سئو

ایندکسینگ در اخبار گوگل و تفاوت آن با موتور جستجوی گوگل

برای سفارش آنلاین
موتور های جستجو
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
موتور های جستجو
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

Google تأیید کرده است که از مسائل ایندکسینگ (Indexing) که بر محتوای (Google News) تأثیر گذاشته است، آگاه است. این شرکت اعلام کرده است ‘ این مسئله مربوط به ایندکسینگ موتور جستجوی گوگل (Google Search) نیست که هفته گذشته رفع شده است. ما از برخی از مشکلات ایندکسینگ که مرتبط با محتوای اخبار گوگل هستند، آگاه هستیم. به نظر می‌رسد ناشران محدودی این مشکل را دارند. اکنون ما تمام تلاش خود را می‏کنیم و در حال تشخیص مسئله در بخش خبر هستیم. اختلال پیش آمده در ایندکسینگ، مربوط به مشکل هفته پیش نیست که برطرف شده است.’

این اظهارات توسط یکی از در گوگل به نام دنی سالیوان، توییت شده است. بر اساس سوابق فعالیت‎‏های اخیر این شرکت، انتظار می‏رود به محض اینکه گوگل مشکلی را حل می‏کند، به روز رسانی‌های بیشتری را ارائه می‏دهد. از طرف دیگر تا زمانی که گوگل این مشکل را برطرف کند، تصور می‏شود که ناشران اخبار، کاری برای حل این مسئله نمی‌توانند انجام دهند.

اخبار گوگل با موتور جستجوی گوگل چه تفاوتی دارد؟

اگر ناشری تمام این شرایط را رعایت کند، باید درخواست کند تا صفحات او در اخبار گوگل ایندکس شوند. این درخواست توسط تیم بخش خبر گوگل بررسی می‌شود تا در مورد پذیرش یا رد یک وب سایت تصمیم گرفته شود؛ بنابراین اگر تمام شرایط، ضوابط و سیاست‏ها را رعایت نکرده باشید، محتوای شما در بخش خبر گوگل، ایندکس نخواهد شد. در این صورت شما دیگر نگران مشکلات مربوط به ایندکسینگ در این بخش نخواهید بود.

منبع:

برای سفارش آنلاین
موتور های جستجو
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
موتور های جستجو
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

Google News

جستجوی گوگل

اخبار گوگل

Google Search

یندکسینگ

Indexing

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید