سئو

با خرید رپورتاژ از ایسنا به بهترین ها بپیوندید

کمی درباره ایسنا

قبل از اینکه برای خرید رپورتاژ از ایسنا اقدام کنید بهتر است این خبرگزاری را بیشتر بشناسید. در سال 1378 و با شعار هر دانشجو، یک خبرنگار شروع به کار کرد. با گسترش شبکه های مخابراتی در سراسر ایران و بهره مندی دانشجویان از اینترنت، یک تغییر بزرگ در رسانه های ایران صورت گرفت. ایسنا ، از سال 1379 فعالیت خود را با بهره مندی از تعداد زیادی دانشجوی داوطلب در بستر اینترنت ادامه داد.

امتیاز بزرگ خرید از ایسنا، وجود پیشینه ی بیست و چند ساله ی این رسانه در بستر اینترنت و فضای مجازی می باشد. در طی این سالها دانشجویان جای خود را به خبرنگاران و پرسنل مدیریت قوی دادند و ایسنا به عنوان یک خبرگزاری رسمی مطرح شد. در حال حاضر این خبرگزاری با چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و فرانسوی به فعالیت خود ادامه می دهد. مقالات و اخبار منتشره در ایسنا در موضوعات علمی و دانشگاهی، فرهنگی و هنری، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی بین الملل و استانی می باشد. به این ترتیب این خبرگزاری طیف وسیعی از مخاطبین علاقمند به مباحث گوناگون را پوشش می دهد.

در سالهای اخیر که ایسنا به جایگاه قابل ملاحظه ای در بین خبرگزاری های معتبر کشور رسیده است. با گسترش استفاده از اینترنت و ظهور سایت های تجاری و سیاسی و فرهنگی مختلف، بحث های اهمیت زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل ایسنا به یکی از برترین سایت های درج رپورتاژ و آگهی در کشور تبدیل شد. همچنین به دلیل طیف وسیع و تعداد زیاد مخاطبان، استقبال از رپورتاژ های ایسنا در داخل و خارج از کشور بی نظیر بوده است.

برتری خرید رپورتاژ از ایسنا نسبت به سایت های دیگر

مزیت دیگر خرید رپورتاژ از ایسنا تنوع موضوعات و فراوانی مطالب روزانه آن است. خبرهای این خبرگزاری و موضوعات پرشماری که دارد، تمامی حوزه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را پوشش می دهد. تنوع موضوعات و پرشمار بودن تعداد اخبار روزانه، باعث می شود شما بتوانید رپورتاژ های متعددی در این سایت داشته باشید.

برای خرید رپورتاژ از ایسنا چه کار کنیم؟

اولین و مهمترین کار برای خرید رپورتاژ از ایسنا این است که یک محتوای مناسب رپورتاژ تهیه کنید. محتوایی که در هیچ سایت دیگری تکرار نشده باشد و برای خواننده، سایت و موتور جستجوی گوگل ارزشمند باشد. محتوایی که تولید می کنید علاوه بر یونیک و منحصر به فرد بودن نباید شبیه کاتالوگ تبلیغاتی باشد. با توجه به خبری بودن سایت ایسنا بهتر است محتوا جنبه آموزشی و معرفی خدماتی باشد که با محصول شما تکمیل می شود. محتوا همچنین باید تیتر جذابی داشته باشد تا مخاطبان ایسنا را به خود جذب کند. هر چه عنوان جذاب تر باشد خوانندگان بیشتری روی آن کلیک خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که تیتر باید نوشته و عکس و فیلم محتوای شما را پوشش دهد و به آن مربوط باشد. در غیر اینصورت فریب دادن خوانندگان محسوب می شود و ایسنا اعتبار خود را فدای جذب مخاطب برای شما نخواهد کرد.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید