سئو

خرید بک لینک دائمی برای رونق کسب و کار

تا به حال عبارت لینک بیلدینگ (link building) یا لینک سازی را شنیده اید؟ در بازاریابی و روابط عمومی از این عبارت زیاد استفاده می شود. لینک بیلدینگ یا ارتباط سازی یک تکنیک است که در دنیای دیجیتال معنی خاصی دارد. این تکنیک برای خلق مسیر بین اطلاعات در اینترنت استفاده می شود. کاری که به موتورهای جستجو کمک می کند تا بیشترین اطلاعات مرتبط با کلمه کلیدی سرچ شده را پیدا کنند. کار یک موتور جستجو، گشتن به دنبال اطلاعات و ارائه ی بهترین جوابها برای سوالات کاربران است.

ها تنها برای موتورهای جستجو جذاب نیستند. خرید بک لینک دائمی نوعی از لینک سازی است که به بالا رفتن رتبه سایت کمک می کند. مدیران سایت که علاقمند به مطرح شدن در صفحه ی اول گوگل و جذب مشتریان هستند از این روش استفاده می کنند. بک لینک به معنی لینک دادن به سایت شما از یک سایت یا شبکه اجتماعی یا فروم دیگر می باشد. از نظر موتورهای جستجو، سایت هایی که از مسیرهای متفاوت و متعددی با یک کلمه کلیدی لینک داده می شوند گزینه ی بهتری برای پاسخ به یک جستجوی گوگل هستند.

خرید بک لینک دائمی به منظور ایجاد یک لینک دائمی به سایت شما در سایت یا شبکه های اجتماعی پر تردد انجام می شود. در این روش یک صفحه از سایت شما به عنوان صفحه لندینگ (فرود) انتخاب شده و لینک آن در خارج از سایت قرار می گیرد. صفحه فرود یک کلمه کلیدی مهم دارد که با آن لینک می شود. وجود کلمه کلیدی برای صفحه فرود مهم است و اثر گذاری بک لینک را بیشتر می کند. شرکت های فروش بک لینک اغلب زیر مجموعه ی دیجیتال مارکتینگ قرار دارند. این شرکت ها تکنیک های مختلف برای ساخت بک لینک دائمی و اعتباری را می دانند.

ساخت بک لینک دائمی برای سایت

1. پست نیابتی: اگر برای همکارانی در حوزه کاری مرتبط با کسب و کار خود، مقاله ای نوشته و آن را در اختیار سایت آنها قرار دهید. با این شرط که لینک سایت شما را به عنوان سایت منبع در پایان مقاله درج کنند. به این ترتیب شما یک بک لینک دائمی ساخته اید.

2. لینک کردن با کلمه کلیدی صفحه لندینگ: می توانید لینک صفحه لندینگ (فرود) خود را روی کلمه کلیدی صفحه فرود قرار داده و در شبکه های اجتماعی، سایت های دیگر، فروم ها و … منتشر کنید. این روش را می توانید با خلق صفحات شخصی توسط پرسنل و لینک دادن به صفحه شرکت استفاده کنید.

3. لینک اینفوگرافیک: بیان مطالب در قالب یک عکس و انتقال پیام به طور مختصر و مفید همیشه جذاب است. اما وقتی قرار است بک لینک سایت خود را روی یک اینفوگرافیک بگذارید، هر چه بیشتر پخش شود به نفع شماست. کاربران اینترنت، اینفوگرافیک های جذاب با کاربرد عمومی را خیلی بیشتر در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. پس اگر قصد بک لینک گذاشتن روی یک اینفوگرافی را دارید به موضوعاتی که برای عموم مردم جذاب است فکر کنید.

4. محتوای قابل اشتراک: اگر قصد معروف کردن سایت خود را دارید، مطالب مختصر، مفید و کاربردی را فراموش نکنید. کاربران این موضوعات را برای یک دیگر به اشتراک می گذارند و یک بک لینک دائمی برای سایت شما ساخته می شود.

5. مصاحبه با افراد معروف: اگر ماهیت کسب و کار شما به گونه ای است که می توانید با برخی شخصیت های معروف مصاحبه کنید عالی است. اسامی افراد معروف بخشی از جستجوهای اینترنتی را تشکیل می دهند. می توانید محصول یا خدمات خود را به آنها ارائه کرده و نظر آنها را در قالب یک مصاحبه پخش کنید.

6. لینک داخلی سایت: مزیت اصلی لینک های داخلی هدایت کاربران به صفحات مختلف سایت و گذراندن اوقات بیشتر در سایت است.

فواید خرید بک لینک دائمی

خرید بک لینک دائمی بهتر از خرید بک لینک اعتباری است. بک لینک های اعتباری انواعی از لینک دادن هستند که شما به مدت محدود خریداری می کنید. برای بک لینک اعتباری شما به صورت دوره ای مبلغ مشخصی پرداخت می کنید. اگر مدتی بعد از اتمام اعتبار بک لینک فراموش کنید که هزینه بک لینک اعتباری را بپردازید آن را از دست خواهید داد.

خرید بک لینک دائمی خیال شما را برای همیشه راحت خواهد کرد. یکبار هزینه را پرداخته و تا زمانی که سایت شما برقرار باشد از امتیاز بک لینک دائمی استفاده می کنید. ماهیت ساخت بک لینک های دائمی به گونه ای است که ممکن است به یکباره رشد تصاعدی پیدا کنند. در بدترین حالت انتشار در دنیای مجازی سیر خطی دارد یعنی هر فرد مطلب مورد نظر را تنها برای یک نفر فوروارد می کند. مطلبی که لینک شما در آن قرار گرفته پس از هر بار فوروارد به دست افراد بیشتری رسیده و انتشار بیشتری می یابد.

خرید بک لینک دائمی در ازای خدمتی که به شما می کند هزینه ی پایینی دارد. تکنولوژی به کار رفته در ساخت بک لینک دائمی کمی متفاوت تر از انواع اعتباری است و آن را گران قیمت تر می کند. در خرید بک لینک دائمی اغلب محتوایی تولید می شود که هزینه بر است در عوض، مشتریان بیشتری را جذب خواهد کرد.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید