سئو

فیسبوک از هفته آینده میزبان پادکست ها خواهد بود!

فیس بوک در حال برنامه ریزی است تا هفته آینده ،محصول پادکست خود را عرضه کند و در نهایت ، ویژگی اضافه کند که به شنوندگان اجازه می دهد کلیپ هایی را از نمایش های مورد علاقه خود ایجاد کنند. با توجه به ایمیلی که به صاحبان صفحه پادکست ارسال شده و میزبانان می …

۲۹ خرداد ۱۴۰۰
اخبار شبکه های اجتماعی

فیس بوک در حال برنامه ریزی است تا هفته آینده ،محصول پادکست خود را عرضه کند و در نهایت ، ویژگی اضافه کند که به شنوندگان اجازه می دهد کلیپ هایی را از نمایش های مورد علاقه خود ایجاد کنند.

با توجه به ایمیلی که به صاحبان صفحه پادکست ارسال شده و میزبانان می توانند خوراک RSS نمایش خود را به فیس بوک پیوند دهند ، و سپس پست های Feed News را برای همه قسمت های منتشر شده به صورت خودکار ایجاد می کند. این قسمت ها در برگه “پادکست ها” نمایش داده می شوند که به نظر نمی رسد هنوز زنده باشند.

همراه با گزینه توزیع نمایش خود از طریق فیس بوک ، پادکست ها می توانند تصمیم بگیرند که آیا کلیپ هایی را که به گفته این شرکت توسط شنوندگان ایجاد می شود و طول آنها تا یک دقیقه طول می کشد ، فعال کنند. این “ممکن است به افزایش دید و تعامل کمک کند.” احتمالاً خارج از صفحه پادکستر به راحتی قابل اشتراک است. کلیپ های کوتاه فرم راهی اصلی برای پخش همزمان Twitch برای پخش لحظاتی از جریان طولانی خود بوده است و به نظر می رسد فیس بوک امیدوار است که همین ایده بتواند برای پادکست ها نیز اعمال شود.

صادق رحمتی

کارشناس بازاریابی داده محور

پیشنهاد میکنیم مقالات زیر را از دست ندهید

آزمایش Free T4 و تشخیص مشکلات تیروئیدی!
ریلز چطور به افزایش بازدید در اینستاگرام کمک می کند؟
علایم بیماری های متابولیک در کودکان چیست؟
7 عنصر کلیدی طراحی سایت شرکتی موفق