سئو

رپورتاژ آگهی در ایسنا

رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر می تواند در زمان کوتاهی برند و کسب و کار شما را به تعداد زیادی از افراد معرفی کند. بازده زمانی بسیار کوتاهی داشته و نسبت به سایر روش های تبلیغاتی کم هزینه تر است. رپورتاژ آگهی در سایت ایسنا یکی از بهترین روش هایی است که به وسیله آن می توانید تبلیغ برند خود را در معرض دید افراد زیادی قرار داده و مشتریان خود را چند برابر کنید.

سیر تا پیاز رپورتاژ آگهی:

رپورتاژ آگهی به معرفی و تبلیغات برند و کسب و کار شما در سایت های مختلف و پر بازدید می پردازد. یکی از تفاوت های رپورتاژ آگهی با سایر روش های تبلیغاتی آن است که شما به طور مستقیم از برند و خدمات شرکت خود نمی پردازید، بلکه ابتدا در مورد نیازهای افراد صحبت کرده تا آن ها را به طور غیر مستقیم به خدمات خود راغب کنید. سپس در انتها و یا در سطرهای میانی متن راجع به برند و خدمات شرکت خود نیز صحبت خواهید کرد.

یکی از مزیت های درج رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر آن است که میزان اعتبار سایت درج کننده رپورتاژ بر تبلیغات شما تاثیر مثبت می گذارد. در واقع افراد به طور غیر ارادی ممکن است نسبت به تبلیغات مختلف دید منفی داشته باشند. اما زمانی که یکی از افراد مورد اعتمادشان راجع به مساله ای صحبت می کنند، راحت تر آن را پذیرفته و نسبت به آن مشتاق می شوند. درج رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر درست مانند معرفی یک محصول به وسیله فرد قابل اعتماد به سایر افراد است و اعتبار سایت درج کننده به طور غیر مستقیم باعث می شود افراد با دید مثبت تری وارد سایت شما شوند.

از طرفی سایر روش های تبلیغاتی معمولا هزینه های سرسام آوری برای شما خواهند داشت. اما درج رپورتاژ در سایت های مختلف یکی از ارزان ترین روش های تبلیغات است که می تواند با کم ترین هزینه شما را به موفقیت برساند. از طرف دیگر متن رپورتاژ آگهی در سایت به طور دائمی باقی می ماند، در حالیکه سایر روش های تبلیغاتی تنها برای مدت خاصی انتشار پیدا می کنند. اگرچه ممکن است با اضافه شدن مطالب مختلف به سایت درج کننده رپورتاژ آگهی متن رپورتاژ به بخش های پایین تر و یا صفحات بعدی منتقل شود اما هیچ وقت رپورتاژ از سایت حذف نشده و در صورت جست و جوی کلمه کلیدی شما باز هم در سایت درج کننده مشاهده خواهد شد. از دیگر مزایای درج رپورتاژ آگهی در سایت های پر بازدید آن است که شما متن تبلیغات خود را در معرض دید افراد زیادی قرار می دهید. سایت هایی پر بازدید معمولا به طور روزانه توسط ده ها هزار نفر در طول روز بازدید می شود. در این صورت متن رپورتاژ آگهی شما را به طور روزانه افراد زیادی خواهند دید.

بازده درج رپورتاژ آگهی نسبت سایر روش های تبلیغاتی بسیار بیشتر است. تصور کنید افراد در حال استراحت و جست و جو در اینترنت با رپورتاژ شما روبه رو شده و در صورتی که برایشان جذاب باشد وارد سایت شما می شوند. اگر خدمات و محصولات شما مناسب بازدید کننده باشد، افراد در زمان کوتاهی می توانند به مشتری شما تبدیل شوند. در واقع رپورتاژ آگهی می تواند در زمان بسیار کوتاهی میزان بازدید سایت شما را تا حد چشمگیری افزایش دهد.

هنگام درج رپورتاژ آگهی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای اینکه رپورتاژ آگهی در سایت بتواند نتیجه مورد نظر شما را به دست آورد باید قبل از درج آن به نکات خاصی توجه کنید. مساله اول میزان بازدید سایت درج کننده رپورتاژ است. حتما سعی کنید سایت هایی با میزان بازدید روزانه بالا انتخاب کنید تا متن آگهی شما در معرض دید افراد زیادی قرار گیرد. مساله دیگر ارتباط موضوعی سایت درج کننده رپورتاژ با موضوع خدمات و برند شما است. حتما سایتی را برای درج رپورتاژ آگهی انتخاب کنید که موضوع آن با برند شما ارتباط داشته باشد. این مساله باعث می شود بتوانید بر جامعه هدف خود تمرکز کرده و مشتریان خود را افزایش دهید.

مساله دیگر متن رپورتاژ آگهی است که باید با زبانی شیوا و جذاب نوشته شده تا بتواند بر مخاطب و خواننده تاثیرگذار باشد. توجه به میزان اعتبار سایت درج کننده رپورتاژ از دیگر فاکتورهای مهم برای نتیجه گیری از تبلیغات است. رتبه آتوریتی، رتبه سیمیلار وب و سن دامنه مهم ترین فاکتورهای مهم در تعیین میزان اعتبار سایت است. رتبه سیمیلار وب یک رتبه جهانی است که میزان بازدید سایت را نشان می دهد. هرچه این رتبه پایین تر باشد یعنی میزان مخاطبان سایت بیشتر است. رتبه آتوریتی نیز نشان می دهد سایت مورد نظر در جست و جوهای اینترنت و موتورهای جست و جو در چه رتبه ای قرار می گیرد. برخلاف رتبه سیمیلار وب، هرچه رتبه آتوریتی سایت بالاتر باشد، اعتبار سایت بیشتر است. سایت هایی با رتبه آتوریتی 20 تا 30 سایت هایی معمولی، رتبه 30 تا 50 خوب، رتبه 50 تا 60 عالی و رتبه 60 تا 80 سایت هایی با میزان اعتبار فوق العاده هستند.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

سایت ایسنا:

خبرگزاری دانشجویان ایران یا ایسنا اولین خبرگزاری غیر دولتی و تنها خبرگزاری با هویت دانشجویی بعد از انقلاب اسلامی است که تمام اخبار مهم داخلی و خارجی را در نهایت صداقت و بدون افراط و تفریط در معرض مشاهده عموم قرار می دهد.

با مراجعه به این سایت می توانید اخبار مهم سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، اجتماعی، علمی، تکنولوژی و غیره را به صورت آنلاین و کاملا به روز بخوانید. می توانید اخبار مربوط به دانشگاه های مختلف دولتی و غیر دولتی، اخبار مربوط به استان های مختلف را پیگیری کنید. درج رپورتاژ آگهی در سایت ایسنا می تواند در زمان کوتاهی میزان بازدید از سایت شما را افزایش داده و کسب و کار شما را رونق دهد.

چرا درج رپورتاژ آگهی در سایت ایسنا:

همانطور که در بالا نیز اشاره شد هنگام انتخاب سایت درج کننده رپورتاژ باید به فاکتورهای مختلفی از جمله سن دامنه و رتبه های آتوریتی و سیمیلار وب توجه کرد. خبرگزاری دانشجویی ایسنا دارای رتبه آتوریتی 81 است که یکی از بالاترین رتبه های آتوریتی را در میان سایت های داخلی دارا است و آن را در سایت هایی با رتبه اعتبار فوق العاده قرار می دهد.

رتبه سیمیلار وب این سایت نیز بسیار کم و 31 است. سن دامنه نیز نشان دهنده میزان اعتبار سایت است و هرچه بیشتر باشد نشان دهنده طول عمر و اعتبار بیشتر سایت است. سن دامنه سایت ایسنا 16 سال است که نشان می دهد این سایت سال ها است از بالاترین میزان اعتبار و قدمت برخوردار است. میزان بازدید سایت نیز روزانه چند ده هزار نفر می رسد که درج رپورتاژ آگهی در سایت ایسنا می تواند برند شما را به افراد زیادی نشان دهد.

درج رپورتاژ آگهی در سایت ایسنا برای چه کسانی مفید است؟

همانطور که در بالا اشاره شد، برای نتیجه گیری بهتر از درج رپورتاژ آگهی باید سایت هایی را انتخاب کنید که ارتباط موضوعی با خدمات و برند شما داشته باشد. از آنجا که محدوده موضوعات خبری سایت ایسنا بسیار گسترده بوده و شامل موارد متنوعی می شود، درج رپورتاژ آگهی در سایت ایسنا می تواند برای افراد زیادی که خدمات مرتبط با سیاست، ورزش، فرهنگ، اقتصاد و غیره دارند مناسب باشد.

برای آنکه متن رپورتاژ شما بتواند بر خواننده تاثیر مثبت گذاشته و آن ها را نسبت به خدمات شما راغب کند باید بسیار شیوا و جذاب نوشته شود. از طرفی متن رپورتاژ نباید کاملا تبلیغاتی نوشته شود زیرا تاثیر مثبت خود را از دست خواهد داد.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید