سئو

نگاهی ساده به رپورتاژ

تاثیر رپورتاژ بر سئو به حدی زیاد است که بنیانگذار گوگل، ایده گوگل را با بک لینک شروع کرد. لری پیج درخواب دید که اعتبار مطالب سایتها را میتوان با بک لینک ها سنجید و این شروع ایده موتور جستجوی گوگل بود. هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد.

مزیت های چاپ، چالش های دیجیتال

چه فری لنسر باشید، چه یک رسانه ی کاغذی یا دیجیتالی و چه یک شرکت تبلیغاتی، نیاز است که با رپورتاژ محشور شوید، زیر و بمش را بشناسید و اشراف خود را روی این حوزه ی مارکتینگ هم توسعه دهید، تمامی مولفه های بالا در نهایت موفقیت شما در دنیای مارکتینگ را تضمین خواهند کرد.

رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ گونه ای است خاص از تبلیغات، به این صورت که یک کمپانی هزینه ای می پردازد، تا انتشاراتی مشخص، عمق استراتژیگ برند، محصول یا خدماتش را گسترش دهد. این انتشارات گاهی بی واسطه به کمپانی اصلی متصل است و گاهی هم یک شرکت یا فردی حقیقی در نقش پیمانکار ظاهر می شود. اما آن چه مهم است پرداخت هزینه برای چاپ رپورتاژ است، یعنی فلان مقاله ای که تحت عنوان رپورتاژ بی نام و نشان تبلیغاتی انتشار داده می شود، در واقع خود تبلیغی است تمام عیار، اما پچیده شده در یک لفافه ی قطور.

هدف از ساخت رپورتاژ چیست؟

چارچوب انتشار رپورتاژ

3. کار باید به دست کاردان انجام بگیرد. نوشتن برای فضای مجازی و دیجیتال کار ساده ای است، ادبیات، لحن، مخاطب شناسی، استفاده از گرافیک و تصویر در چاپ و دیجیتال تفاوتی از زمین تا آسمان دارند.

نویسنده یا خالق رپورتاژ

برای تحقق این مهم در هر سطح و مقیاسی که به فعالیت مشغولید، مناسب است یک یا دو متخصص از بیرون را هم به مجموعه ی رپورتاژ خود اضافه کنید تا ذهنیتی جدید و نو در اختیار کار خود قرار دهید.

منابع :

برای سفارش آنلاین
رپورتاژ آگهی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
رپورتاژ آگهی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

رپورتاژ

رپورتاژ آگهی تبلیغاتی

خدمات بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید