سئو

اینستاگرام روی تبلیغات استوری ها ریسک زیادی می کند

برای سفارش آنلاین
تبلیغات آنلاین
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
تبلیغات آنلاین
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

اینستاگرام علنا با تست اخیر خود مبنی بر نشان دادن تبلیغات پشت سرهمی برای برخی کاربران، ریسک زیادی روی تبلیغات استوری ها می کند چرا که شاید نتیجه واقعا آزار دهنده باشد.

طبق گزارشی که در AdWeek منتشر شد، این تست هفته پیش شروع شده و درصد کمی از کاربران را شامل خواهد شد.

در طی این تست قصد دارد ببیند که اگر کاربران بجای دیدن یک تبلیغ بین استوری ها، دو تبلیغ از برندهای مختلف ببینند چه واکنشی نشان می دهند.

نماینده اینستاگرام به AdWeek گفته که این شرکت در حال جمع آوری فیدبک از سمت کاربران مختلف در رابطه با تبلیغات استوری هاست و در حال حاضر تمرکز این اپلیکیشن روی تجربه کاربری یا UX است.

پیشنهاد می کنیم مقاله را مطالعه نمایید

بر فرض هم که این تست، اثر منفی روی تجربه کاربری داشته باشد، اینستاگرام این تغییر را به شکل گسترده و عمومی رونمایی نخواهد کرد و فقط برای برخی کاربران ارائه خواهد شد.

در ادامه سخنگوی این شرکت خاطر نشان کرد که 80% کاربران اینستاگرام حداقل اکانت یک کسب و کار را فالو کرده اند و فایده تبلیغات این است که به کاربران کمک می کند تا بیشتر در مورد پیشنهادات خرید محصولات هر کسب و کار مطلع شوند.

منبع:

برای سفارش آنلاین
تبلیغات آنلاین
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
تبلیغات آنلاین
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

تبلیغات استوری

تبلیغات استوری اینستاگرام

اینستاگرام

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید