سئو

آموزش اضافه کردن آدرس در بیو اینستاگرام

اضافه کردن آدرس در بیو اینستاگرام چگونه انجام می شود ؟

به طور کلی می توانیم بگوییم که برنامه اینستاگرام() در مورد قسمت پروفایل عملکرد بی‌ نظیری از خود نشان می ‌دهد. در بخش بیو اینستاگرام شما می توانید اطلاعات زیادی را وارد نمایید. برای کسب و کارهایی که به صورت اینترنتی فعالیت خود را انجام می ‌دهند قرار دادن آدرس در قسمت بیو اینستاگرام یکی از بهترین روش ها جهت برقراری ارتباط با مشتریان می باشد.

شما می توانید در قسمت بیو اینستاگرام آدرس تان را ثبت کنید تا مشتریان بیشتری برای کسب و کار خود به دست بیاورید. به صورت کلی باید بدانید که اینستاگرام به تمامی کاربران اجازه نخواهد داد که لوکیشن به بیو شان اضافه کنند. اضافه کردن لوکیشن تنها شامل آن دسته از کاربرانی می‌گردد که حسابشان بیزینس است.

کاربرانی که دارای اکانت بیزینس می باشند به راحتی ثبت مکان در قسمت بیو اینستاگرام را انجام می ‌دهند. کسب و کارهایی که در اینستاگرام اکانت دارند می توانند موقعیت مکانی شان را در کمترین بازه زمانی با استفاده از بیو در اختیار مشتریان بگذارند. زمانی که شخصی لوکیشن بیو شما را در قسمت اینستاگرام مشاهده می‌ کنن و روی آن کلیک می نماید برنامه گوگل مپ برای او باز می شود.

به همین ترتیب مکان کسب و کار شما در گوگل مپ به طور دقیق برای کاربر نشان داده می‌ شود:

بنابراین اگر شما می خواهید از این ویژگی استفاده نمایید و اکانت اینستاگرام تان شخصی است باید ابتدا اکانت تان را به بیزینس اکانت تغییر دهید. اگر قصد ثبت کردن آدرس در گوگل دارید باید در مورد مطالبی که مربوط به آدرس مکان روی نقشه گوگل می باشد اطلاعات کافی کسب کنید. اضافه کردن آدرس در بیو اینستاگرام بر اساس استانداردهای مشخص شده الگوریتم های اینستاگرام می باشد. این الگوریتم ها کمک می کند که کاربران بیشتری وارد پیج بیزینس شما شوند.

روش اضافه کردن آدرس در بیو اینستاگرام و تغییر دادن اکانت شخصی به بیزینس

در مرحله بعدی باید نوع پیج خود را مشخص نمایید و سپس ادامه دهید. برای تایید کردن در این مرحله باید درخواست اینستاگرام را قبول کنید. اکنون شما قادر خواهید بود که آدرس تان را وارد نمایید. البته شما می توانید این اقدام را در زمان های دیگر انجام دهید و سپس گزینه قبول را بزنید. اکنون شما می توانید آدرس تان را به قسمت بیو اضافه کنید.

روش اضافه کردن آدرس در بیو اینستاگرام و کارایی لوکیشن

اگر شما مایل نیستید که اکانت تان را به بیزینس تغییر دهید قادر نخواهید بود که به صورت صحیح لوکیشن تان را به بیو اضافه نمایید. اما اگر مایل باشید که این کار را انجام دهید قادر هستید که در قسمت مشخصات بیو به صورت متنی و همچنین به صورت لینک آدرس تان را بنویسید. اضافه کردن لوکیشن در قسمت اکانت بیزینس بسیار آسان است و بیشتر افراد از این گزینه استفاده می‌ کنند. در واقع آن دسته از افرادی که اکانت بیزینس دارند برای بیشتر پیج خود این گزینه را انتخاب می نمایند.

مزیت ها و نکاتی در مورد اضافه کردن آدرس در بیو اینستاگرام

اگر شما می خواهید در قسمت بیو اینستاگرام خود آدرس بگذارید، باید به خوبی برخی از نکات را در نظر بگیرید. در واقع مزیت‌ هایی که مربوط به قرار دادن بیو در اینستاگرام می باشد بسیار زیاد است. به همین دلیل بیشتر افراد برای گذاشتن آدرس در قسمت بیو اینستاگرام اقدام می کنید.

برخی از مهمترین مزیت ها و نکات مربوط اضافه کردن آدرس در بیو اینستاگرام عبارت است زا :

1. یکی از مهمترین مزیت هایی که مربوط به اضافه کردن آدرس در بیو اینستاگرام می‌ باشد این است که کاربران به راحتی می ‌توانند کسب و کار شما را پیدا کنند. با پیدا کردن کسب و کارتان قادر هستند که جهت خرید محصولات و استفاده از خدمات شما سریعتر اقدام نمایند.

2. با قرار دادن بیو در قسمت اینستاگرام شما می توانید معتبر بودن فعالیت کسب و کاری خود را به کاربران نشان دهید. کاربران در صورتی که مشاهده کنند شما آدرس کسب و کارتان را در این قسمت وارد کرده اید به کار شما اعتماد می‌ کنند و جهت خرید محصولات و دریافت خدمات سریع تر اقدام می نمایند.

3. اگر شما برای قرار دادن لینک آدرس در قسمت بیو اینستاگرام یک فراخوان ایجاد کنید، مزیت زیادی از لینک قرار داده شده دریافت خواهید کرد. لینک قرار داده شده شما باید به صورت اکشن باشد. از آنجایی که اینستاگرام تنها یک لینک به پروفایل شما ارائه می دهد این مورد ایده خوبی است که شما در خط آخر به کاربران تان در مورد آدرس اطلاعاتی ارائه دهید.

4. اگر پیشنهاد تبلیغاتی دارید می توانید به بازدیدکنندگان پروفایل خود این پیشنهاد را ارائه دهید. اضافه کردن اطلاعات تماس در قسمت بیوگرافی بسیار مهم است. بر همین اساس شما در کنار آدرس باید اطلاعات تماس را وارد نمایید. در صورتی که نکات مربوط به قرار دادن آدرس در اینستاگرام را به خوبی بشناسید می توانید از این گزینه مزیت زیادی دریافت کنید.

جمع بندی

امروزه بسیاری از افراد که از طریق اینستاگرام خود را دنبال می‌ کنند مایل هستند که به بسیاری از کاربران خود آدرس کسب و کارشان را ارائه دهند. با اضافه کردن آدرس در بیو اینستاگرام می توانند تمامی اطلاعات مربوط به آدرس کسب و کار و اطلاعات تماس شان را وارد کنند.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید