سئو

معرفی 5 دلیل برای تغییر یا حذف الگوهای ایمیلی

در این مطلب قصد داریم به بررسی اینکه چرا اغلب الگوهای ایمیلی بی فایده هستند و چگونه می توان الگوهای ایمیلی را زیبا و برجسته کرد، بپردازیم.

سرویس های ایمیل هنوز هم تأثیر زیادی در بازاریابی دارند و این امر باعث شده است هنوز هم افراد زیادی از آن برای تبلیغات محصولات خود استفاده کنند. بازاریابی همانند برقراری روابط اجتماعی است از این رو خیلی از افراد قادر نیستند از طریق ایمیل تأثیر گذاری مفیدی بر روی مخاطبان خود داشته باشند. پیشنهاد می گردد اولین ارتباط خود را به بهترین شکل ممکن شروع کنید تا بتوانید نظر مخاطبان خود را جلب نمایید.

5 دلیل برای تغییر یا حذف الگوهای ایمیلی

همه ی ما بر این باور هستیم که صداقت راهگشای بسیاری از مشکلات است به ویژه زمانی که صحبت از ایجاد روابط طولانی مدت با افرادی باشد که می خواهید با آن ها در ارتباط باشید. تهیه لیست از مخاطبان احتمالی کاری زمان بر است از طرفی اگر بیش از حد برای مخاطبان خود ایمیل ارسال کنید فایده ای نخواهد داشت. به خاطر داشته باشید همیشه برای رسیدن به نتیجه ای خوب و عالی فرصت ندارید.

امروزه این ارتباطات به صورت ناشناس صورت می گیرد ولی ممکن است در آینده با هریک از افراد شریک شوید. در این صورت دیر خواهد بود زیرا آن ها فکر می کنند شرکت شما ایمیل های هرز نامه می فرستد. بنابراین به اولین الگوهای ایمیلی که ارسال می کنید مهم هستند. این ایمیل به شروع برقراری ارتباط شما کمک می کند و می توانید به آسانی با افرادی که علاقه مند هستید ارتباط برقرار کنید.

در این مطلب به شما یاد می دهیم که چرا بیشتر ایمیل ها بی ارزش هستند و باید آن ها را در نظر نگرفت. علاوه براین به شما خواهید آموخت تا ایمیلی موثر و مفید ارسال کنید.

اشتباهات متداول در مورد الگوهای ایمیلی

من ایمیل های تبلیغاتی زیادی را دریافت می کنم برخی از آن ها کلافه کننده هستند. شکی نیست که اغلب آن الگوها در بستر وب قابل دسترس هستند که با کمی تغییر و اصلاح و بدون هیچ گونه فکری برای ده ها نفر ارسال شده است.

ارسال ایمیل به طور گسترده ایده خوبی در ارتباط با ایمیل نیست. با این شرایط به معنای این نیست که شما به الگویی در ارتباطات ایمیلی ندارید. برای ایجاد الگوهای ایمیلی شخصی نیاز است زمان بگذارید ایمیل ها را به روز رسانی کنید تا مناسب افرادی که برای آن ها ارسال می کنید، باشد.

ولی باید چگونه متوجه شوید که الگوی ایمیلی شما مفید نیست و باید اصلاح شود؟ در ادامه نکات کلیدی را در این مورد در اختیار شما خواهیم گذاشت:

1- از الگوهای ایمیلی شخصی سازی نشده استفاده نکنید.

زمانی که ایمیلی دریافت می کنید که به شما می گوید مطلب شما در وبلاگ خوب و عالی است بدانید که این ایمیل به صورت خودکار برای شما ارسال شده است. اگر دقت کنید از صفت های عمومی در این ایمیل استفاده شده است و زمانی برای بررسی راهنمای شخصی گذاشته نشده است. این عوامل باعث می شود تا شما به این ایمیل اهمیت ندهید زیرا آن هم زمان برای هزاران وبلاگ نویس دیگر نیز ارسال شده است.

پیشنهاد می کنیم مقاله را مطالعه نمایید.

ارسال همچین الگوهای ایمیلی نه تنها کمکی به افراد نمی کند بلکه نگرش منفی در ذهن آن ها در مورد برند تجاری ایجاد می کند. پس چگونه محتواهایی که از آن ها در جهت لینک سازی استفاده می کنید را می توانید شخصی سازی کنید؟

برای این کار باید یک جمله کوتاه اضافه کنید و بیان کنید که چقدر از مطلب لذت برده اید.

به عنوان نمونه، می توانید در مورد مشکلاتی که در ارتباط با ایمیل با آن ها مواجه شده اید یا اگر طرفدار ابزار یا رویکرد خاصی هستید صحبت کنید.

تصویر بالا نمونه ای از جمله ای است که در این مورد استفاده شده است و بیانگر انجام کار می باشد.

می توانید ایمیل های من را با سایر ایمیل ها مقایسه کنید تا متوجه شوید آن ها کاملاً شخصی سازی شده اند و ایمیل های مشابه ای را مشاهده نخواهید کرد.

2- در نخستین الگوهای ایمیلی خود درخواست همراهی کنید.

در حال حاضر همه افراد به دنبال نتیجه ی خوب هستند ولی هیچ کس برای اثبات قابل اعتماد بودن وقت نمی گذارند. افراد فکر می کنند مطالب آن ها برای سایر افراد مفید هستند به خاطر همین از آن ها می خواهند که مطالب آن ها لینک بدهند. رایان رابینسون اخیرا توییت کرده است. چرا باید به سایت های ناشناخته به خاطر مطالب مناسب آن ها لینک دهیم؟

مشکل اینجاست که شخصی از شما درخواست لینک می کند به شما بدهکار نیست و نمی داند شما چه کسی هستید. علاوه براینکه گفتگو در مورد محتوای جالب کمی هوس انگیز می باشد. به عنوان نمونه می توانید بعضی از مطالب کاربران مهمان وبلاگ moz را بررسی کنید و از محتوای خوب آن استفاده کنید.

تصویر زیر مربوط به صفحه پست هایی که در مدت زمان شش ماه پیش منتشر شده اند و تعدادی از دامنه های ارجاع داده شده فیلتر شده اند.

57 بیشترین امتیاز است.

در زیر نمونه مطلبی را مشاهده می کنید که در ماه اوت منتشر شده است و در حال حاضر دارای 13 لینک است:

سایت من نسبت به سایت کوچک است ولی توانسته است لینک های خوبی دریافت کند.

به نظر شما راز موفقیت سایت من چیست؟

البته من سعی کرده ام بر روی ایمیل های تبلیغاتی با کیفیت تمرکز داشته باشم. آیا باید در اولین ایمیل اطلاع رسانی از سایر افراد درخواست لینک کرد؟ بیشتر ترجیح داده می شود با پیشنهاد همکاری در ایجاد لینک یا ارتقای محتوا به نتیجه مورد نظر برسید.

3- در الگوهای ایمیلی خود دلایل کافی برای تایید قابل اعتماد بودن خود بیاورید.

اغلب افرادی که شما با آن ها در ارتباط هستید هرگز در مورد شرکت شما نشنیده اند و اطلاعاتی در مورد شما ندارند و فرض می کنند شما به عنوان شرکتی ناشناخته فعالیت دارید. بنابراین لازم است در اولین ایمیل ارسالی خود آن ها را متقاعد کنید که شما شریکی قابل اعتماد و صادق هستید.

ساده ترین راهی که شما باید به آن توجه داشته باشید با ارزش نشان دادن خود است.

ممکن است به آسانی ارجاع به مطلب اخیر آن ها در وبلاگ تان است مانند افرادی که در زیر مشاهده می کنید:

با این شرایط لینک دهی به هر وبلاگی ممکن است بهترین استراتژی نباشد.

بنده شخصا وبلاگی که کیفیت خوبی داشته باشد و احتمال دریافت لینک از آن ها بیشتر باشد را ترجیح می دهم:

– از آن ها بخواهید در پست های مهمان مشارکت داشته باشند.

– فرصتی را برای اظهار نظر سریع در بخش پست مهمان در نظر داشته باشید.

4- سعی نکنید گیرندگان را با الگوهای ایمیلی فریب دهید.

متأسفانه بسیاری از کسب وکارها از استراتژی هایی استفاده می کنند که غیراخلاقی هستند و باعث از دست رفتن اعتبار آن ها می گردد که برای من هیچ ارزشی ندارند.

اعتبار چیزی نیست که یک شبه به دست آید. بنابراین لازم است قبل از تلاش برای فریب کاری یا دست کاری اطلاعات تماس ایمیل ها کاملا فکر شده عمل کنید.

علاوه براین، شما نمی توانید با فریب افراد از طریق متقاعد کردن آن ها برای لینک دهی به مطالب لینک زیادی دریافت کنید. تعجب نکنید که نتیجه منفی دریافت کردید.

دلیل خوبی برای این گفته دارم. مدتی پیش پیام زیر را از طریق ایمیل دریافت کردم.

چرا من باید به این شخص لینک بدهم؟

اگر لینکی دریافت کند جای تعجب دارد.

درست است صرف زمان زیادی برای ایجاد ارتباطی ماندگار به نظر طاقت فرسا به نظر می رسد ولی از نتایج کار شگفت زده خواهید شد. بعضی از شرکای ما ماهانه 20 تا 30 لینک دریافت می کنند بنابراین به نظر می رسد سرمایه گذاری در این کار ارزشمند است.

5- شخصی سازی الگوهای ایمیلی را در نظر داشته باشید.

آیا می خواهید ایمیل های بعدی ارسالی از طرف شما نادیده گرفته نشوند؟ بنابراین لازم است الگوهای ایمیلی را شخصی سازی کنید. واقعیت این است که ایمیل هایی که شامل یک عنصر شخصی هستند معمولا نادیده گرفته می شوند زیرا باعث برقراری ارتباطی عاطفی می گردد.

به عنوان نمونه پیامی از یک خانم دریافت کردم که می گفت سوارکاری می کند. واقعیت جالب این است که من نیز اسب را دوست دارم و به ایمیل او جواب دادم. چگونه می توانستم این ارتباط لطیف شخصی را نادیده بگیرم؟

با این شرایط کم پیش می آید همچین پیام هایی را دریافت کنم زیرا نیاز است حساب شبکه های اجتماعی بررسی بشوند و زمانی را برای صرف درک علاقه مندی های افراد اختصاص دهند.

در این بررسی صفحات کاربری اینستاگرام می تواند کمک بزرگی به شما بکنند زیرا معمولاً افراد در این صفحات علایق و سرگرمی های خود را با سایر افراد به اشتراک می گذارند.

به عنوان نمونه، از صفحه اینستاگرام من متوجه می شوید که من به اسب علاقه دارم. بنابراین شما به راحتی می توانند با نوشتن چند کلمه خوب در این مورد ارتباط برقرار کنید.

حال ایمیل های اطلاع رسانی خود را بررسی کنید

حال که نکات منفی در ارتباط با الگوهای ایمیلی را دریافت کردید بهتر است تا ایمیل های خود را تجزیه و تحلیل کنید.

از خودتان بپرسید اگر ایمیل تکراری دریافت کنید عکس العمل شما به چه صورت خواهد بود؟

آیا این ایمیل باعث ایجاد ارتباط بیشتر با فرستنده می گردد یا آن را فوراً حذف خواهید کرد و هرگز در مورد آن فکر نمی کنید؟

اگر جواب شما، جواب دوم است بهتر است با پیشنهاد‌هایی که ارائه شد الگوهای ایمیلی خود را بازنویسی کنید.

اولین ارتباط شما با مشتری فرصت مناسبی است تا به آن ها نشان دهید که چه اندازه معتبر و ارزشمند هستید بنابراین به شما کمک می کند تا هدف را شناسایی کنید.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید