سئو

طراحی سایت آینده روشن

طراحی سایت آینده روشن به طور کلی در جهت اخبار روز در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند. در این پایگاه آینده روشن شاهد گردآوری، تهیه و تنظیم اخبار مختلف هستیم که سبب می‌شود به طور دقیق از دغدغه‌های روز صحبت می‌کند. در واقع موضوعاتی از قبیل عدالت گستری، ظلم ستیزی، مهرورزی و … در طراحی سایت آینده روشن به طور دقیق دیده می‌شود.

این بستر خبرگزاری به صورتی فعالیت می‌کند که فرهنگ و ادب و هنر به طور دقیق دنبال شود و اینطور که مشخص است، ریشه های فرهنگی و هنری در سایت روز افزون است. آینده روشن به صورت تخصصی صورت رفته است و این موضوع از بعد کیفیت و کمیت مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بیشترین مخاطبان را به خود اختصاص دهد.

بخش های مختلف سایت آینده روشن

در صفحه اصلی طراحی سایت آینده روشن شاهد بخش پژوهشکده مهدویت هستیم که سبب می‌شود به طور دقیق بخش‌های مختلفی از مقالات معنوی برای کاربران فراهم شود. بخش‌های دیگری در سایت مانند اندیشه، سیاست و بین الملل نیز از مسائلی است که در دوره‌های اخیر به روز رسانی شده است.

بخش دیگری در سایت دیده می شود که تصاویری زیبا و کارآمد را از زمان های مختلف جنگ و همینطور خبرهای روز به اشتراک می‌گذارد. استفاده از افکت‌های متحرک در سایت به همراه بخش عناوین گزیده و آخرین عناوین سبب شده است که بخش بندی‌های بهتری در این مسیر صورت بگیرد.بخش دیگری در طراحی سایت دیده می‌شود که مربوط به تازه ترین ها است و در این بخش افراد می‌توانند از جدیدترین خبرهای روز در خصوص ظهور امام زمان مطلع شوند.

آخرین آمارهایی که از سوی تولبار در خصوص سایت آینده روشن دیده می‌شود رتبه این سایت در ایران 71909 است و رتبه جهانی آن نیز 20154041 اعلام شده است. البته رقم گفته شده در ماه‌های مختلف سایت متغیر است.این سایت دارای 637 لینک داخلی است که رقم قابل توجهی است و نشان می‌دهد که اخبار ارائه شده در سایت از منابع بسیار معتبری اخذ می‌شود.

خوشبختانه طراحی سایت آینده روشن به صورتی است که با سرعت بارگذاری بسیار بالایی همراه بوده است و این موضوع نشان می‌دهد که این سایت 78 درصد سریعتر از سایت‌های دیگر عمل می‌کند و حتی در زمان‌های پر ترافیک سایت در وضعیت نرمالی قرار دارد.

سایت آینده روشن و کیفیت محتوا ها

قصد داریم سایت آینده روشن را با توجه به ویژگی‌های یک بررسی کنیم. مطالب و مقالات به سایت شما ارزش می بخشد پس هر چقدر سایت شما از جهت کیفیت محتوا قوی تر عمل کند باعث می‌شود کاربران ثابتی سایت شما داشته باشد و همچنین کاربران جدیدی نیز به سایت شما اضافه شوند.

سعی کنید در ایجاد محتوا به فکر نیاز کاربران باشید آن ها برای هر محتوای تصویری یا متنی وقتن نمی گذارند آن‌ها دنبال محتوایی هستند که برایشان سودمند است و یک نفعی به آن‌ها می‌رساند مثل یک تخفیف خوب، هدیه کوچک، ارائه خدمات رایگان و موارد دیگر.

با نگاهی به سایت آینده روشن می توانیم به بخشها نقد وارد کنیم زیرا که در این مسیر می‌تواند کارامد تر و مبتنی بر نیاز مخاطب گام بردارد تا تعداد ورودی‌های سایت آینده روشن بیشتر شود.

کمیت محتوا

اگر بخواهیم در رابطه با کمیت محتوا به شما چند نکته کوتاه بگوییم این است که هر چقدر تعداد محتوای یک سایت بیشتر باشد سایت شما دارای زیر شاخه های بیشتری می‌شود و موتور های جستجو آن را راحت‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

بنابراین شما می‌توانید از طریق تعداد مقاله‌هایتان نیز از موتور های جستجو امتیاز بگیرید تا کاربران نیز راحت تر شما را پیدا کنند. در سایت آینده روشن انچه که دیده می‌شود این است که کمیت و کیفیت به یک نسبت باهم پیش نرفته اند. یعنی در سایت آینده روشن دیده می‌شود که تعداد مقاله ها بالاست اما در بسیاری از آن ها نیاز کاربر در نظر گرفته نمی‌شود یا به طور کلی شاید برای مخاطب جذابیت نداشته باشد.

ظاهر سایت

مورد بعدی در داشتن یک سایت خوب ظاهر سایت است که مشتمل بر رنگ بندی، چیدمان و ساختار، مخاطب پسندی و سهولت در دسترسی و موارد دیگر می‌باشد. حتما می دانید که انسان به طور ذاتی چشمانی دارد که حساس به رنگ‌ها و نظم هاست. در یک سایت خوب باید طیف رنگ و هارمونی چیدمان به درستی چیده شوند تا کاربر خود با اشتیاق روی سایت شما کلیلک کند.

استفاده از تصاویر گرافیکی جذاب، داشتن عکس‌های آموزشی مانند ، استفاده از عنوان‌های الهام بخش و جذاب، داشتن یک فونت و سایز نوشتاری مناسب در کنار یکدیگر می توانند تحولی جدی را در سایت شما به وجود بیاورند زیرا که فارغ از محتوای با کیفیت سایت شما کاربر با توجه به سلیقه خود انتخاب می‌کند که بر روی سایت شما قرار بگیرد یا از آن عبور کند.

در سایت آینده روشن سعی شده است از هارمونی رنگ‌ها و نظم چیدمان به درستی استفاده شود. تم بک گراند سفید آن به نوعی رنگ آرامش است و این نیز روی مخاطب بی تاثیر نیست. البته در استفاده از عکس‌های گرافیکی جذاب هنوز می تواند سایت آینده روشن خود را ارتقا ببخشد.

از طرفی برای اینکه متوجه میزان کاربران ثابت سایت و همینطور کاربرانی که سایت را ترک می‌کنند شویم به سراغ آمار نرخ پرش از سوی تولبار رفتیم. طبق این آمار نرخ گرش برای سایت 94 درصد است که رقم مناسبی نبوده و این رقم نشان می‌دهد که سایت می بایست در مسیر به روز رسانی بهتر عمل نماید.

از طرف دیگر میزان بازدید از صفحات سایت ، برای هر کاربر یک صفحه اعلام شده است که البته این رقم خود با کاهش 50 درصدی همراه است. از طرف دیگر میانگین بازدید از سایت 58 ثانیه برای هر کاربر اعلام شده است.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید