سئو

رپورتاژ آگهی در جام جم آنلاین

با رپورتاژ آگهی در جام جم آنلاین می­توانید کسب و کار خود را از رقبایتان متمایز کنید. سایت خبری جام جم آنلاین به دلیل اینکه توسط مخاطبان زیادی مشاهده و دنبال می­شود، بستر مناسبی را برای معرفی کسب و کارهای مختلف فراهم می­نماید. دیده شدن کسب و کار، هنگامی که رقابت بر سر جذب هر چه بیشتر مخاطبان روز به روز افزایش می­ یابد، فرصتی است که در جام جم آنلاین در اختیارتان قرار خواهد داد.

چرا با استفاده از رپورتاژ آگهی کسب و کارتان را معرفی کنید؟

می­توان گفت که در مقایسه با روش­های تبلیغاتی مختلفی که برای جذب مخاطبان تاکنون به کار گرفته می­شد، رپورتاژ آگهی شیوه ­ای نوین محسوب می­شود. با وجود اینکه رپورتاژ آگهی یک استراتژی تبلیغاتی نسبتا جدید محسوب می­شود، اما نتایج استفاده از آن کاملا قابل اطمینان است و به همین دلیل سازمان­ها و شرکت­های مختلف برای معرفی کسب و کار خود، انتشار رپورتاژ آگهی را در برنامه­ های تبلیغاتی خود جای می­دهند.

سایت­های خبری یکی از انواع سایت­هایی هستند که معمولا طرفداران زیادی دارند و این یعنی مخاطبان زیادی را به خود جذب می­کنند. این موضوع باعث می­شود تا سایت­های خبری به عنوان موقعیت مناسبی برای انتشار رپورتاژ آگهی در نظر گرفته شوند. از این رو با رپورتاژ آگهی در جام جم آنلاین که یک سایت خبری شناخته شده به شمار می­رود، قادر خواهید بود تا به بهترین نحو ممکن اهداف تبلیغاتی خود را پیش ببرید و از این طریق کسب و کارتان را معرفی نمایید.

رپورتاژ آگهی نسبت به سایر شیوه­ های تبلیغاتی، مزیت قابل توجهی دارد. در صورتیکه از طریق رپورتاژ آگهی اقدام به معرفی کسب و کار خود نمایید، نیازی نیست تا بودجه­ ای برای تمدید ماهانه و یا سالانه انتشار آگهی تبلیغاتی خود کنار بگذارید. زیرا تبلیغات از طریق رپورتاژ آگهی در سایت منتشر کننده به صورت همیشگی است و پس از گذشت مدتی از زمان انتشار، آگهی تبلیغاتی از بین نمی­رود.

درباره­ ی جام جم آنلاین

جام جم آنلاین یک وبسایت خبری است که به طرز کاملا بی­ طرف و با بیانی صریح و صادقانه اقدام به انتشار انواع خبرهای روز و جالب توجه نموده است و در این زمینه توانسته است تا به خوبی اعتماد مخاطبان را به خود جلب نماید.

این وبسایت خبری همواره برای دست یافتن به اهداف زیر تلاش نموده است:

  • اطلاع رسانی دقیق و به موقع
  • جلب اعتماد و رضایت مخاطبان از طریق بیان صادقانه و صریح
  • اجتناب از افراط و تفریط در بیان نمودن خبرها
  • ارائه خبرها به دور از جهت­ گیری­های سیاسی

وبسایت جام جم آنلاین یکی از شناخته شده ­ترین سایت­های خبری است که با دنبال کردن اهدافی از جمله اجتناب کردن از افراط، تفریط و جهت­ گیری­های سیاسی در بیان خبرهای مختلف در طی مدت فعالیت خود، توانسته است اعتبار بالایی در بین مخاطبان بدست آورد. اعتماد زیاد مخاطبان به وبسایت خبری جام جم آنلاین می­تواند یکی از مهم­ترین دلایلی به شمار رود که نباید فرصت انتشار رپورتاژ آگهی در جام جم آنلاین را از دست داد.

با انتشار رپورتاژ آگهی در جام جم آنلاین می­توانید از اطمینان خاطر مخاطبان نسبت به آگهی تبلیغاتی خود مطمئن باشید زیرا مخاطبان سایت جام جم آنلاین با پشتوانه اعتمادی که به این سایت خبری دارند، بر این باور هستند که وبسایت جام جم آنلاین تنها برای اشخاص حقیقی و حقوقی معتبر اقدام به انتشار آگهی­ های تبلیغاتی می­نماید.

دلیل دیگری که می­تواند باعث شود تا رپورتاژ آگهی در جام جم آنلاین را مد نظر قرار دهید، تعداد بازدیدکنندگان زیاد این وبسایت خبری است. وبسایت جام جم آنلاین به دلیل شهرت زیادی که بین کاربران دارد، روزانه از طریق آدرس اینترنتی و یا جستجوی نام سایت جام جم آنلاین، به دفعات زیادی مورد دسترسی قرار می­گیرد و همین امر موجب می­شود تا رپورتاژ آگهی در جام جم آنلاین حتما دیده شود.

برای اطمینان از اعتبار بالای وب سایت خبری جام جم آنلاین می­توان به امتیازهایی که این سایت در پایگاه ­های اینترنتی معتبر و جهانی کسب کرده است، تکیه کرد.

یکی از پایگاه ­های اینترنتی معتبر که در سطح جهانی کاملا شناخته شده می­باشد، سایت سیمیلار وب است. سایت سیمیلار وب، وبسایت­های مختلف را براساس دو معیار مهم از جمله میزان مراجعه به سایت و میزان استقبال مخاطبان از سایت، مورد ارزیابی قرار می­دهد و بر این اساس، رتبه ­ای را به آنها اختصاص می­دهد. هر چقدر رتبه­ ای که وبسایت توسط سایت سیمیلار وب کسب می­نماید، بیشتر باشد، به این معناست که تعداد مراجعه­ کنندگان آن سایت بیشتر است.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

دلیل دیگری که می­تواند باعث ترغیب شما برای انتشار رپورتاژ آگهی در جام جم آنلاین شود، رتبه ­ای است که این سایت خبری توانسته است در پایگاه اینترنتی سیمیلار وب بدست آورد. براساس رتبه ­بندی انجام شده به وسیله سایت سیمیلار وب، سایت جام جم آنلاین رتبه 365 را در بین کل سایت­های ایرانی دارا می­باشد. این رتبه نشان­ دهنده اقدامات مفید این سایت، برای جذب هر چه بیشتر مخاطبان و در نتیجه داشتن مراجعه ­کنندگان بسیار آن است. از این رو با رپورتاژ آگهی در جام جم آنلاین، مخاطبان زیادی آگهی تبلیغاتی شما را مشاهده خواهند کرد و از این طریق، تعداد مراجعه­ کنندگان و بازدید سایت­تان افزایش خواهد یافت. این امر موجب متمایز دیده شدن کسب و کار شما نسبت به رقبایتان می­شود.

همانطور که گفته شد، برخی از پایگاه­های اینترنتی برای امتیاز­دهی به میزان اعتبار سایت­های مختلف فعالیت می­نمایند و به دلیل دقت زیاد در امتیاز­دهی، در سطح جهانی مورد قبول واقع شده ­اند. علاوه بر سایت سیمیلار وب، سایت Moz.com نیز از اعتبار جهانی برخوردار است و برای بررسی میزان رعایت اصول سئو سایت­ها و همچنین مورد قبول بودن سایت از نظر موتورهای جستجو، مورد استفاده قرار می­گیرد.

پایگاه اینترنتی Moz محبوبیت سایت­ها را از نظر موتورهای جستجو و رعایت قواعد سئو مورد تحلیل و بررسی قرار می­دهد و از شاخصه­ای به نام دامین آتوریتی بهره می­برد که برای هر وبسایت، با عددی بین 0 تا 100 مشخص می­شود. هر چقدر که امتیاز کسب شده توسط سایت برای شاخصه دامین آتوریتی بالاتر باشد، سایت از نظر موتورهای جستجو موفق ­تر عمل کرده است و در نتایج جستجو، در جایگاه بالاتری قرار می­گیرد.

رتبه­ ای که سایت خبری جام جم آنلاین توسط پایگاه اینترنتی Moz دریافت کرده است، رتبه 71 می­باشد. این رتبه برای یک سایت خبری یک رتبه ی خوب محسوب می­شود و به این معناست که سایت خبری جام جم آنلاین علاوه بر اینکه توانسته است از نظر مخاطبان جایگاه خوبی را برای خود بدست آورد، همچنین موفق شده است از نظر موتورهای جستجو نیز جزو سایت­های محبوب در نظر گرفته شود. بنابراین، می­توانید از دیده شدن آگهی تبلیغاتی خود در جام جم آنلاین اطمینان داشته باشید و با آسودگی خاطر اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی در جام جم آنلاین نمایید.

سن دامنه معیار دیگری است که لازم است مورد توجه قرار گیرد. سن دامنه از این جهت مهم است که مشخص می­کند سایت منتشر کننده آگهی از اعتبار کافی برخوردار است و دارای ثبات می­باشد. سن دامنه وبسایت خبری جام جم آنلاین 15 سال است که نشان می­دهد این سایت سابقه زیادی در انتشار خبرهای روز دارد و با انتشار رپورتاژ آگهی در جام جم آنلاین نیازی به نگرانی درمورد از بین رفتن آگهی تبلیغاتی نیست.

اینکه چه شرکت­ها و سازمان­ هایی می­توانند از طریق رپورتاژ آگهی در جام جم آنلاین به معرفی کسب و کار خود بپردازند، هیچ محدودیتی وجود ندارد و تمامی شرکت­ها و سازمان­ها با هر زمینه فعالیتی می­توانند از این فرصت برای دیده شدن بهره­برداری کنند.

با سر زدن به سایت جام جم آنلاین مشاهده خواهید کرد که زمینه فعالیت این سایت خبری بسیار متنوع است. به صورتیکه در زمینه­ های مختلف از جمله زمینه­ های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری، ورزشی، بین المللی، مذهبی اطلاع­ رسانی شده است. بر این اساس، مخاطبان سایت خبری جام جم آنلاین تمامی افراد جامعه محسوب می­شوند.

به دلیل اینکه سایت جام جم آنلاین تمامی انواع خبرها را پوشش می­دهد، از این رو طیف وسیعی از مخاطبان با هر سن، جنسیت و شغلی را شامل می­شود. از این رو، مخاطبان کسب و کار شما هر شغلی که داشته باشند و با هر سن و جنسیتی، می توانند جزئی از مخاطبان سایت خبری جام جم آنلاین باشند.

پس با هر زمینه فعالیتی که دارید و هر طیفی از افراد جامعه را که به عنوان مخاطبان هدف در نظر دارید از جمله هنرمندان، نسل جوان، تجار، علاقه ­مندان به سیاست و یا علاقه مندان به اقتصاد، می­توانید از طریق رپورتاژ آگهی در جام جم آنلاین جذب نمایید.

به عبارت دیگر، نگارش متن مورد نیاز برای رپورتاژ آگهی توسط متخصصین و به صورت کاملا رایگان انجام می گیرد. متخصصان در این زمینه، تمامی اصول سئو را رعایت می نمایند و از این طریق تضمین می کنند که رپورتاژ آگهی از نظر موتور جستجو، دارای رتبه­ ی خوبی باشد.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید