سئو

رپورتاژ آگهی در دیجی رو

خرید رپورتاژ آگهی در دیجی رو، راهی است برای توسعه کسب و کار شما. رسانه دیجی رو، مرجع مهمی در انتشار اخبار و اطلاعات در حوزه تکنولوژی است. روزانه چندین هزار نفر از کاربران اینترنتی به این سایت مراجعه می کنند. از آنجایی که دیجی رو مورد اعتماد مخاطبین خود قرار گرفته است، بی شک کسب و کارهایی که اقدام به رپورتاژ آگهی در دیجی رو کرده اند، از اعتماد مخاطبین این سایت بهره مند خواهند شد، و راهی برای توسعه کسب و کار خود خواهند گشود.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی، شیوه ای از تبلیغات است که کسب و کارها، برندها، شرکت ها، و شخصیت های مختلف حقیقی و حقوقی از آن بهره مند شده، و معرفی خود را به رسانه های معتبری همچون دیجی رو می سپارند، تا این رسانه ها ضمن تدوین گزارشات خود، معرفی کار و اهداف این کاربران را نیز در گزارش خود جای دهند. این روش تبلیغ از اثرگذاری چند برابری برخوردار است، و انتخاب رسانه ای معتبر این شرایط را ایجاد می کند تا کسب و کار معرفی شده، در انتظار بازدیدکنندگان بیشتری قرار گیرد که به رسانه منتشر کننده رپورتاژ آگهی نیز اعتماد دارند.

رپورتاژ آگهی در دیجی رو این امکان را برای شما فراهم می کند تا از شیوه ای نوین و جذاب برای معرفی خود بهره مند شوید. بعلاوه آنکه، رپورتاژ آگهی از مزیت مهم دیگری نیز برخوردار است و آن هم ماندگاری و مانا بودن آن است. این آگهی برای همیشه در سایت دیجی رو حفظ خواهد شد. تبلیغات به شیوه سنتی که در ازای مبلغی معین، برای شما لینک سازی می کند و پس از پایان دوره لینک شما حذف خواهد کرد؛ از سویی موقتی است و از سویی دیگر پر هزینه. اما رپورتاژ آگهی در دیجی رو، معرفی اهداف و برنامه و کسب و کار شما را در متن گزارش تخصصی خود قرار می دهد، به همین جهت از شما هزینه کمتری دریافت می کند، اما از آنجا که گزارشات برای همیشه در سایت باقی می مانند، رپورتاژ آگهی شما نیز برای همیشه در سایت باقی خواهند ماند.

دیجی رو کیست؟

دیجی رو با شعار «دنیای تکنولوژی» از اوایل سال 1394 آغاز به کار کرد. هدف و مأموریت این رسانه، اطلاع رسانی درست و ارائه آخرین و به روز ترین خبرهای حوزه تکنولوژی، بررسی کیفیت و چگونگی محصولات دیجیتال، ارائه مشاوره و راهنمایی به منظور خرید کالاها و محصولات دیجیتالی، نیز ارائه به روزترین مطالب و مباحث و مقالات و آموزش ها در حوزه تکنولوژی و علم است. کیفیت کار دیجی رو به گونه ای است که هر روز بر اعتبار و بازدید این سایت پر مخاطب افزوده می شود.

دیجی رو توانسته است با امانتداری در انتشار خبرهای داخلی و رفرنس دادن در ترجمه ها به ناشر اصلی و درج لینک مقالات اورجینال، اعتماد مخاطب را بیش از پیش جلب کند، و رسانه ای معتبر در حوزه کاری خود بشود. از این رو تا به امروز نیز کسب و کارهای مختلفی برای معرفی خود رپورتاژ آگهی در دیجی رو را برگزیده اند، و از سرمایه گذاری درست خود اطمینان خاطر داشته اند.

رپورتاژ آگهی در دیجی رو به این جهت می تواند انتخابی برای انواع کسب و کارها باشد که این رسانه در واقع به سرعت به روز رسانی می شود، و همانگونه که ذکر آن رفت از مخاطبین معتمدی برخوردار است که در طی این سالها همواره همراه دیجی رو مانده اند.

اما جدا از نتیجه ای که با دیدن سایت دیجی رو به دست می آید و نشان دهنده موفقیت این سایت در اعتبار و جذب مخاطب بوده است، می توان از آمارهای رسمی نیز برای اطمینان بیشتر بهره برد. به طور مثال سیمیلار وب که پایگاهی بین المللی است و تمامی سایت های دنیا برای تعیین اعتبار خود به آمارهای این پایگاه تکیه می کنند. سیمیلار وب بر اساس میزان موفقیت هر سایت در جذب مخاطب، آنها را رتبه بندی می کند، و با افزایش مخاطبین، این سایت ها به رتبه الکسای بالاتری دست می یابند. رتبه سیمیلار وب تضمینی است برای سپردن رپورتاژ آگهی در دیجی رو. بر اساس رتبه بندی سایت سیمیلار وب، دیجی رو رتبه 800 را به دست آورده است که رتبه ای عالی آن هم برای سایتی در زمینه تکنولوژی به حساب می آید. بر این اساس دیجی رو برترین رسانه در حوزه تکنولوژی است، و توانسته است که روزانه نگاه هزاران مخاطب را به خود خیره کند.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 
در دیجی رو، کسب و کار شما را در معرض دید بازدیدکنندگان پر تعدادی قرار می دهد که با وسواس این سایت را به عنوان منبع آگاهی رسانی خود انتخاب کرده اند. دیده شدن کسب و کار شما در این رسانه، بازدیدکنندگان را از این درگاه به سایت شما خواهد رسانید.

عامل دیگری در تشخیص قدرت یک سایت، شاخص آتوریتی است. پیج آتوریتی شاخصی مشابه سیمیلار وب را به دست می دهد که با رتبه بندی بین 0 تا 100، میزان موفقیت سایت در تولید محتوا و رعایت اصول سئو را نشان می دهد. بدین معنا که سایت ها چقدر در رعایت اصول نویسندگی، استفاده از کلید واژه ها، رعایت سئو و امکان دیده شدن بیشتر در صفحات اول موتورهای جستجو و سرچ گوگل موفق هستند. دیجی رو موفق شده است که رتبه 42 را به دست آورد. این عدد نشان از نگارش حرفه ای محتوا در دیجی رو است. رپورتاژ آگهی در دیجی رو که چنین توانسته است خود را در صفحات نخست سرچ گوگل جای دهد، به معنای دیده شدن کسب و کارهایی است که این رسانه را برای معرفی خود برگزیده اند.

رپورتاژ آگهی در دیجی رو می تواند مناسب برای تمامی کسب و کارها باشد. چرا که این رسانه طیف گسترده ای از کاربران را در سنین و گروه ها و دسته ها و مشاغل مختلف در بر می گیرد. افراد مختلفی از جامعه بخصوص سخت پسندها به این سایت مراجعه می کنند، نیازهای خود از کارهای تخصصی گرفته تا گذران اوقات فراغت خود را به واسطه این رسانه برطرف می کنند، و همراه با خود دغدغه مندی های شان را نیز به این سایت می آورند. بنابراین کسب و کارهای مختلفی که به هر ترتیبی بتوانند دغدغه های این مخاطبین پر تعداد را برطرف کنند، می توانند از رپورتاژ آگهی در دیجی رو بهره مند شوند. جالب آنکه با توجه به زمینه فعالیت دیجی رو، از کسب و کارهایی که در حوزه کودکان فعالیت می کنند تا آنانی که در حوزه کهنسالان اشتغال دارند، می توانند با رپورتاژ آگهی در دیجی رو، خود را به گروه های سنی و شغلی متفاوت این سایت معرفی کنند.

دیجی رو به سرمایه گذاران این اطمینان را می دهد که رپورتاژ آگهی در دیجی رو بازدید بالایی برای آنها خواهد داشت، و از سویی دیگر این تعهد را نیز دارد که با معرفی کسب و کارهای متعهد، رضایت خاطر مخاطبین خود را جلب کند. بدین ترتیب، سرمایه گذار و مشتری هر دو از معامله ای که دیجی رو معرفش بوده است، رضایت خاطر خواهند داشت.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید