سئو

چگونه می‌توانیم جدیدترین طراحی کارت ویزیت را داشته باشیم؟

همه ما به نوعی با کارت‌های ویزیت آشنایی داریم و کم و بیش اثرات تبلیغاتی آن را می‌شناسیم. کارت ویزیت به عنوان یک راه ارتباطی میان مخاطب و برند یا کسب و کار پا به عرصه اقتصاد گذاشت اما کم کم اقتصاد این مفهوم را به همه فهماند که هر چیزی که با مخاطب در ارتباط باشد می‌تواند رنگ و بوی تبلیغات بگیرد. از این رو ساخت کارت ویزیت نیز کم کم رنگ و بوی تبلیغاتی به خود گرفت. با گسترش این مسئله کم کم ذهن مخاطبان به این نوع تبلیغات عادت کرد و دیگر جذابیت خاصی برای آن نداشت، این موضوع در کنار گسترش کسب و کارهای مختلف و ایجاد رقابت کم سابقه در جذب مخاطب باعث شد عملاً همه به دنبال جدیدترین طراحی کارت ویزیت باشند.

اما مفهوم جدیدترین طراحی کارت ویزیت چیست؟ روی بهتر سؤال این است وقتی می‌گوییم جدیدترین طراحی کارت ویزیت منظورمان از ‘جدیدترین’ دقیقاً چیست؟ جدید می‌تواند معانی مختلفی با خود داشته باشد. هر چیزی که در زمینه یا زمینه‌های خاصی نوین باشد را جدید می‌دانیم. یکی از رایج‌ترین نمادهای مفهوم ‘ جدید’ از نظر زمانی است. یعنی هر چیزی که به زمان حال نزدیک‌تر باشد آن مفهوم جدیدتر است. اما در مورد جدیدترین طراحی کارت ویزیت وابستگی چندانی به زمان نیست.

بلکه جدید در طراحی کارت ویزیت عمدتاً بر اساس نوآوری و خلاقیتی است که در آن اتفاق افتاده است. به معنی بهتر کلمه ایجاد یک اتفاق منحصر به فرد و استفاده از یک طراحی خلاقانه می‌تواند کاری کند که شما صاحب جدیدترین طراحی کارت ویزیت شوید. اما سؤال بعدی که مطرح می‌شود این است که شما چگونه می‌توانید به جدیدترین دست پیدا کنید؟ در ادامه سعی می‌کنیم قدم به قدم با این مفهوم آشنا شویم و شما را به صورت عملی به طراحی حرفه‌ای کارت ویزیت نزدیک و نزدیک‌تر کنیم. پس با ما همراه باشید.

خلاقیت، چیزی که همه دارند!

خلاقیت مفهومی است که گاها برای ما بسیار سخت معنی می‌شود. گاهی اوقات مدام فکر می‌کنیم فکر می‌کنیم فکر می‌کنیم تا خلاق شویم اما نمی‌دانیم که خلاقیت مفهومی است که توسط ذهن ناخودآگاه ایجاد می‌شود. اما چگونه می‌توان از ذهن ناخودآگاه بخواهیم که خلاقیت داشته باشد؟ در مسئله طراحی کارت ویزیت این اتفاق بسیار ساده می‌تواند رخ دهد. باور ندارید؟ خلاقیت مفهومی است که در چالش‌ها و محدودیت‌ها ایجاد می‌شود. یعنی هر وقت که ذهن درک کند در یک موقعیت محدود و اضطراری قرار گرفته است که باید راه فراری برای خود پیدا کند، خلاقیت شکوفا می‌شود.

همان‌طور که در علوم اجتماعی نظریه‌ای وجود دارد که می‌گوید: ‘نیاز عامل توسعه است’ دقیقاً در اینجا نیز این نیاز می‌تواند با ایجاد یک چالش یا یک محدودیت به وجود بیاید. اما سؤال دیگر این است که چگونه می‌توانیم این نیاز را ایجاد کنیم؟ یعنی چگونه برای خودمان چالش بسازیم؟ برای ساختن چالش شما کافی است ابتدا کسب و کار خودتان را به خوبی بشناسید و ویژگی‌های آن را به درستی تشخیص دهید. سپس بر اساس این شناخت و تجربه عملی خود گروه مشتریانی که دارید را مشخص کنید. این گروه مشتریان دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند.

هرچه بتوانید این ویژگی‌ها را گسترش دهید و آن‌ها را خاص‌تر کنید در واقع خودتان را دچار یک چالش می‌کنید. این چالش به شما می‌تواند نشان دهد که چگونه جدیدترین طراحی کارت ویزیت داشته باشید. در کلام بهتر شما در طراحی کارت ویزیت باید ذهن مخاطب خود را در نظر داشته باشید، پس باید ویژگی‌های ذهنی مخاطب خودتان را بشناسید. این شناخت هر چه عمیق تر باشد می‌توانید کارت خاص و جدیدتری طراحی کنید. اما این تنها تئوری و ایده کار است. اگر بخواهید خودتان دست به کار شوید باید شروع به کار با چند نرم افزار طراحی کارت ویزیت کنید. آیا تجربه کار عملی با هیچ کدام از این گونه نرم‌افزارها دارید؟ در ادامه با تعدادی از این‌ها آشنا خواهیم شد.

نرم‌افزارهای طراحی کارت ویزیت

اولین نرم‌افزاری است که به فکر همه می‌رسد. این نرم افزار تقریباً هرچه را که بخواهید برای هر کار گرافیکی دارد. اما این حد از همه‌کاره بودن تنها می‌تواند به عنوان یک ابزار کناری برای ما باشد. شما برای جدیدترین طراحی کارت ویزیت باید نرم‌افزارهای دیگری را در کنار فتوشاپ داشته باشید. کورل دراو از جدیدترین نرم‌افزارهای عرصه پوستر و طراحی کارت ویزیت است. این نرم افزار بسیار قدرتمند است اما اشکال عمده‌ای که دارد این است که بسیار سنگین است. حرفه‌ای‌ها می‌دانند که برای یک تغییر کوچک نیازی به اجرای یک برنامه سنگین ندارند.

پس نرم افزار دیگری را هم در کنار این نرم افزار استفاده می‌کنند. ادوبی ایلوستریتور این نرم افزار به طور اختصاصی برای طراحی کارت ویزیت‌ها و پوسترها ایجاد شده است. از این رو نسبت به سایر برنامه‌ها می‌تواند بسیار سبک و سریع باشد. اما هنوز هم شما کامل نشده‌اید. طراحی کارت ویزیت یعنی صنعتی سازی و تجاری سازی یک طراحی، این کار فقط می‌تواند از عهده چیزی مثل ادوبی ایندیزاین بربیاید. این نرم افزار فوق العاده می‌تواند به شما در زمینه‌های مختلف طراحی کمک کند تا طراحی شما به شکل واقعاً تجاری دیده شود.

این یک مجموعه نسبتاً کاملاً از نرم‌افزارهایی است که شما نیاز دارید با آن‌ها کار کنید تا بتوانید جدیدترین طراحی کارت ویزیت را برای خودتان بسازید. اما مسئله اصلی این است که کمتر کسی بین ما وقت و حوصله این همه آموزش و تخصصی کار کردن را دارد آن هم فقط برای طراحی یک کارت ویزیت؟ این نه منطقی است و نه اقتصادی. پس باید چه کار کرد؟ خیلی ساده، سفارش جدیدترین طراحی کارت ویزیت را ثبت کنید!

شرکت‌های طراحی کارت ویزیت

با یک جست و جوی ساده در اینترنت می‌توانید ده‌ها شرکت در زمینه طراحی کارت ویزیت پیدا کنید. اما به کدام یک از این‌ها می‌توان اعتماد کرد. اعتماد از این جهت که هم جدیدترین طراحی کارت ویزیت را بر اساس نیاز کسب و کاری و شناخت ما از مشتری ارائه بدهد و هم این که به تعهد خود متعهد باشد. یعنی این که در زمان وعده داده شده کار را به موقع تحویل دهد. هم این که تضمینی برای بازگشت وجه در صورت راضی نبودن وجود داشته باشد یا طراح متعهد باشد که تغییرات خواسته شده ما را اعمال کند.

هزینه طراحی کارت ویزیت

سفارش طراحی کارت ویزیت

در واقع همان برداشت‌های خودتان از کار و گروه مشتریانتان را که در ابتدای این متن به آن اشاره کردیم در این بخش برای طراح خود توضیح می‌دهید. نکته جالب داستان اینجاست که شما امکان ارسال فایل متنی، صوتی و تصویری برای طراح دارید و می‌توانید سفارش‌های ویژه‌ای نیز داشته باشید. بعد از اتمام ثبت سفارش و مشخص کردن نوع کارت ویزیت خود و مشخص شدن حداکثر زمان تحویل، اقدام به پرداخت وجه مورد نظر می‌کنید. حال دیگر تنها کافی است منتظر بمانید تا طراحی کار شما را پذیرش و انجام دهد. شما می‌توانید به راحتی با طراح خود ارتباط داشته باشید و تمام خواسته‌های خود را به او به صورت مستقیم ابلاغ کنید.

خلاصه آنچه از جدیدترین طراحی کارت ویزیت گفتیم

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید