سئو

رپورتاژ آگهی در آی تی افزار

رپورتاژ آگهی در آی تی افزار، کسب و کار شما را مدرن و روزآمد می کند. رسانه آی تی افزار، سایتی خبری در زمینه تکنولوژی و فناوری است که دو گروه دوستداران علم و تکنولوژی را از یک سو و مصرف کنندگان خانگی تکنولوژی را از سوی دیگر به خود جذب می کند. از آنجا که در عصر تکنولوژی به سر می بریم، تمامی اقشار جامعه از کهنسالان تا خردسالان از تکنولوژی های خانگی استفاده می کنند و علاقمندی به این فناوری ها و یا حل مشکلات خانگی و شخصی خود در مورد تکنولوژی های در دسترس، همه اقشار جامعه را به سوی سایت های فناوری کشانده است.

سایت پربازدید آی تی افزار، با مخاطبان انبوه خود، می تواند فرصتی استثنایی برای معرفی کسب و کار شما به دست بدهد. شما می توانید با رپورتاژ آگهی در آی تی افزار، کسب و کار خود را مدرن و به روز نشان بدهید.

اهمیت و ارزش رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی روشی بدیع در دنیای تبلیغات است که تأثیرگذاری تبلیغ در ذهن مخاطب را چندین بار افزایش می دهد. در این روش، آگهی تبلیغاتی در خلال یک گزارش و متن در حوزه تخصصی سایت مورد نظر درآمده؛ و مخاطب همگام با مطالعه و دیدن گزارش مورد نظر خود، با کسب و کار تبلیغ شده نیز آشنا می شود. امروزه این روش تبلیغاتی نوین، در سراسر جهان و از سوی بهترین و برترین برندها و حتی سلبریتی های حوزه هنر و سیاست استفاده می شود.

رپورتاژ آگهی در آی تی افزار، این مزیت را با خود به همراه دارد که شما با بازه ای از مخاطبین رو به رو خواهید شد که از سایتی معتبر و مورد اطمینان بازدید می کنند. سایت های معتبر با رپورتاژ آگهی کاربران، آمار بازدیدکنندگان کاربران متقاضی را به شکل چشمگیری افزایش می دهند و این روشی است که موسسات و برندها، نیز شخصیت های داخلی و خارجی برای معرفی، توسعه و رشد اهداف خود از آن بهره می برند.

نکته مهم و ارزشمند دیگر، همیشگی بودن رپورتاژ آگهی است. به نحوی که خلاف روش های پرهزینه پیشین، که در ازای مبالغ سنگین ماهیانه یا دوره ای، لینک تبلیغ شما به صورت موقتی فعال خواهد شد؛ در رپورتاژ آگهی، تبلیغ شما برای همیشه در سایت مورد نظر باقی خواهد ماند.

رسانه فناوری آی تی افزار کیست؟

دو: کسانیکه چندان تمایلی به تکنولوژی روز و مباحث تخصصی ندارند، اما به دنبال آموختن راهکارها و ترفندهای جدید و کاربردی، برای استفاده بهتر از تکنولوژی های خانگی، نرم افزارها و اپلیکیشن های خود هستند.

دسته نخست، مخاطبین خاص آی تی افزار، و دسته دوم مخاطبین عام او هستند. دسته دوم، گستره بی پایانی از افراد جامعه در سنین و مشاغل مختلف را دربرخواهد گرفت؛ و با توجه به فراگیری تکنولوژی های خانگی و مورد استفاده بودن برای عموم افراد از خردسالان تا کهنسالان، می توان از بازدید بالای آی تی افزار اطمینان حاصل کرد.

رسانه فناوری آی تی افزار، از معتبرترین سایت های ایرانی در زمینه فناوری و تکنولوژی است. انعکاس مهمترین اخبارهای حوزه فناوری، آموزش بهترین و کاربردی ترین راهکارها و ترفندهای فناوری که نیاز روزمره زندگی همه افراد جامعه است، هدف اصلی آی تی افزار است. چنین است که این سایت با برآورده کردن نیازهای روزمره عوام و خواص جامعه، مخاطبینی همیشگی را در کنار خود گرد آورده است. زبان ساده و توضیحات قابل درک و فهم برای عموم افراد، به روز بودن، و البته حسن ارتباط با مخاطبین و نگارش روان و صمیمانه مطالب، موجب می شود تا بازدیدکنان، سایت آی تی افزار را به سایر سایت های مشابه ترجیح دهند، و این سایت را به عنوان منبع آموزشی و اطلاعی خود برگزینند. حضور مخاطبین پرتعداد در آی تی افزار، دلیل مهمی برای سپردن انتشار رپورتاژ آگهی در این سایت است؛ و شما با رپورتاژ آگهی در آی تی افزار از دیده شدن در نگاه های مخاطبین متنوع این سایت اطمینان خواهید یافت. بدین ترتیب، اعتبار این سایت در نگاه مخاطبین، اعتبار کسب و کار شما را در پی خواهد داشت.

بر اساس رتبه بندی قابل دسترسی در سایت سیمیلار وب، آی تی افزار رتبه 5132 را به دست آورده است که برای یک سایت خبری فناوری، رتبه ای مقبول و قابل اتکاست؛ و حاکی از آن است که روزانه هزاران نفر از این سایت خبری آموزشی دیدن به عمل می آورند. این رتبه، مشوقی برای کسب و کارهای مختلف را برای انتشار رپورتاژ آگهی در آی تی افزار است. شما نیز می توانید با اتکاء بر اعتماد، مقبولیت، محبوبیت، و مخاطبین پرتعداد آی تی افزار، توسعه کسب و کار خود را با رپورتاژ آگهی در آی تی افزار قطعی کنید.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 
از سوی دیگر با رتبه اتوریتی برای سایت ها مواجه هستیم که شاخصی دیگر برای برای تعیین رتبه سایت هاست. پیج اتوریتی، شاخصی بین 0 تا 100 به دست می دهد که میزان موفقیت سایت ها بطور کلی و نیز هر یکی از صفحات سایت ها را در زمینه رعایت اصول سئو و قدرت شان برای دیده شدن در موتورهای جستجو را نشان می دهد. آخرین گزارشات نشان می دهد که رتبه اتوریتی آی تی افزار 33 است. نمره 33 برای یک سایت خبری و آموزشی در حوزه فناوری و تکنولوژی بسیار مناسب است. این سایت با شاخص پیج اتوریتی و دامین اتوریتی بالا، نشان می دهد که سپردن رپورتاژ آگهی در آی تی افزار، بازدید شدن هزاران باره را برای شما به همراه خواهد آورد.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید