سئو

رپورتاژ آگهی در انزل وب

با درج رپورتاژ آگهی در انزل وب گامی مهم در راستای معرفی برند و محصولتان به دوستداران تکنولوژی بردارید. انزل وب به دلیل ساختار جوان پسند و پویایی که دارد و همچنین به خاطر رویکرد آموزش تکنولوژی و اطلاع رسانی در این زمینه طرفداران پر و پا قرصی دارد و یک عرصه ی عالی برای درجه رپورتاژ آگهی می باشد.

دلایل سودمندی رپورتاژ آگهی

امروزه تبلیغات نقش مهمی در رونق بازار کسب و کار دارد. به کمک تبلیغات منظم و حساب شده می توان یک برند ، محصول یا خدمات را به خوبی معرفی کرده و اشتیاق عمومی برای استفاده از آن را افزایش داد. زمانی تبلیغات تنها معطوف به آگهی های بازرگانی در تلویزیون و رادیو بود. اما با پیشرفت تکنولوژی ، گسترش استفاده از اینترنت و تولد شبکه های اجتماعی متنوع تبلیغات رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته و تا حد زیادی از فضای واقعی به فضای مجازی منتقل شده است.

یکی از روش های تبلیغات اینترنتی در دیجیتال مارکتینگ در سایت های خبری می باشد. در این شیوه از تبلیغات یک آگهی خبری تبلیغاتی آماده شده و در یک سایت خبری پر بازدید بارگذاری می شود. طبق قوانین نانوشته ی حاکم بر رپورتاژ آگهی، متن رپورتاژ باید به گونه ای تنظیم شود که در ظاهر یک متن خبری درباره ی یک موضوع باشد اما در اصل باید در راستای معرفی یک محصول باشد و توجه خواننده را به سمت یک محصول ، برند یا خدمات به خصوصی جلب کند. رپورتاژ آگهی به خوبی توانسته جای خود را در بین دیجیتال مارکتینگ باز کرده و بسیاری از برندهای مطرح جهانی از این روش برای تبلیغات استفاده می کنند.

درباره ی انزل وب

متخصصانی که در این سایت مشغول به کار هستند همگی از نیروهای جوان و فعال بوده و در حوزه های مربوط به نرم افزار ، امنیت شبکه ، تعمیرات ، نصب برنامه ها ، بازی های موبایل و … از تبحر بالایی برخوردار هستند.

با رپورتاژ آگهی در انزل وب می توانید یک برگ برنده برای کسب و کارتان در دست داشته باشید و روند پیشرفتتان را سرعت ببخشید پس همین حالا دست به کار شوید.

مطالب منتشر شده در انزل وب شامل مباحث همچون معرفی جدیدترین بازی های مهیج ، معرفی سایت های دورکاری ، معرفی سایت های کاربردی در زمینه های مختلف ، آموزش نرم افزارهایی همچون فتوشاپ ، رفع خطاهای رایج در کامپیوتر و اینترنت و … می باشد. به جز بخشی از این اطلاعات که تخصصی بوده و مورد نیاز صاحبان مشاغل مرتبط با تکنولوژی می باشد مابقی اطلاعاتی است که تقریبا تمامی افراد جامعه به آن نیاز دارند. از این رو رپورتاژ آگهی در انزل وب یعنی تبلیغات برای کل افراد جامعه و امکان دیده شدن در یک مقیاس بالا و مفید.

با رپورتاژ آگهی در انزل وب می توانید امکان معرفی هرچه بهتر کسب و کارتان را برای اکثریت اقشار جامعه فراهم کنید و در هزینه های تبلیغات تا حد زیادی صرفه جویی کنید.

رتبه ی الکسای انزل وب و ارتباط آن با رپورتاژ آگهی

انزل وب در بین سایت های ایرانی حائز رتبه ی الکسای 167 می باشد. آمار سایت های ایرانی زیاد است و کسب رتبه ی 167 در میان این همه سایت نشان از کیفیت مطالب و حجم بالای بازدید کنندگان این سایت دارد. هرچه رتبه ی سیمیلار وب بهتر باشد میزان موفقیت رپورتاژ آگهی نیز بیشتر است. با درج رپورتاژ آگهی در انزل وب به لطف داشتن رتبه ی الکسای پایین این شانس را خواهید داشت که برند خود را به شهرت و محبوبیت برسانید و کسب و کار خود را جان تازه ای بدهید.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

رتبه ی آتوریتی یک سایت نمره ای بین صفر تا صد است که از طرف شرکت اینترنتی سئو ماز به سایت های مختلف داده می شود. هرچه این رتبه بهتر باشد به منزله ی آن است که سایت مذکور از لحاظ سئو و موتورهای جست و جو عملکرد بهتری داشته است. معمولا رتبه ی بالاتر از 40 را می توان یک رتبه ی آتوریتی مطلوب بر شمرد.

با خیال آسوده نسبت به درج رپورتاژ در انزل وب اقدام کنید.! رتبه ی آتوریتی این سایت 47 می باشد و این بدان معناست که انزل وب از لحاظ موتورهای جست و جو نمره ی قبولی را کسب کرده است و درج رپورتاژ آگهی در آن قطعا سود آور است.

سن دامنه ی انزل وب و ارتباط آن با رپورتاژ

سن دامنه ی وبسایت انزل وب 7 سال می باشد. یعنی دامنه ی این سایت از هنگام راه اندازی تا 7 سال دارای اعتبار است و پس از این زمان باید نسبت به تمدید آن اقدام شود و گرنه سایت غیر فعال خواهد شد. اگر رپورتاژ آگهی در انزل وب را انجام دهید مدت زمان طولانی لینک مربوط به تبلیغات شما باقی مانده و از بین نمی رود. مگر اینکه خود سایت آن را پاک کند که قطعا بدن هماهنگی چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

نمی توان برای رپورتاژ آگهی در انزل وب دسته بندی محدودی در نظر گرفت و تقریبا تمامی مشاغل و صنف ها و حتی افراد مختلف می توانند از این سایت برای تبلیغات خود استفاده کنند زیرا همانطور که گفتیم مخاطبان انزل وب تقریبا تمامی افراد جامعه می باشند. اما از طرفی قطعا مخاطبان این سایت در حوزه های تخصصی و مشاغل مرتبط با تکنولوژی نیز آمار چشم گیری دارد بنابراین کسانی که در این حوزه ها فعالیت دارند می توانند نسبت به درج رپورتاژ آگهی در انزل وب اقدام کرده و از این راه خود را به دوست داران آخرین تکنولوژی های روز دنیا معرفی کنند.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید