سئو

بهترین روش‌های دانلود فیلم با سرچ گوگل

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید از طریق لینک مستقیم فیلمی را دانلود کنید؟ چگونه می‌توان لینک دانلود مستقیم هر فیلمی را در گوگل پیدا کرد؟ بنابراین در این مقاله ما به روش‌هایی برای دانلود فیلم با سرچ گوگل می‌پردازیم. شما بعد از مطالعۀ این مقاله می‌توانید با سرچی ساده به لینک دانلود فیلم مدنظرتان دست یابید.

روش‌های دانلود فیلم با سرچ گوگل

دانلود فیلم با سرچ گوگل از طریق افزونه‌ها در مرورگرهای مختلف

شما می‌توانید با استفاده از افزونۀ مرورگرها اقدام به دانلود فیلم با سرچ گوگل نمایید. ابتدا باید افزونه را بر روی مرورگر خود نصب کنید و پس از آن برای دانلود فیلم استفاده نمایید. در اینجا ما طریقۀ نصب و دانلود را در مرورگر فایرفاکس و گوگل کروم برای شما می‌آوریم.

در ادامه پیشنهاد میکنیم مقاله را مطالعه نمایید

دانلود فیلم با سرچ گوگل از طریق افزونه در فایرفاکس

دانلود فیلم با سرچ گوگل از طریق افزونه در گوگل کروم

روش‌های دانلود فیلم با سرچ گوگل از طریق لینک مستقیم

با استفاده از این روش‌ها خیلی سریع و راحت می‌توانید به دانلود فیلم با سرچ گوگل دسترسی داشته باشید. روش‌های زیر بسیار مشابه هم هستند. کافی است آدرس‌های آورده شده را به همراه نام فیلم در قسمت سرچ گوگل وارد کنید. در این روش‌ها از طریق ربات گوگل سرچ را انجام می‌دهید. روش دانلود با لینک مستقیم برای همۀ فیلم‌ها پاسخگو نیست. ولی بیشتر فیلم‌های مشهور را از این طریق می‌توان دانلود نمود.

روش اول دانلود فیلم با سرچ گوگل

حالا می‌توانید با توجه به نتایج به دست آمده در گوگل، اولین یا دومین نتیجه را برای لینک مستقیم دانلود بررسی کنید. اگر در لینک‌های اول لینک دانلود فیلم شما نبود، لینک‌های بعدی را بررسی نمایید.

روشی دیگر برای دانلود فیلم با سرچ گوگل

برای دانلود فیلم با سرچ گوگل از راه لینک مستقیم روش دیگری هم وجود دارد. در این روش هم شما می‌توانید کد زیر را در قسمت سرچ گوگل کپی کنید و روی دکمۀ اینتر بزنید.

intitle:index.of? mkv

بعد از آن نام فیلم مد نظرتان را وارد کنید. مثلاً در اینجا فیلم خانۀ کاغذی را من سرچ کردم. ممکن است در لینک‌های اول لینک دانلود مستقیم نباشد. باید لینک‌های مختلف را بعد از سرچتان بررسی کنید. در این روش‌ خیلی از فیلم‌ها قابلیت دانلود ندارند. ولی کاربرد این لینک بیشتر از لینک قبلی می‌باشد.

intitle:index.of? mkv Money Heist

ممکن است بعد از باز کردن لینکی با تعداد زیادی از عناوین فیلم‌های مختلف روبرو شوید. این اتفاق زمانی می‌افتد که سیستم جستجوی گوگل به طور دقیق نمی‌تواند فیلم مدنظر شما را بیابد. می‌توانید با زدن کلیدهای کنترل+F در آن صفحه و تایپ نام فیلم در قسمت سرچ Find لینک دانلود فیلمتان را بیابید. البته به شرط اینکه نام فیلمتان دربین فیلم‌هایی که برای شما نشان می‌دهد، موجود باشد.

روش سوم برای دانلود فیلم با سرچ گوگل

این روش هم مشابه روش‌های قبلی است. در این روش هم شما می‌توانید با کپی کردن inurl: mp4 و بعد از آن وارد کردن نام فیلم آن را سرچ کنید.

inurl: mp4 Money Heist

در این روش لینک مستقیمی اگر وجود دارد، گوگل آن را در لینک‌های نخست نشان می‌دهد. بعد سایت‌های را که می‌توانید از آنها فیلم را دانلود کنید برای شما به نمایش می‌گذارد.

کلام آخر

شما با استفاده از روش‌های گفته شده در مقاله در سریع‌ترین حالت ممکن می‌توانید به لینک دانلود فیلم با سرچ گوگل دسترسی داشته باشید. در این روش شما دیگر نیازی به اتلاف وقت خود در سایت‌هایی که فیلم‌ها را بارگذاری می‌کنند ندارید. از طرفی بدون درگیر شدن با سایت‌های تبلیغاتی که معمولاً لینک دانلودها بر روی آنها بارگذاری می‌شود، می‌توانید فیلم خود را دانلود کنید.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید