سئو

ایده های مربوط به تولید محتوا عالی برای سایت های گوناگون

همه ما به دنبال عالی هستیم. وبلاگ نویسان، سئوکاران، استراتژیست های محتوا، بازاریابان، صاحبین کسب‌ و کار میخواهند، با بهترین مقالات، ویدئوها، پادکست ها، اینفوگرافیک ها و غیره به خوانندگان خود ارزش ارائه کنند. اما وقتی بحث در واقع به و ارزشمندی که به طور منظم صورت میگیرد کشانده می شود، درک سخت بودن آن از تصور مراحل انجام آن آسان‌تر است.

پیدا کردن ایده فقط بخش ابتدایی کار شماست. تبدیل این ایده به بهترین قالب و فرمی که سراغ دارید، اهمیت کار را نشان می دهد. شاید همه نتوانند ایده تولید محتوا عالی داشته باشند. اما باید به یاد داشته باشید که رساندن مرحله اقدام تا عمل راه پر فراز و نشیبی را طی می کند. در برخی موارد ما به نکات و ایده هایی از رهبران فعال در این زمینه نیاز داریم؛ تا اطمینان حاصل کنیم که در جهت درست پیش می رویم.

برای تولید محتوا عالی به دنبال موضوعات عجیب و شگفت انگیز نباشید.

جذب کردن مخاطب، هدف همه ی کسب و کارها و تولید کنندگان محتواست. هیچ کس را نمی توان یافت که از ایده جدید و جملات دلنشین و روان شگفت زده نشود. اما این بدان معنا نیست که تولید محتوا عالی شما باید همیشه در اوج باقی بماند. تنوع دادن به این مسئله بخشی از فرآیند اصلی ماجراست. بسیاری از افراد بابت تولید فشار و استرس زیادی را تحمل می کنند.

اینکه همواره به دنبال موضوعات عجیب و شگفت انگیز باشید، توجه و تلاش شما را تنها به این مسئله معطوف می کند؛ و باعث می شود از مابقی موارد مرتبط با آن غافل بمانید. ترکیب کردن چند موضوع یا ادامه روند محتواهای سابق همیشه هم بد نیستند. برخی از ایده ها ممکن است نو نباشند اما انرژی و توان کافی شمارا برای بخش تولید محتوا عالی با ایده های جدید ثابت و توانمند نگه می دارند.

تولید محتوا عالی و کسب درآمد با محوریت موضوعات شناخته شده

هر کسب و کاری که در پی تولید محتوا عالی و با کیفیت باشد باید بر موضوعاتی تمرکز کند، که توانایی خود را در مورد آن بهتر می بیند. این مسئله مبهم بودن محتوا برای خواننده را هم از بین می برد. بنابراین زمانیکه نویسنده بر موضوع مسلط باشد، بهتر می تواند آن را بسط داده، و از ارائه مثال و تفسیر موضوع برآید.

بنابراین قبل از انتخاب یک موضوع از خودتان بپرسید: ایده ی اصلی من برای نوشتن این محتوا چیست؟ آیا می خواهم آن را برای مخاطب شرح دهم، و سوالات او را تا جای ممکن پاسخ دهم؟ یا اینکه چون این محتوا مورد پسند اکثریت اجتماع است، سعی دارم آن را به شیوه ی خودم منتشر کنم؟ محرک اصلی شروع یک ایده و ادامه دادن آن، توجه و علاقه فردی است که اقدام به تولید محتوا می کند. پس سعی کنید آن را از نگاهی آگاهانه تولید نمایید. در نهایت خواهید دید که این مطلب به خودی خود، تولید محتوا عالی و بی نظیری خواهد شد.

تولید محتوا عالی را با تهیه فست فود اشتباه نگیرید.

عالی و سئو می توانند در اطراف ما و تنها با کمی توجه پیدا شوند. صرف زمان برای انتخاب بهترین ایده یک مبحث مهم است. اما همانطور که در ابتدا گفتیم باید برای تبدیل این ایده به تولید محتوا عالی زمان صرف کنید. درست است که پیشرفت تکنولوژی و وسایل ارتباطی ثانیه به ثانیه در حال فشرده کردن و انجام سریعتر کارها هستند.

اما نباید احساس کنید که این مسئله در تولید محتوا عالی هم صادق است. وقتی یک منظم تهیه می کنید، به این روند نظم و ترتیب خاصی می بخشید؛ که تولید محتوا هم باید آداب خاصی داشته باشد. اما هیچ عجله ای برای ارائه آن در میان نیست. همانطور که بهتر می دانید عجله با و نامرغوب، برابر است. بنابراین از این فرم سریع و پر جنب و جوش خارج شوید؛ و وقت بیشتری را برروی ویرایش ایده و محتوایتان خرج کنید.

از قدرت کلید واژه ها برای تولید محتوا عالی استفاده کنید.

اولا به یاد داشته باشید که وقتی به ایده‌ ای جدید نیاز دارید، همیشه به قدرت کلید واژه و تحقیق در مورد آن اتکا کنید. این قدرت به شما اعلام می کند که افراد دقیقا به دنبال چه چیزی هستند؟ سپس بهترین راه برای پاسخ به آن نیاز را پیدا کنید. تولید محتوا عالی و شگفت‌انگیز فقط در مورد آنچه که در حال حاضر ارائه می شود نیست. ایده تولید محتوا عالی ارزش و اعتبار جدید/بیشتری را خلق می نمایند. دوم اینکه تولید محتوای خود را به تکه‌های بزرگ تقسیم کنید.

یک شروع جذاب و هیجان انگیز داشته باشید. سپس یک طرح کلی بسازید. به یاد داشته باشید که اجباری در کار نیست که بطور خطی از اولین تا آخرین جمله حرکت کنید. ایده شما باید در سراسر محتوا روی جدیدی را از خود به مخاطب نشان دهد. حتی این تقسیم کردن می تواند برای ایده هایتان هم انجام شود. به عنوان مثال تبدیل یک ایده بزرگ به 3 یا 4 ایده کوچکتر برای ادامه ی یک موضوع کیفیت و جذابیت مطلب را پایدار نگه می دارد. در نهایت امر، این شما هستید که باید قدرت محتوا را بیابید.

6 بهترین ایده وب سایت برای مبتدیان: ایده های منحصر به فرد محتوا و موضوعات

در این مقاله، انواع مختلفی از وب‌سایت‌هایی را که می‌توانید بسازید، ایده‌های سایت برای به جریان انداختن خلاقیت‌های خود و تولید محتوا عالی و نکات مفید در مورد چگونگی انجام این فرآیند را پوشش خواهیم داد.

1. وب سایت های تجارت الکترونیک

یک سایت تجارت الکترونیک معمولاً از یک صفحه اصلی، صفحات دسته بندی، صفحات محصولات و یک صفحه پرداخت تشکیل شده است. همچنین دارای صفحات تبلیغاتی مختلف و یک صفحه خدمات مشتری است که مصرف کنندگان برای دریافت پاسخ سوالات خود به آنجا مراجعه می کنند.

2. وبلاگ ها

وبلاگ ها یکی از محبوب ترین انواع وب سایت ها در اینترنت هستند. امروزه بیش از 600 میلیون وبلاگ آنلاین و میلیاردها پست وبلاگ وجود دارد. وبلاگ ها مکانیزم بسیار قدرتمندی را برای برندها فراهم می کنند تا آگاهی از برند را افزایش دهند، داستان برند خود را بیان کنند، خوانندگان را از طریق جذب کنند و از طریق بازاریابی وابسته کسب درآمد کنند و تولید محتوا عالی انجام دهند. دو پلتفرم محبوب وبلاگ نویسی وردپرس و مدیوم هستند و انتشارات زیادی بر روی آنها ساخته و اجرا می شوند.

3. دوره های آنلاین

تعداد زیادی کارآفرین هستند که دوره های آنلاین ارائه می دهند. این یک راه عالی برای استفاده از تجربه و تخصص خود در یک موضوع خاص و افزایش مخاطبان درگیر در اطراف آن است.

4. وب سایت های خدماتی

این دسته شامل هر وب سایتی است که خدمات می فروشد. به هنرمند خالکوبی یا ماساژ درمانی محلی خود فکر کنید. یک سایت خدماتی معمولا دارای صفحاتی است که خدمات آن را توضیح می دهد، یک صفحه اصلی و راهی برای تسویه حساب و رزرو قرار ملاقات دارد.

5. اخبار و روندها

نشریات خبری آنلاین یکی دیگر از مدل های تجاری عالی هستند. آنها سایت هایی مانند MSNBC یا TechCrunch هستند که به خوانندگان خود مقالات خبری در مورد موضوعات مختلف ارائه می دهند. برخی از سایت‌های خبری دارای فروشگاه‌های آنلاین هستند که نه تنها اشتراک‌های سایت را می‌فروشند، بلکه محصولات مختلفی را که در مورد آنها می‌نویسند می‌فروشند.

6. نمونه کارها یا CV شخصی

بسیاری از فریلنسرها یا مشاوران نمونه کارها یا سایت های رزومه شخصی خود را ایجاد می کنند. اینها سایت هایی هستند که کار و پروژه های خود را به نمایش می گذارند و یک فرم تماس ساده دارند. آنها قرار است شخصیت خود را به نمایش بگذارند، خریداران بالقوه را جذب کنند یا یک خبرنامه را تبلیغ کنند.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید