سئو

زدن کانال یوتیوب و دریافت کد تایید شماره موبایل برای یوتیوب رایگان

به نظر می‌رسد که فرق نمی‌کند موضوع چه باشد یوتیوب باز هم ویدئویی برای شما پیدا خواهد کرد. شاید علت این حجم از تنوع این باشد که امروزه یوتیوب تبدیل به یک منبع درآمد برای بسیاری از افراد شده لذا افراد برای جذب مشترکین بیشتر مستلزم تولید محتوای مستمر و متنوع می‌باشند. در این محتوا قرار است به این موضوع بپردازیم که چگونه کد تایید شماره موبایل برای یوتیوب رایگان بگیریم تا بتوانیم از این منبع اطلاعاتی عظیم آن چه نیاز داریم را بدون هیچ هزینه‌ای دریافت کنیم.

چگونه می‌توانیم یک کانال یوتیوب بسازیم؟

• حال یوتیوب خود را باز کنید و روی آدمک بالای صفحه بزنید و گزینه‌ی sign in را انتخاب نمایید. سپس در پنجره‌ی باز شده باید آدرس جیمیل خود را وارد یا انتخاب کنید. بعد از این که با جیمیل خود وارد یوتیوب شدید در نوار ابزار پایین صفحه ‌یک علامت مثبت اضافه شده است که با کلیک بر روی آن می‌توانید هر ویدئویی که دوست دارید را آپلود کنید.

پیشنهاد میکنیم در ادامه مقاله را مطالعه نمایید

• بعد از انتخاب ویدئو در صفحه‌ی جدید خواهید دید که اسمی که در جیمیلتان بوده در زیر ویدئو و در قسمت نام کانال نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید با انتخاب مداد رو به روی اسم نام کانال خود را تغییر دهید. همچنین می توانید این کار را از طریق تنظیمات کانال نیز انجام دهید اما بهتر است که قبل از آپلود ویدئو این کار را انجام داده باشید.

• در قسمت بعدی شما می‌توانید عنوان و توضیحاتی برای ویدئو خود بنویسید. البته تمام این بخش‌ها بعد از انتشار ویدئو نیز قابل ویرایش هستند لذا لازم نیست که زیاد نگران باشید.

• اگر می‌خواهید ویدئو را در حالت خصوصی منتشر کنید بر روی گزینه‌ی Public بزنید و بعد گزینه‌ی Private را انتخاب نمایید.

• اگر می‌خواهید که ویدئو را در یک زمان دیگر منتشر شود کافی است که بر روی Schedule ضربه بزنید و تاریخ و زمان مورد نظر خود را تعیین کنید.

• و همچنین اگر می‌خواهید ویدئو در یک پلی لیست خاصی قرار بگیرد می‌توانید از گزینه آخر استفاده نمایید البته این قابلیت از طریق اپ گوشی قابل استفاده نیست و حتما باید از مرورگر سیستم استفاده کنید.

• در آخر وقتی گزینه‌ی نکست را بزنید یوتیوب سوالی از شما می‌پرسد که آیا محتوای ویدئو شما برای کودکان مناسب است یا خیر. اگر ویدئویی که می‌خواهید آپلود کنید مختص کودکان نیست بهتر است که گزینه‌ای را انتخاب کنید که به عدم تناسب دلالت دارد.

• حال فرایند آپلود ویدئو آغاز می‌شود.

• بعد از اتمام آپلود ویدئو را می‌توانید در قسمت your video ببینید که اگر سه نقطه‌ی مقابل آن را بزنید گزینه‌ی ادیت را خواهید دید و می‌توانید اگر اشتباهی پیش آمده آن را اصلاح کنید.

• برای تغییر دادن کاور کانال باید به روی آیکون حساب کاربری خود بزنید و گزینه‌ی your chanel را انتخاب نمایید و عکس پروفایل و کاور کانال را تغییر دهید.

• در این قسمت شما می‌توانید از طریق گزینه‌ی manage video ویدئوهای خود را مدیریت و حتی حذف نمایید.

• برای تغییر دادن کاور ویدئوها باید وارد یوتیوب استودیو شوید. شما می توانید هم از طریق اکانت یوتیوب خود گزینه یوتیوب استودیو را انتخاب کنید و هم می‌توانید به شکل جداگانه اپ را باز نمایید. بعد از باز شدن برنامه ویدئو مورد نظر خود را انتخاب و ویرایش را بزنید. برای استفاده از این قابلیت شما باید شماره تماس خود را در حساب کاربری‌تان ثبت کنید تا کد تایید شماره موبایل برای یوتیوب رایگان برای شما ارسال شود.

برای دریافت کد تایید شماره موبایل برای یوتیوب رایگان چه باید کرد؟

بعد از این که کانال یوتیوب خود را ساختید کاری که باید انجام دهید دریافت کد تایید شماره موبایل برای یوتیوب رایگان یا Verify کردن کانال می‌باشد چرا که با این کار کلی قابلیت جدید را برای حساب کاربری خود اضافه می‌کنید و همچنین به یوتیوب این پیام را می‌دهید که شما عزمی راسخ برای یوتیوبر شدن دارید. برای دریافت کد تنها کافی است که از طریق مرورگر گوشی خود به سایت مراجعه نمایید. بعد از بارگذاری سایت وارد اکانت گوگل خود بشوید و شماره تماس خود را وارد نمایید. البته ابتدا باید قسمت کشور را روی ایران قرار دهید و بعد شماره تماس خود را بدون صفر وارد نمایید. سپس بر روی گزینه‌ی get code بزنید. کدی به همان شماره‌ای که وارد کرده‌اید ارسال می‌شود که باید آن را در قسمت مشخص شده درج نمایید.

اگر نیاز به تغییرات بیشتر و حرفه‌ای‌تر دارید پیشنهاد می‌کنیم که با مرورگر سیستم وارد کانال خود بشوید.

قابلیت‌هایی که بعد از دریافت کد تایید برای شما فعال می‌شود

در ادامه خواهیم گفت که با اخذ کد تایید شماره موبایل برای یوتیوب که رایگان و بسیار راحت است از چه قابلیت‌هایی می‌توانید بهره‌مند شوید.

آپلود ویدئوهای بالای 15 دقیقه

اگر گوگل کانالتان را به عنوان یک کانال تایید شده قبول نداشته باشد به شما اجازه‌ی آپلود ویدئوهای بالای 15 دقیقه نخواهد داد. که این موضوع می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند چرا که اگر یک ویدئو بعد از کلی ادیت و کات کردن 15 دقیق و یک ثانیه شد باز هم آپلود نمی‌شود.

اضافه کردن تامبنیل

شما با کمک این قابلیت می‌توانید بازخورد کانال خود را افزایش دهید و سابسکرایب های کانال را بالا ببرید. شما می‌توانید با کمک ساخت تامبنیل توجهات بسیاری را به کانال یوتیوب خود جلب کنید.

استریم کردن

اگر تعداد مشترک‌هایتان بیش از 100 نفر باشد می‌توانید در کانال خود لایو بگذارید. همان طور که لایو در اینستاگرام می‌تواند باعث جذب فالوور شود در یوتیوب نیز شما می‌توانید با استریم کردن مخاطبان بیشتری را جذب کنید و صمیمیت بیشتری را به دنبال کننده‌های خود نشان دهید.

گرفتن کانتنت ای دی

این قابلیت به این معناست که یوتیوب از محتوای شما محافظت می‌کند و اگر ربات‌های آن متوجه شدند که کسی بدون اجازه‌ی شما دارد از ویدئوتان استفاده می‌کند سریعا به شما خبر می‌دهند و اجازه نمی‌دهند که ویدئوهایی که در کانال‌های تایید شده هستند مورد سو استفاده قرار بگیرند.

امیدواریم که به خوبی متوجه شده باشید که چگونه کد تایید شماره موبایل برای یوتیوب رایگان را دریافت کنید تا بتوانید از این قابلیت‌های کاربردی آن استفاده کنید.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید