سئو

جستجوی پادکست‌ها با ایجاد زیرنویس خودکار در Google Podcasts

برای سفارش آنلاین
پادکست
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
پادکست
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

Google Podcasts جستجوی پادکست‌ها و اپیزودهای آن را بر اساس آنچه در یک نمایش مورد بحث قرار می‏گیرد و بر اساس زیرنویس خودکار، امکان‌پذیر کرده است. طبق مرکز کنترل اندروید، Google Podcasts گفتگوهای را به طور خودکار زیرنویس می‌کند و از آن به عنوان فراداده استفاده می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند قسمت‌های خاصی را جستجو کنند حتی اگر نام پادکست را به خاطر نیاورند. مرکز کنترل اندروید کشف کرد که زیرنویس‏ها در صفحه منبع صفحات اپیزود در Google Podcasts web portal ثبت می‌شوند.

این ادعا تأیید شده است که می‌توانید متن را با استفاده از برنامه Google Podcasts در پادکست زیرنویس شده جستجو و قسمت مناسب را پیدا کنید. کل نمایش به طور خودکار زیرنویس می‏شود، اما این حالت عالی نیست. از آنجا که زیر نویس خودکار ایجاد می‌شود، مطمئناً اشتباهاتی وجود دارد. به عنوان مثال، نام ” Corbin Davenport به عنوان ” Corbin dabbing port زیرنویس می‏شود.

همچنین مرکز کنترل اندروید خاطر نشان می‌کند که زیرنویس خودکار برای همه قسمت‌ها ایجاد نمی‌شود. اگرچه وقتی ایجاد می‌شوند، قابلیت پیدا کردن قسمت مریوط را بسیار بهبود می‌بخشد. گوگل از سال گذشته این برنامه را طراحی کرده است. در ماه اوت گذشته، Zach Reneau-Wedeen از تیم پادکست Google ، اعلام کرد قصد دارد محتوای صوتی بیشتری را جستجو کند.

Google در آینده می‌تواند کارهای زیرنویس پادکست را انجام دهد، مانند انتشار آن‌ها در وب و حتی بیشتر از .

منبع :

برای سفارش آنلاین
پادکست
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
پادکست
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

جستجوی پادکست‏ها

Google Podcasts

زیرنویس خودکار

زیرنویس پادکست

مرکز کنترل اندروید

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید