سئو

نحوه اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

اینستاگرام امروزه به عنوان یکی از برنامه های کاربردی شناخته می ‌شود. بسیاری از افراد هستند که امروزه از طریق اینستاگرام کسب و کار خود را مدیریت می‌ کنند. بر همین اساس آنها نیاز است که در مورد روش های کار با اینستاگرام اطلاعات به دست بیاورند. اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام یکی از اصلی ترین روش های بالا بردن مخاطب و بهبود پیج است.

بسیاری از افرادی که نمی دانند چگونه لینک را در استوری اینستاگرام بگذارند، باید در مورد روش‌ های گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام اطلاعات کافی کسب کنند. اگر تمامی روش های مربوط به اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام را بیاموزند؛ می ‌توانند مخاطبان خود را چندین برابر نمایند. آموزشی که مربوط به قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام می باشد طبق مراحل مشخص شده باید طی گردد.

اگر شما مایل هستید که با این مراحل مربوط به گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام آشنا شوید در ادامه می توانید با ما همراه گردید. قابلیت مربوط به اضافه کردن لینک به بخش استوری اینستاگرام برای بسیاری از افراد مهم است. ولی اگر افراد با این قابلیت آشنا نباشند نمی توانند از آن نهایت بهره وری را دریافت کنند.

اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام چگونه انجام می شود ؟

برای بسیاری از کاربرانی که در اینستاگرام فعالیت می کنند شاید این پرسش شکل بگیرد که چرا قادر نیستند در استوری اینستاگرام خود لینک قرار دهند. شما باید به خوبی بدانید که آپشن مربوط به قرار دادن لینک درون استوری اینستاگرام برای تمامی کاربران فعال نیست. شرایط خاص و منحصر به فردی جهت درون استوری اینستاگرام وجود دارد. جهت فعال شدن این قابلیت نیاز است که ابتدا پیج خود را حرفه ‌ای کنید.

شما باید بیشتر از ده کا فالوور در پیج خود داشته باشید. اگر اینستاگرام به پیج شما تیک آبی داده باشد به راحتی می توانید لینک در استوری اینستاگرام خود بگذارید. اینستاگرام شرایطی که مربوط به اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام می باشد را در سال های گذشته چندان الزامی نکرده بود. پس از مدتی جهت فعال شدن این قابلیت کاربران مجبور شدند که جهت اجرای این قابلیت برخی از قوانین را بیشتر جدی بگیرند.

هدف اصلی اینستاگرام از محدود کردن قابلیت لینک درون اینستاگرام، برای پیج هایی است که شرایطشان مناسب نمی باشد. برای آن دسته از پیج های اینستاگرام که بیزینسی می باشند تعداد فالوور اهمیت زیادی دارد. اگر تعداد فالوور پیج های بیزینسی بالا باشد آنها به راحتی می ‌توانند درون استوری اینستاگرام خود لینک بگذارند.

مراحلی که مربوط به قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام می باشد عبارت است از :

1. ابتدا باید وارد برنامه اینستاگرام خود شوید و صفحه اینستاگرام را به سمت راست بکشید تا وارد بخش استوری گردید.

2. یکی از عکس های گالری خود را انتخاب کنید، همچنین می توانید یک ویدیو را در استوری خود آپلود نمایید.

4. لینک مد نظر خود را در صفحه ای که برای شما باز می شود، در این مرحله می توانید وارد نمایید.

5. جهت راحتی قرار دادن لینک می توانید لینک مد نظر را کپی کنید و در کادری که روبه روی تان قرار می‌ گیرد پیست نمایید.

6. پس از انجام دادن مراحل گزینه تمام را باید بزنید.

7. گزینه یور استوری را در مرحله بعد باید لمس کنید.

دقت داشته باشید که لینک باید در استوری اینستاگرام شما در این مرحله قرار بگیرد. در غیر این صورت تمامی مراحلی که بیان کردیم را به اشتباه طی کرده اید و یکبار دیگر باید مراحل را طی نمایید.

در صورت پایین بودن تعداد فالوور، چطور باید اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام را انجام دهیم ؟

قرار دادن و اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام() اگر فالوور های شما کم باشد تا حدودی شاید دشوار گردد. اما باید بدانید که با فالوور های کم می توانید برخی از محدودیت هایی که مربوط به اینستاگرام می باشد را از بین ببرید و در استوری اینستاگرام خود لینک بگذارید. برای قرار دادن لینک در بخش استوری اینستاگرام خود در صورتی که تعداد فالوور های شما از ده کمتر است باید مراحل زیر را طی کنید :

1. ابتدا وارد برنامه اینستاگرام خود می‌ شوید و آیکون عکس پروفایل که در قسمت نوار پایین صفحه قرار گرفته است را لمس می کنید تا به پروفایل خود مراجعه نمایید.

2. بعد از آن روی آیکون مثبت که در بخش راست صفحه قرار گرفته است کلیک می کنید.

3. در بخش نیم پنجره ای که برای شما باز می شود باید روی گزینه نهایی یعنی گزینه آی جی تی وی بزنید. پس از آن ویدیوی مد نظر خود را انتخاب خواهید کرد.

4. در مرحله بعدی صفحه ای برای شما باز می شود که باید برای ویدیوی مدنظرتان یک کاور انتخاب نمایید.

6. جهت برجسته کردن لینک قادر خواهید نبود از ایموجی استفاده نمایید. پس از نوشتن عنوان و همچنین گذاشتن لینک در قسمت توضیحات شما قادر خواهید بود که روی گزینه پست تو آی جی تی وی بزنید.

اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام چرا مهم است ؟

قرار دادن لینک در بخش استوری اینستاگرام برای بسیاری از افراد شاید چندان مهم نباشد. اما بسیاری از پیج های اینستاگرام هستند که اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام را واجب می دانند. برای مثال برخی از پیج های فروشگاهی می ‌باشند مایل هستند وبسایت خود را با قرار دادن لینک در استوری به مخاطبان معرفی کنند.

ادمین هایی هستند که در شبکه‌ های اجتماعی متنوع عضو می باشند. آنها می توانند با قرار دادن لینک در بخش استوری اینستاگرام اعضای گروه شان را بالاتر ببرند. کاربردهایی که مربوط به گذاشتن لینک درون استوری اینستاگرام می باشد با یکدیگر متفاوت است. در حالت کلی شما باید به خوبی بدانید که هر یک از کاربران اینستاگرام جهت تبلیغ کردن کسب و کار خود از قابلیت گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام استفاده می نمایند.

استوری از آنجایی که توجه بسیاری از افراد را جلب کرده است اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل تولید محتوا برای استوری های اینستاگرام امروزه مهم تر از گذشته شده است. در مورد اهمیت محتوای استوری باید بدانید که کاربردی ترین قابلیت، اضافه کردن لینک به بخش استوری اینستاگرام است.

کاربرد های مهمی که مربوط به اضافه کردن لینک به بخش استوری اینستاگرام می باشد عبارت است از :

1. آن دسته از افرادی که می خواهند به وسیله اینستاگرام برای وب سایت های خود مخاطب بیشتری را به دست بیاورند از این قابلیت استفاده خواهند کرد. پیج هایی که فروشگاهی هستند این قابلیت برایشان گزینه مناسبی است.

2. قرار دادن لینک شبکه اجتماعی در بخش استوری به عنوان یکی دیگر از کاربردهای مهم اضافه کردن لینک به می باشد. کاربرد مهم قرار دادن لینک شبکه اجتماعی در بخش استوری موجب شده است که بسیاری از افراد عضو گروه شوند.

3. لینک دهی داخلی در استوری به عنوان یکی دیگر از قابلیت‌ های گذاشتن لینک در بخش استوری می ‌باشد. از نام لینک دهی باید متوجه شوید که قادر خواهید بود لینک مد نظرتان را در اپلیکیشن اینستاگرام قرار دهید. گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام انجام خواهد شد. اگر پستی را در اینستاگرام خود منتشر می ‌کنید باید بدانید که لینک دهی داخلی را روی آن انجام داده اید.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید