سئو

تاثیر لینک خارجی بر سئو سایت

برای سفارش آنلاین
سئوی پایه
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
سئوی پایه
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

پیشگفتار

موتور جستجوی این روزها اهمیت و جایگاه بسیار ویژه ای را میان مردم پیدا کرده است. برای این که بتوان در نتایج برتر گوگل حضور داشت، نیاز است تا یک سری از اقدامات داخل و خارج از سایت صورت گیرد. در این صورت سایت شما می تواند در صفحه اول گوگل برای همه به نمایش در آید.

انواع لینک در محتوا

به صورت کلی دو نوع لینک وجود دارد که می توان از آن ها برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل استفاده کرد. از می توان در محتوا استفاده کرد. منظور از لینک های داخلی لینک هایی هستند که در هنگام تولید محتوا باید از آن ها برای لینک دهی به سایر صفحات سایت استفاده کرد. لینک خارجی دسته ای دیگر از لینک ها هستند. از لینک های خارجی زمانی استفاده می شود که بخواهید از متن سایت خود به یک سایت دیگر لینک بدهید.

اهمیت لینک ورودی برای سایت internal link

یکی از مهم ترین مسائلی که برای گوگل اهمیت بسیار ویژه ای را دارد، موضوع لینک های ورودی به سایت است. به طبع هر چقدر لینک های ورودی به سایت بیش باشد، سایت شما از نظر گوگل در رتبه بهتری قرار خواهد گرفت. برای گرفتن لینک ورودی راه های بسیار زیادی وجود دارد. اولین راه این است که شما یک مطلب نوشته و در آن مطلب یک لینک به سایت خود بدهید. این مطلب را سایت های مختلفی منتشر کنید. به این صورت بسیاری از افراد از سایت های معتبر دیگری وارد سایت شما می شوند. همین موضوع سبب می شود تا سایت شما در مدت زمانی کوتاه در صفحات برتر گوگل جای بگیرد.

آیا لینک دهی خارجی یا external link برای سایت مفید است؟

بسیاری از افراد این تصور را دارند که لینک دهی خارجی ممکن است به سایت آن ها صدمه وارد کند. این یک تصور کاملا غلط است؛ چرا که هر سایتی باید تلفیقی از لینک خارجی و لینک داخلی باشد.

توضیحی در مورد لینک no follow و do follow

شاید برایتان این سوال به وجود آید که چرا باید از لینک های no follow در متن استفاده کنیم؟ پاسخ بسیار ساده است. این لینک ها به صورتی کاملا غیر مستقیم می توانند بر روی رتبه سایت در گوگل تاثیر بگذارند.

چه لینک هایی no follow هستند؟

همان طور که در قسمت قبل در ارتباط با آن ها توضیح داده شد، لینک های no follow لینک هایی هستند که هیچ ارزشی را برای سایت مقصد در نظر نمی گیرند. با این وجود اما اگر از سایت های معتبر لینک های no follow بگیرید، سایت شما به سرعت در گوگل رتبه می گیرد. گرفتن یک لینک no follow از یک سایت قوی بهتر از گرفتن یک لینک do follow از یک سایت غیر معتبر است.

چه لینک هایی do follow هستند؟

لینک هایی که برای سایت مقصد ارزشی را از نظر الگوریتم های گوگل در نظر می گیرند. این لینک ها معمولا بیش ترین تاثیر را در می گذارند. با این وجود اما سعی کنید تنها از سایت های معتبر اقدام به گرفتن لینک do follow کنید.

بایدها و نبایدهای ایجاد پیوند اکسترنال در محتوا

برای دادن لینک خارجی نیاز است تا به یک سری از موارد آشنایی داشته باشید. به طور مثال دادن لینک خارجی do follow به رقیب مستقیم یک کار اشتباه است؛ چرا که در این صورت گوگل به سایت رقیب شما رتبه می دهد. دادن لینک do follow به رقیب غیر مستقیم و یا رقیب مستقیم خارجی مانعی ندارد.

کلام پایانی

در این مقاله از 0 تا 100 در خصوص لینک های خارجی توضیحاتی داده شد. لینک خارجی دادن به سایر سایت ها، یک مقوله بسیار مهم است و باید با نهایت دقت انجام گیرد. قبل از اقدام به هرگونه کاری حتما در خصوص اصول لینک های خارجی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

برای سفارش آنلاین
سئوی پایه
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
سئوی پایه
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

ساختمان لینک

لینک های خارجی

لینک های ورودی

اهمیت لینک در سئو

رنک پیج

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید