سئو

انواع پاپ اپ رایگان را بشناسیم

پاپ اپ رایگان چیست و چه سودی برای صاحبان سایت به دنبال دارد؟ همان طور که می‌دانید روشهای زیادی برای هدایت کاربران به صفحههای خاص وجود دارد، همه ی ما در هنگام وبگردی با این مسئله روبرو میشویم زمانی که به آدرس یک سایت مراجعه میکنیم و به شکل ناخواسته با یک صفحه ناخواسته روبرو میشویم. این صفحات یا پنجرهها با نام پاپ اپ شناخته میشوند. پاپ اپها به شما این امکان را میدهند که توجه کاربران و بازدیدکنندگان وبسایتتان را به موضوع خاصی جلب کنید.

توجه داشته باشید که مطالبی را در پاپ اپ به کار ببرید که برای کاربران جذاب باشد و مورد توجه آنها قرار بگیرد. میتوانید از پیشنهادهای شگفت انگیز، دورههای رایگان و کدهای تخفیف برای این پنجرهها استفاده کنید.

معرفی انواع پاپ اپ رایگان

همچنین می‌توانید بخوانید:

ممبر پاپ اپ رایگان چیست

ممبر پاپ اپ تلگرام رایگان در حال حاضر به عنوان یکی از دغدغه های کانال های تلگرامی به شمار می رود. در روش ممبر پاپ اپ تلگرام رایگان شما هیچ کس را مجبور نخواهید کرد که به اجبار عضو کانال شما شوند بلکه این افراد به شکل اتوماتیک به کانال شما وارد می شوند. در واقع هنگامی که افراد مشغول کار با گوشی موبایل خود هستند تلگرام تبلیغات مربوط به کانال شما را نمایش داده و افراد در صورت تمایل وارد کانال خواهند شد. هنگامی که افراد عضویت کانال شما را می پذیرند قاعدتا بازدید از کانال شما افزایش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر این امکان برای شما وجود دارد که با پرداختن به پست های جذاب امکان بازدید از کانال تلگرامی خود را بالا ببرید. توجه داشته باشید که استفاده از ممبر پاپ اپ رایگان فیک باعث می شود که کسب و کار شما دچار افت شود.

استفاده از این روش تبلیغاتی مزایایی مختلفی دارد که به شکل اختصار به آن ها اشاره خواهیم کرد:

اولین مزیت استفاده از این روش واقعی بودن افرادی است که عضو کانال شما شده اند و به صورت کاملا اختیاری عضویت کانال شما را پذیرفته اند.

  • با استفاده از این روش ممبر پاپ اپ رایگان ریزش بسیار کمی را در ممبرها مشاهده خواهید کرد.
  • این شیوه باعث می شود که بازدید از پست های تلگرامی شما افزایش پیدا کند.
  • این شیوه را به عنوان بهترین نوع اد برای کانال های فروشگاهی به شمار می رود.

همچنین می‌توانید بخوانید:

اسکریپت پاپ اپ رایگان چیست

با توجه به توضیحاتی که در ابتدا در مورد پنجره های پاپ اپ داشتیم می دانید که این پنجره ها در هنگام وبگردی با مراجعه به هر سایتی برای کاربران نمایش داده می شوند. اما اسکریپت پاپ اپ رایگان چیست؟ با توجه به اینکه تبلیغات پاپ اپ در ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است برخی از سایت ها به فروش پاپ اپ خود می پردازند، بعضی دیگر از سایت ها تبلیغات خود را داخل این پاپ اپ ها قرار دهند. افراد دیگری در این بین وجود دارند که با سیستم های فروش همکاری کرده و از طریق فروش محصولات کسب درآمد می کنند. در حال حاضر شمار زیادی از سایت ها وجود دارند که با سایت های کسب درآمد هنکاری کرده و به ازای آن ها پاپ اپ انجام می دهند و در عوض هر IP که برای پاپ اپ باز می شود پولی را دریافت می کنند.

اسکریپت پاپ اپ کارش همین است. می توانید در اسکریپت پنجره هایی را ایجاد کنید که با پاپ اپ امکان تعامل با کاربر را ایجاد کنید. با استفاده از این موقعیت پنجره هایی را به وجود آورید که عبارتند از هشدار(alert) تایید (confirm) با دریافت ورودی (prompt) شکل ظاهری این باکس ها توسط تنظیمات عامل مرورگر یا سیستم عامل تعیین می شود و این امکان وجود ندارد با CSS آن را تغییر دهید.

معرفی پاپ اپ رایگان در ورد پرس

OptinMonster به عنوان یک پلاگین است که تا به خال بیش از 900 هزار نصب فعال داشته است. دلیل این استقبال را می توانیم امکانات و کارایی بالایی بدانیم که این پلاگین در اختیار کاربران می گذارد. این افزونه را به عنوان یک تکنولوژی رفتاری به کار می برند که همین امر باعث شده بازدیدکنندگان به مشترکان ایمیل شما تبدیل شوند. از ویژگی های این افزونه می توانیم به این قابلیت اشاره کنیم را دارد که هر تصویر و لینک را به یک کمپین تبدیل نمایید. با استفاده از OptinMonster می توانید پاپ آپ خود را فقط با یک کشیدن و رها کردن ساده بسازید.

Popup by Supsystic این پاپ اپ رایگان با امکانات بسیار زیاد در اختیار کاربران قرار می گیرد. در هنگام نصب این افزونه تعدادی الگوی پاپ اپ به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد که یه سادگی تنها با یک کلیک انجام می گیرد. یکی از امکاناتی که Popup by Supsystic در اختیار افراد قرار می دهد Onclick است که در حقیقت با این قابلیت می توانید یک نقاطی را در سایت مشخص کنید که کاربران بر روی آن کلیک کنند و پاپ آپ مورد نظر نمایش داده می شود. در این حالت شما می توانید تصمیم بگیرید که پنجره مورد نظر برای چه کسانی نمایش داده شود.

Popup Builder این افزونه در حدود 100 هزار نصب فعال و امکانات فوق العاده ای در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از این پلاگین می توانید تصاویر را از طریق ، و فرم اشتراک نمایش داده می شود. از دیگر قابلیت این پلاگین اضافه کردن آن Google Maps را یا به هر رسانه دیجیتالی را به سایت افراد می دهد. این افزونه با کاربران اجازه می دهند که با استفاده با فروشگاه اینترنتی شما سازگاری ایجاد کرده و پاپ اپ را به آن اضافه خواهد کرد.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید