سئو

نحوه ارسال مقاله بر روی لینکدین

چگونه بر روی لینکدین مقاله بگذاریم؟

نوشتن مقاله بر روی پلتفرم لینکدین می‌تواند به شما کمک کند تا با به اشتراک گذاشتن دانش حرفه‌ای خود، با مخاطبین خود ارتباط برقرار کرده و برای خودتان دنبال کنندگان بیشتری جمع کنید. در واقع وقتی نحوه ارسال مقاله بر روی لینکدین را بلد باشید به راحتی می‌توانید شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید. البته باید توجه داشته باشید که امکان انتشار مقاله بر روی لینکدین با استفاده از ظرفیت 125 هزار کاراکتری، فقط در برخی مناطق جغرافیایی ممکن است و طبق سیاست‌های لینکدین هنوز همه مناطق به آن دسترسی ندارند. اما به هرحال می‌توان از ظرفیت محدود 1300 کلمه‌ای لینکدین هم برای این کار استفاده کرد که در دسترس همگان هست. پیشنهاد ما این است که مقاله را برای داشتن ایده های بیشتر مطالعه بفرمایید.

اگر شما جزء گروهی هستید که امکان برای لینکدین با ظرفیت بالا در منطقه شما فراهم شده است، آنچه در ادامه آماده کرده‌ایم به دردتان می‌خورد، پس با ما همراه باشید.

نحوه مقاله بر روی لینکدین

1. برای انتشار محتوا در لینکدین در ابتدا وارد سایت لینکیدن به آدرس Linkinin.com شده و وارد حساب خود شوید.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

نحوه ارسال مقاله بر روی لینکدین

چگونه بر روی لینکدین مقاله بگذاریم؟

– انتشار مقاله بر روی لینکدین

تولید محتوا برای لینکدین

انتشار محتوا در لینکدین

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید