپزی صرف می کرد بهترین ابزار را هم برای آن جمع آوری کند ، روزی که به منزل من آمده بود از اینکه نتوانسته بودم غذایی خوش طعم برایش فراهم کنم خجالت زده شده بودم ، با اینکه وقت زیادی صرف آشپزی آن روز کرده بودم و تمام حواسم را جمع کرده بودم ، نتیجه چیزی که انتظار می رفت نشد . آن روز عصر با اتفاق یک سری لوازم تهیه کردیم و تفاوت کار را به وضوح در دفعات بعد دیدم . این تجربه برایم اثبات کرد که بعضی مواقع ابزار خوب معجزه می کند ، ابزار های خوب، شبکه شما را هم منقلب می کنند ، هدف گذاری کنید و ابزارتان را بردارید ، در ادامه آنچه را لازم دارید آورده ایم.

hootsuite

در این برنامه به راحتی می توانید اکانت بسازید ، ارسال پست ها را زمانبندی کنید و چندین اکانت را مدیریت کنید . این برنامه با تمام سیستم عاملهای بزرگ تعامل دارد و در نتیجه کار ساده تر خواهد بود . علاوه ، این برنامه دارای یک پشتیبان آموزشی بسیار قدرتمند است که نه تنها کار را در آن آموزش داده ، بلکه بسیاری مسائل مربوط به دنیای مجازی را هم به حساب آموزشی شما اضافه کرده است . آنچه را این کمپانی با قیمتی مناسب در کنار هم فراهم آورده می توان یک پکیج زیبای مجازی به حساب آورد .

Hubspot

با اینکه ابزار های زیادی برای نظارت و انتشار پستها در شبکه ها ی اجتماعی وجود دارد ، پیشنهاد می کنیم سری به Hubspot بزنید ابزاری که نه تنها قدرت نظارت و مدیریت پستهایتان را می دهد بلکه می توانید گزارشات مفیدی را نیز در رابطه با داده هایتان دریافت کنید به این ترتیب شما می توانید به خوبی متوجه بشوید کدام پستها و یا کدام کانالها به خوبی رهبری شده و فروش بیشتری دارند .

منبع:

www.forbes.com

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

شبکه های اجتماعی

صفحات اجتماعی

بهینه سازی

تولید محتوا

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید