سئو

ای نماد چیست و چگونه باید آن را دریافت کرد؟

برای سفارش آنلاین
مشاوره بازاریابی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
مشاوره بازاریابی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

گسترش تجارت الکترونیک و تعدد فروشگاه های اینترنتی زیاد با وجود اینکه سبب شده تا خرید محصولات راحت صورت بگیرد و در کمترین زمان ممکن بتوان دشوارترین خریدها را انجام داد، اما مسئله ی اعتماد به این فروشگاه ها مسئله ای است که هنوز ذهن بسیاری از مشتریان را خصوصا در ایران درگیر خود کرده است. مسئله ی عدم اعتماد به فروشگاه های اینترنتی سبب شده تا بسیاری از کاربران خرید حضوری و مشکل تر را به خرید اینترنتی ترجیح دهند. در این بین فروشگاه های اینترنتی که بتوانند اعتماد خریداران را جلب نمایند، موفق تر عمل کرده و می توانند در بازار کسب و کار از رقبای مختلف خود پیشی بگیرند.

یکی از روش هایی که بسیار موثر عمل می کند و باعث می شود تا مشتریان به این فروشگاه ها اعتماد کنند و آمار فروش فروشگاه بالاتر رود، لوگوی ای نماد می باشد. ، نماد اعتماد الکترونیکی است که صاحبان فروشگاه ها با دریافت ای نماد به راحتی می توانند اعتماد مشتریان را به دست اورند و سبب شوند تا به راحتی افراد اقدام به خرید از این فروشگاه نمایند.

ای نماد در انحصار مرکز توسعه ی تجارت الکترونیکی قرار گرفته است و این مرکز اقدام به صادر کردن این نماد برای فروشگاه هایی که صلاحیت لازم را دارند، می کند.

انواع ای نماد

ای نماد به سه دسته ی ای نماد موقت، ای نماد دائمی تک ستاره و ای نماد دو ستاره ی دائمی تقسیم بندی می شود. هر فروشگاهی که حداقل معیارهای یک فروشگاه اینترنتی استاندارد را داشته باشد، ای نماد موقت را دریافت کرده و پس از بالا بردن کیفیت عملکرد فروشگاه و کسب تاییدیه های لازم دیگر می تواند نماد دائم تک ستاره را دریافت نماید.

اگر فروشگاه اینترنتی بتواند اقدام به کسب گواهی نامه ی امنیتی SSL نماید، بدین معنی که امنیت سایت بین کاربر و وب سایت کاملا تامین شود و تمامی داده ها در مرورگر به صورت رمزگذاری شده باقی بمانند، می تواند لوگوی نماد ای یا نماد اعتماد الکترونیک دائمی دو ستاره را به دست آورد.

لازم است بدانید که نحوه ی دریافت نماد ای، مراحل سخت و پیچیده ای نداشته و با ارسال مدارکی می توان این نماد را دریافت کرد که در ذیل به طور مفصل بیان می شود.

چگونگی دریافت ای نماد

قبل از دریافت نماد ای باید بدانید که کسب شرایطی لازم است تا بتوان نماد ای را دریافت کرد. با کسب این شرایط به راحتی می توانید نماد ای را دریافت نمایید که برخی از این شرایط به قرار زیر می باشد:

1- اول اینکه سایتی که برای آن می خواهید لوگو دریافت کنید، باید در آن خرید و فروش انلاین صورت بگیرد. اگر سایت شما جزو سایت های اطلاع رسان می باشد نیازی به دریافت این لوگو نداشته و اگر در زیر دامنه ای از سایت خرید و فروش صورت می گیرد، دریافت ای نماد برای آن می تواند صورت بگیرد.

2- درج مشخصات محصول به همراه قیمت محصول، داشتن سبد خرید یا پیش فاکتور در سایت برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک ضروری می باشد.

3- امتیاز دامنه باید به نام یکی از اعضای هیئت مدیره برای شرکت ها و یا فرد درخواست دهنده برای اشخاص حقیقی باشد.

4- صلاحیت فردی، فرد درخواست دهنده باید از طریق پلیس اماکن عمومی نیروی انتظامی تایید شود. که نداشتن سوء سابقه و عدم اعتیاد یکی از این شرایط می باشد.

5- حداقل سن لازم برای درخواست دریافت این لوگو 18 سال تمام بوده و داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای اقایان ضروری می باشد.

مراحل ثبت نام در سایت ای نماد

پس از اگاهی از شرایط و مدارک لازم به سایت enamad.ir مراجعه نمایید.

پس از مراجعه به این سایت اقدام به ایجاد حساب کاربری نمایید.

در هنگام ایجاد حساب کاربری، نوع شخصیت یا نوع ای نماد را باید تعیین نمایید. دقت نمایید که اگر می خواهید برای شرکت، نهاد یا موسسه این لوگو را دریافت نمایید شخص حقوقی و یا اگر فروشگاه شخصی می باشد شخص حقیقی را انتخاب نمایید.

پس از پرکردن سایر اطلاعات و ایجاد حساب کاربری باید فرم های دیگری از قبیل، اطلاعات هویتی، اطلاعات محل سکونت، ارسال مدارک اسکن شده، فرم اطلاعات کسب و کار را پر کرده و پس از بررسی های لازم و طی مراحلی چون تاییدیه های فنی و احراز صلاحیت فروشگاه می توانید اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیک کنید.

برای سفارش آنلاین
مشاوره بازاریابی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
مشاوره بازاریابی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

انواع ای نماد

چگونگی دریافت ای نماد

مراحل ثبت نام در سایت ای نماد

نماد اعتماد الکترونیک

ای نماد

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید