سئو

ابزار هوشمند و ترسناک MUM گوگل | آیا فیلم HER به حقیقت می پیوندد؟

نماینده گوگل در جلسه اخیر که بار خبرنگاران داشته است از الگوریتم جدید و شگفت انگیز MUM خبر داده است که باعث می شود برت چیزی جز یک اسباب بازی به نظر نرسد! MUM می تواند چندین وظیفه را همزمان انجام دهد و به بیش از 75 زبان دنیا تسلط دارد. MUM به گفته گوگل …

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
اخبار عمومی

نماینده گوگل در جلسه اخیر که بار خبرنگاران داشته است از الگوریتم جدید و شگفت انگیز MUM خبر داده است که باعث می شود برت چیزی جز یک اسباب بازی به نظر نرسد! MUM می تواند چندین وظیفه را همزمان انجام دهد و به بیش از 75 زبان دنیا تسلط دارد. MUM به گفته گوگل درک کاملتری از تمام اطلاعاتی که در جهان وجود دارد نسبت به هرچیزی که قبل از آن تولید شده است را دارد. به طور مثال اگر از این به بعد در گوگل تایپ کنید « من و دوستم می خواهیم برای پاییز آینده به کوهنوردی برویم. کجا برایمان مناسب تر است؟ » با وضعیت فعلی گوگل نتایجی بی ربط و پراکنده می گیرید اماMUM در دو مطلب تفاوت ها و مزایا و معایب دو قله پاییزی را برایتان هایلایت می کند و اجازه می دهد به پاسخ دقیق تری برسید.

یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز MUM این است که تصاویر و فیلم ها را نیز به خوبی متن درک می کند. مثلا اگر عکس بوت هایتان را در گوگل جستجو کنید و بپرسید می توانم این ها را در برنامه صعود به فوجی استفاده کنم؟ این الگوریتم با بررسی مطالبی که در این باره نوشته شده اند به شما اطلاعات لازم را می دهد.

MUM آن قدر شگفت انگیز است که مرا کمی می ترساند!

صادق رحمتی

کارشناس بازاریابی داده محور

پیشنهاد میکنیم مقالات زیر را از دست ندهید

آزمایش Free T4 و تشخیص مشکلات تیروئیدی!
ریلز چطور به افزایش بازدید در اینستاگرام کمک می کند؟
علایم بیماری های متابولیک در کودکان چیست؟
7 عنصر کلیدی طراحی سایت شرکتی موفق

محتوای کامل در سایت منبع