سئو

اهمیت تولید محتوا لینکدین برای کسب و کارهای B2B

سایت لینکدین (LinkedIn) که ابتدا به عنوان یک سایت شبکه حرفه‌ای تاسیس شد، هم اکنون یک جز اصلی در بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی فروش B2B و استراتژی‌های بازاریابی محتوا است. رشد این پلتفرم به این معنا است که این شرکت اکنون می‌تواند ادعا کند که بزرگ‌ترین شبکه حرفه‌ای جهان در اینترنت با بیش از ۶۶۰ میلیون عضو در بیش از ۲۰۰ کشور فعالیت می‌کند. لینکدین به عنوان بخشی مهم از بسیاری از استراتژی‌های B2B تبدیل شده‌است؛ زیرا طبیعت این پلت فرم برای بازاریابی محتوا بسیار مناسب است. این شرکت گزارش می‌دهد که ۹۴ درصد از بازاریابان B2B از لینکدین به عنوان یک کانال توزیع محتوا استفاده می‌کنند و ۲ میلیون ناشران مطالب جدید را در این سایت به همراه پست‌های همتا در فید، گروه‌ها و ۷ میلیون صفحه مرتبط با کسب و کارهای مرتبط با برند شان ارسال می‌کنند.

بازاریابی با تولید محتوا لینکدین B2B چیست؟

در همین حال، تولید محتوا لینکدین B2B به ایجاد و توزیع محتوای حرفه‌ای برای اهداف مشابه اشاره می‌کند. این ایده اغلب به مردم کمک می‌کند تا مشکلات کسب‌وکار را حل کرده و کار خود را بهتر انجام دهند، در حالی که با زیرکی را به سمت برند و راه‌حل شما هدایت شوند. تولید محتوا B2B یک بازی بلند مدت است و باید با استراتژی بازاریابی دیجیتالی کامل ادغام شود. وقتی این کار به خوبی انجام شود، این روش یک روش بسیار موثر خواهد بود.

چرا بهتر است که تولید محتوا لینکدین را برگزینیم؟

روند (تمایل): لینکدین مکانی برای یافتن جدیدترین مطالب در یک صنعت خاص است. هنگام افزودن و تولید محتوا لینکدین خود، از آن برای اظهار نظر یا ارسال در صفحات خودی صنایع دیگر یا مرجع استفاده کنید.

تعریف مخاطب هدف در روند تولید محتوا لینکدین

برای شروع جهت تولید محتوا لینکدین باید به این سوالات پاسخ دهید: باید در مورد چه چیزی بنویسم؟ آیا من باید یک مقاله یا یک فیلم بلند مدت یا یک ویدئو را پست کنم؟ چگونه باید نظرات خود را مدیریت کنم؟ چگونه می‌توانم از هشتگ ها در پست‌های خود استفاده کنم؟ شما می‌توانید هشتگ ها را برای تشویق تعامل با محتوای خود اضافه کنید و همچنین تصاویر، ویدئو، اسلاید و دیگر موارد را به عنوان تولید محتوا لینکدین ارائه کنید تا کارآیی خود را در این زمینه تقویت کنید.

نکاتی در مورد تولید محتوا لینکدین مفیدتر

• دقت کنید که محتوای لینکدین خود را در روند جلب توجه مشتری خود بگنجانید تا به طور کامل جایگاه تان را به عنوان بخشی از استراتژی کلی بازاریابی به روش B2B درک کنید.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

تولید محتوا

تولید محتوا با کیفیت

هزینه تولید محتوا

هزینه تولید محتوا تخصصی

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید