سئو

بهترین ربات رایگان لایک خودکار اینستاگرام

آیا به دنبال یک ربات رایگان لایک خودکار اینستاگرام هستید تا فالوورهای بیشتری را برای اکانت اینستاگرام خود جذب کنید و بهتر برند شخصی یا کسب و کار خود را معرفی کنید؟

همانطور که می‌دانید که فعالیت اکثر اکانت‏های اینستاگرام پس از نصب یا استفاده از ربات رایگان لایک خودکار اینستاگرام موقتاً قطع می‌شود. زیرا الگوریتم‌های طوری ارتقا یافته اند که به راحتی ربات‌های افزایش فالوور، لایک یا کامنت را تشخیص می‌دهند. بنابراین از ۲۰ ژوئن ۲۰۱۹ یعنی زمانی که قدرت تشخیص اینستاگرام پیشرفته تر شد، فعالیت اکثر ابزارهای رایگان یا پولی ارائه دهنده این خدمات، متوقف شد.

مخاطبین گرامی مقاله اطلاعات مفیدی را درزمینه نگارش محتوا در اختیارتان قرار میدهد.

کدام ربات رایگان لایک خودکار اینستاگرام را باید انتخاب کنم؟ معرفی بهترین ربات‌های رایگان لایک خودکار اینستاگرام

دراین بخش از مقاله ما 5 ربات رایگان لایک خودکار اینستاگرام را معرفی کرده ایم که جز بهترین‌ها محسوب می‏شوند.

GetInstta بهترین ربات رایگان لایک خودکار اینستاگرام

کاربران برای استفاده از این ربات رایگان لایک خودکار اینستاگرام نیاز به رمز عبور بسیار قوی و نظرسنجی ورود ندارند. همچنین خطر توقف موقت اکانت در طول دریافت لایک، کامنت یا فالوور آن‌ها را تهدید نمی‌کند. شما فقط با انجام چند مرحله ساده می‌توانید تعداد زیادی فالوور و لایک رایگان را برای پست‌های اینستاگرام خود دریافت کنید. این ربات یک ابزار عالی کاملاً رایگان است.

در واقع GetInstta به شما کمک می‌کند تا بدون صرف وقت و هزینه لایک‌ها و فالوورهای رایگان زیادی را دریافت کنید. یعنی به محض ورود به این ربات، فالوورها و لایک‏های اکانت اینستاگرام شما افزایش پیدا می‌کند.

Instazood از ربات‌های لایک خودکار رایگان اینستاگرام

Instazood از دیگر ربات‌های رایگان لایک خودکار اینستاگرام است که به شما در جذب و افزایش تعداد فالوورها، کامنت‏ها و لایک‏ها در شبکه های اجتماعی مختلف، به خصوص اینستاگرام، با سرعت زیاد کمک می‌کند و موجب ارتقا صفحه شما می‌شود. نکته ای که باید در مورد ابزار Instazood به آن توجه کنید این است که نباید انتظار رسیدن به بهترین نتایج را در یک شب داشته باشید. اما شما با ایجاد یک پروفایل قابل اعتماد همراه با افزایش فالوور، میتوانید با این ابزار اکانت خود را تبدیل به یک حساب واقعی و مطمئن کنید.

اگر شما وقت کافی برای مدیریت فعالیت‌های اکانت اینستاگرام خود ندارید، ربات Instazood ابزاری مؤثر است که به شما کمک می‌کند به بهترین نتایج دست یابید. این ربات رایگان لایک خودکار اینستاگرام، فالوورها و لایک‏های واقعی را به سمت حساب شما هدایت می‌کند. لایک‏های واقعی نشان دهنده آن است کاربران لایک کننده علاقمند به پست‌های شما هستند و شما هم می‌خواهید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

این ابزار ویژگی‌های فوق العاده زیر را دارد:

● نظارت کامل

● امنیت

● سازگار با موبایل

● پشتیبانی از مشتریان

● خودکار بودن تمام فعالیت‌ها

● عدم نیاز به دانلود

Gramto یکی از محبوب‌ترین ربات‌های رایگان لایک خودکار اینستاگرام

Gramto سومین ربات رایگان لایک خودکار اینستاگرام است که در افزایش بازدید از اکانت اینستاگرام شما و افزایش تعداد فالوورهای شما بسیار مفید است. این ابزار نرخ تعامل اکانت شما را افزایش می‌دهد. بنابراین مخاطبان زیادی می‌توانند پست‌های شما را برای یک مدت طولانی مشاهده کنند. Gramto نیز مانند سایر رباتها، سابقه چندین سال فعالیت دارد. علاوه بر این، شما نیاز به مهارت خاصی برای استفاده از Gramto ندارید.

شما با Gramto می‌توانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید و به طور نامحدود لایک‌ها و کامنت‌ها را به طور خودکار دریافت کنید. علاوه بر این، این ابزار رایگان به شما کمک می‌کند تا برنامه ریزی پست‌های خود را تنظیم کنید و پیام‌های برنامه ریزی شده را به طور خودکار برای فالوورهای خود ارسال کنید. نکته ای که باید در استفاده از این ابزار دقت کنید این است شما فقط می‌توانید با یک اکانت از طرح رایگان آن استفاده کنید. بنابراین اگر می‌خواهید با چند اکانت از خدمات آن استفاده کنید، باید به سراغ طرح‌های پولی آن بروید.

Likeup ربات رایگان لایک خودکار اینستاگرام

Likeup یکی دیگر از ربات‌های رایگان لایک خودکار اینستاگرام است. این یک ربات اینستاگرام برای دریافت لایک و فالوور کاملاً رایگان است. به طور کلی Likeup برای دریافت لایک پست‌ها و برنامه ریزی برای استفاده از سرویس‌های آن کاربرد دارد. عملکرد LikeUp مانند ابزار خودکار دیگری به نامInsta Engagement است. این ابزار پست‌های موجود در فید خود را که هشتگ‌های مشخصی دارند یا برای حوزه خاصی هستند، لایک می‌کند. همچنین، از کاربران مختلف لایک دریافت می‌کند. LikeUp همه کارها را خودکار انجام می‌دهد.

بنابراین اگر دوست دارید از این ربات استفاده کنید، باید پس از نصب افزونه کروم وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و فرآیند لایک گرفتن را شروع کنید. برای بررسی وضعیت فالوورها و لایک ها باید وارد داشبورد خود در این ربات شوید.

Likezoid از بهترین ربات‌های لایک خودکار رایگان اینستاگرام

Likezoid یکی دیگر از بهترین ربات‌های رایگان لایک خودکار اینستاگرام است که به شما کمک می‌کند تا از طریق دسکتاپ خود از خدمات لایک خودکار اینستاگرام استفاده کنید. این ابزار کاملاً رایگان است. با این حال، به دلیل اینکه خدمات آن کمتر از سایر ربات‌ها است در رتبه پنجم قرار گرفته است. با توجه به اینکه قابلیت دسترسی به تمام خدمات رایگان این ابزار محدودیت‏هایی دارد، کمتر توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع عملکرد آن با سایر ابزارها متفاوت است.

شما وقتی این ربات را دانلود و روی دسکتاپ خود نصب کردید، 50 سکه طلا دریافت می‌کنید که می‌توانید با آن‌ها 50 لایک را برای آخرین پست‌های خود دریافت کنید. شما برای استفاده از این ابزار، ابتدا باید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و اکانت خود را به این ربات متصل کنید. پس از اتصال، فعالیت ربات شروع می‌شود. درنتیجه به طور خودکار برای پست‌های شما لایک دریافت می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم Likezod این است که شما می‌توانید با 5 اکانت اینستاگرام از خدمات آن استفاده کنید.

جمع بندی ربات‌های رایگان لایک خودکار اینستاگرام

دریافت لایک و جذب فالوور برای افرادی که به تازگی وارد اینستاگرام شده اند، سخت و خسته کننده است. اما امروزه این کار دیگر سخت نیست. شما می‌توانید با هر یک از ربات‌های رایگان لایک خودکار اینستاگرام معرفی شده در این مقاله لایک و فالوورهای زیادی را دریافت کنید و اکانت جدید خود را ارتقا دهید. از بین ربات‌های معرفی شده، GetInstta از بهترین ابزارها است که هم کاربران اندروید و هم کاربران iOS می‌توانند از خدمات بی نظیر آن استفاده کنند. این ربات لایک‏های واقعی را برای پست‌های شما جذب می‌کند و فالوورهای حقیقی را به اکانت شما هدایت می‌کند. با توجه به اینکه این ربات کاملاً رایگان است و خدمات پیشرفته ای دارد، توسط بسیاری از کاربران اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع:

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید