سئو

بررسی طراحی سایت صبا نت

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

صبا نت یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات اینترنتی است که فعالیت خود را از سال 82 آغاز کرده و از آن زمان تا کنون توانسته به کاربران زیادی خدمت رسانی کند. این وب سایت خدمات مختلفی را به کاربران ارائه می دهد که می توان به اینترنت ADSL، شبکه های خصوصی، اینترنت برای مجتمع ها، سرویس های حجمی، سرویس های FCP، آنتی ویروس و پشتیبانی اشاره کرد. با وجود حمایت کاربران از صبا نت، در طول سال های گذشته از محبوبیت آن کاسته شده که از جمله دلایل آن می تواند محدود بودن خدمات ارائه شده از سوی صبانت اشاره کرد. در این مقاله به بررسی و جایگاه وب سایت صبا نت در فضای مجازی خواهیم پرداخت.

رتبه سیمیلار وب وب سایت صبا نت در ایران 339 و رتبه سیمیلار وب این وب سایت در جهان 13 هزار می باشد. همانطور که گفته شده به دلیل محدود بودن خدمات صبا نت، تعداد مشترکین آن در حال کاهش است که این کاهش در ترافیک ورودی به این وب سایت نیز کاملاً مشهود است. با توجه به ماهیت کاری صبا نت، بازدید کنندگان این وب سایت تنها از ایران بوده و از دیگر کشور ها بازدید کننده ای برای آن وجود ندارد. نرخ پرش وب سایت صبا نت با کاهش 6 درصدی به 14 درصد رسیده است. از جمله دلایل پایین بودن نرخ پرش این وب سایت می توان به طراحی سایت فوق العاده زیبا و هنرمندانه آن اشاره کرد. تعداد صفحات مورد بازدید کاربران به طور میانگین به 5 صفحه می رسد که کاهش 3 درصدی داشته است، همچنین مدت زمانی که کاربران در این وب سایت سپری می کنند به طور متوسط به 7 دقیقه می رسد و این مورد نیز به دنبال کاهش ترافیک ورودی به این وب سایت شاهد کاهش 2 درصدی بوده است. ترافیک ورودی به وب سایت صبا نت از موتور های جستجو با رشد 10 درصدی به 12 درصد رسیده است که نشان دهنده عملکرد بسیار خوب متخصصین سئو این وب سایت در بهینه سازی برای موتور های جستجو می باشد.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

تحلیل طراحی سایت صبا نت

از ویژگی های مهم در طراحی سایت صبا نت استفاده از جلوه های گرافیکی فراوان است. در بسیار از قسمت های سایت از جمله منو، بخش محتوای سایت، تصاویر و … جلوه های گرافیکی را می توان مشاهده کرد.

ظاهر زیبای سایت و طراحی فوق العاده آن باعث شده کاربران تمایل بیشتری به وقت گذران در آن داشته باشند.

از زیباترین قسمت های طراحی سایت صبا نت می توان به منو آن اشاره کرد که با طراحی فوق العاده و شیک توجه هر کاربری را به خود جلب می کند. از دیگر ویژگی های منو می توان به استیکی بودن آن اشاره کرد که با اسکرول کردن کاربر، در بالای صفحه باقی می ماند.

اسلایدر استفاده شده در طراحی سایت صبا نت از دیگر قسمت های بسیار زیبای این سایت است که به همراه تصاویر و جلوه های گرافیکی زیبا، جذابیت بیشتری به طراحی سایت صبا نت بخشیده است.

رنگ بندی استفاده شده در طراحی سایت صبا نت نیز بسیار مناسب بوده و با دیگر بخش ها کاملاً هماهنگ می باشد.

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت اختصاصی

هزینه طراحی سایت

طراحی وب سایت

بهینه سازی سایت

طراحی سایت

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید