سئو

اینستاگرام در صدد حذف کردن تعداد لایک ها به منظور کاهش حس رقابت است!

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

تصمیم گرفته است که تعداد لایک های هر پست را حذف کند تا بتواند حس رقابت بین افراد را کاهش دهد. از این اقدام در این رسانه اجتماعی رونمایی کرده است و اینطور می گوید که:

‘اینستاگرام در حال تست کردن حذف نمایش تعداد لایک ها برای کاربران است. ما می خواهیم که کاربران روی آن چیزی که به اشتراک می گذارند وقت بگذارند نه اینکه چه تعداد لایک می گیرند.’

در واقع یک پیام در این بخش به عنوان نوتیفیکیشن داده می شود که می گوید ما میخواهیم شما روی آن چیزی که به اشتراک می گذارید توجه کنید نه اینکه چه تعداد لایک می گیرید. در حین این تست، تنها فردی که عکس را به اشتراک می گذارد می تواند ببیند که چه تعداد لایک دریافت کرده است.

سایر افراد نمی توانند این اطلاعات را مشاهده کنند. آن ها می توانند ببینند که آیا یک شخص خاص عکس را لایک کرده است یا نه اما نمی توانند تعداد لایک ها را مشاهده کنند.

این رسانه اجتماعی به اینطور بیان می کند که این طراحی هنوز به دست اقدام نرسیده است. پس ممکن است که همچنان این روند دیدن لایک ها ادامه داشته باشد و یا ممکن است که حذف شود. در نهایت ممکن است طرحی که توسط جین مانجون ونگ داده شده است عمومی شود.

این امکان ممکن است که این رسانه اجتماعی را از چندین لحاظ توسعه ببخشد. پنهان کردن تعداد لایک ها ممکن است که تجربه های حاصل شده از این رسانه اجتماعی را طبیعی تر جلوه دهد و مردم ممکن است نسبت به آنچه که به اشتراک می گذارند بیشتر دقت کنند. حتی ممکن است که دیگر علاقه ای به حذف کردن پست های خود نداشته باشند چرا که تعداد لایک ها در آن مشخص نیست. این اقدام ممکن است که باعث شود فضای اینستاگرام در ابعاد مختلف سالم تر باشد و افراد بیشتری بخواهند که وارد این رسانه اجتماعی شوند و از آن استفاده کنند.

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

ینستاگرام

فضای اینستاگرام

اینستاگرام مارکتینگ

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید