سئو

کلیک کن یا بمیر، راز قدرت 150 ساله ی رپورتاژ

تاثیر رپورتاژ بر سئو به حدی زیاد است که بنیانگذار گوگل، ایده گوگل را با بک لینک شروع کرد. لری پیج درخواب دید که اعتبار مطالب سایتها را میتوان با بک لینک ها سنجید و این شروع ایده موتور جستجوی گوگل بود. هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد.

هربار که فکر می کنیم به یک چارچوب کلی و جامع از قدرت و اثرگذاری رپورتاژ رسیده ایم نشانه ای ظهور می کند و مرزهای تعریف و البته اثرگذاری رپورتاژ- این گونه ی عجیب تبلیغاتی- را گسترش می دهد.

رپورتاژ، استفاده به عنوان خبر

باری، روی این مسائل تئوری نمی مانیم و هدف اصلی از این مقدمه را در اختیار شما قرار می دهیم. با تغییر روزگار و مهاجرت از آن دورانِ اولیه کم کم روی دیگری از رپورتاژ نمایان شد، این بار نوشته طوری بود که معنی تیتر ابتداییِ همین بحث جاری را نمایندگی می کرد. ساده ترین محصول یا خدمات جوری جلوه می یافتند که عدم در اختیار گیری آن ها دقیقا به معنی ‘مردن’ بود. مثال زیر را نگاه کنید:

ستون سمت راست تبلیغ کت و شلوار است. اما مقدمه هوای بهاری و آسمان و زمان را به هم دوخت کرده و این طور جلوه می دهد که اگر کت و شلوار مناسب نداشته باشیم، در فصل جاری حتما جان خود را به بدترین شکل از دست خواهیم داد(استفاده از این لحن شوخ، به خاطر شرح و تاکید و تشدید است اگر نه کار مذکور آن قدر حرفه ای نگارش شده که نمی توان در قالب کلمات خلاصه اش کرد).

رپورتاژ، گذار تاریخ، حسرت روزهای گذشته

در این کارزار بود که گمان شد کار رپورتاژ تمام است و رونق به تبلیغات عادی باز می گردد، اما اینطور نشد و نقطه ای بر ماجرای دور و دراز رپورتاژ گذاشته نشد. یک مطالعه ی تحقیقاتی در سال 1986 تخمین زد که گردش مالی چاپ رپورتاژ در نشریات Time, Glamour, Business Week, Sports Illustrated و Gourmet (و چند تای دیگر که معروف نیستند)، در حدود 236 میلیون دلار بوده که از این میزان 113 میلیون دلار سود خالص به دست می آمده است.

رپورتاژ در عصر ما، قالبی جدید

درباره ی چگونگی اثر گذاری و تولید رپورتاژ های آنلاین در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

برای سفارش آنلاین
رپورتاژ آگهی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
رپورتاژ آگهی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

رپورتاژ

رپورتاژ آگهی

بازاریابی اینترنتی

خدمات بازاریابی اینترنتی

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید