سئو

نحوه اضافه کردن مکان تجاری در گوگل مپ برای ایران

در صورتی که شما می خواهید مدیریت سایت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید، باید آدرس مکان فعالیت کسب و کار خود را در سایت وارد کنید. اضافه کردن مکان تجاری در گوگل مپ برای ایران، بر اساس اصول مشخص شده می باشد. ثبت کردن مکان در گوگل مپ به شما این امکان را می دهد که بتوانید به صورت رایگان، اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

در صورتی که آدرس کسب و کارتان را در گوگل مپ وارد کنید، از نظر سئو رتبه سایت خود را بالاتر می برید و در نتایج اولیه نشان داده می شوید. گوگل برای توسعه بخشیدن به کسب و کارهایی که در سراسر جهان وجود دارند، امکانات زیادی دارد. این امکانات را در اختیار کاربران قرار داده است تا از امکانات نهایت بهره برداری را برای توسعه کسب و کارشان داشت باشند. بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی از این ابزار و امکانات گوگل، برای بهبود کسب و کار خود استفاده می کنند.

یکی از این ابزارآلات که بسیار مهم است، اضافه کردن مکان تجاری در گوگل مپ برای ایران می باشد. استفاده کردن از گوگل مای بیزینس یکی از بهترین سرویس هایی می باشد که مربوط به اضافه کردن مکان تجاری در گوگل مپ است. اما از آنجایی که گوگل مای بیزینس برای کاربران ایرانی قابل استفاده نمی باشد و تحریم است، ایرانی ها می توانند از گوگل مپ استفاده کنند.

مزیت های اضافه کردن مکان تجاری در گوگل مپ برای ایران

برای کسب و کارهایی که می خواهند مکان تجاری شان ثبت شود، اضافه کردن مکان تجاری در گوگل مپ برای ایران مزیت زیادی دارد. به طور کلی باید بدانید که با اضافه کردن آدرس در گوگل مپ، می توانید کاربران بیشتری را جذب کنید. در صورتی که از طریق گوگل مپ، آدرس مکان تجاری خود را وارد کنید با سرچ کردن کاربران سریعا مکان شما نشان داده می شود. امروزه بسیاری از افراد برای پیدا کردن مکان های متنوع، از گوگل مپ استفاده می کنند.

بنابراین شما می توانید با وارد کردن آدرس مکان تجاری تان در این برنامه، به کاربران کمک کنید که سریعتر شما را پیدا کنند. دقت داشته باشید که اگر به صورت اصولی آدرس را در گوگل مپ وارد نکنید، مزیت آن را دریافت نخواهید کرد. یکی از مهمترین مزیت های اضافه کردن آدرس در گوگل، افزایش سایت تان می باشد. در صورتی که طبق استانداردهای گوگل، آدرس را وارد کنید می توانید سئو سایت تان را بهبود ببخشید. اطلاعاتی که مربوط به مکان تجاری شما می باشد متفاوت است.

عکس های فضای داخلی و بیرونی، نام محل و کسب و کار، ساعت کاری، روش های دسترسی و مسیریابی و ….. را باید وارد کنید. نظرات مردم در مورد این محل را اگر وارد کنید می توانید نظرات افراد دیگر را برای بالا بردن سئو سایت مورد استفاده قرار دهید. با توجه به الگوریتم جدیدی که در گوگل وجود دارد، نتایج جستجو برای هر یک از کلمات کلیدی، موقعیت های جغرافیایی مکان را نشان می دهد. هدف اصلی اضافه کردن آدرس، نمایش دادن مکان تجاری می باشد.

چگونه اضافه کردن مکان تجاری در گوگل مپ برای ایران را انجام دهیم ؟

اینکه شما آدرس مکان تجاری خود را از طریق گوشی و دسکتاپ انجام دهید فرقی نمی کند، چرا که ثبت مکان در گوشی و دسکتاپ مشابه می باشد. هر یک از مراحل مربوط به اضافه کردن مکان تجاری در گوگل مپ برای ایران را باید بدانید تا بر اساس آن مراحل، آدرس را اضافه کنید.

برخی از مهمترین مراحل مهم مربوط به اضافه کردن آدرس که باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت است از :

1. ابتدا باید با استفاده از اکانت گوگل، وارد سایت گوگل مپ شوید. سایت گوگل مپ () را می توانید با جستجو در گوگل پیدا کنید.

2. پس از وارد شدن به سایت، نوار سمت چپ سایت را باز کنید. در قسمتی که مربوط به جستجوی گوگل مپ می باشد باید نام منطقه خود را وارد کنید. از آنجایی که تغییرات زیادی در گوگل مپ وارد شده است، باید زبان فارسی را انتخاب نمایید. با گوگل مپ که انگلیسی است، مشکلی برای زبان فارسی نخواهید داشت.

3. بعد از اینکه نقشه به صورت کامل باز شد، باید در بخش چپ محل کسب و کارتان را جستجو کنید. نام شهر و خیابان اصلی را در این قسمت بهتر است که جستجو نمایید.

4. پس از مشاهده آدرس باید گزینه صحیحی را از بین آدرس ها و مواردی که به شما پیشنهاد داده می شود انتخاب کنید.

5. پس از جستجو در کنار عبارتی که تایپ شده است، نیاز است که منوی کشویی را باز نمایید. در منویی که باز می شود باید به گزینه های انتها بروید. در این مرحله نیاز است که یک مکان جا افتاده را اضافه کنید.

6. در این مرحله صفحه ای برای شما باز می شود که در این صفحه باید نام آن مکانی که می خواهید آن را در گوگل ثبت کنید وارد نمایید.

7. در مرحله بعدی بر اساس دسته بندی هایی که وجود دارد باید اطلاعات لازم را با دقت زیادی وارد نمایید. نام کسب و کار خود و فعالیتی که انجام می دهید را باید در بخش نام وارد نمایید.

8. در بخش Category باید صنفی که در آن فعالیت می کنید را وارد نمایید. در قسمت لوکیشن نیز باید آدرس انتخاب شده را مشاهده نمایید.

9. زمان اضافه کردن مکان تجاری در گوگل مپ برای ایران دقت داشته باشید که اگر می خواهید آن را تغییر دهید، نیازی به تغییر آدرس نیست و تنها باید روی نشانگر قرمز بزنید.

11. در بخش بعدی باید اطلاعاتی که مربوط به شماره تماس، ساعت فعالیت، وبسایت و … می باشد را وارد نمایید. بر روی نوار بازشو اطلاعاتی را مشاهده می کنید که اطلاعات را باید تایید نمایید.

12. در قسمت دفترچه تلفن می توانید شماره تلفن را وارد کنید، در بخش وبسایت می توانید آدرس سایت را وارد نمایید. هر اطلاعاتی که مربوط به مکان تجاری تان می باشد را می توانید در این برنامه وارد کنید تا تان را بالاتر ببرید.

پیگیری وضعیت اضافه کردن مکان تجاری در گوگل مپ برای ایران

در این بخش شما سه وضعیت در انتظار، تایید شده و عدم تایید شده را ممکن است که مشاهده نمایید. در صورتی که، درخواست در حال انتظار باشد باید منتظر بمانید تا بررسی های گوگل به اتمام برسد. در صورت تایید که دیگر اقدامی نیاز نیست انجام دهید و آدرس تان ثبت شده است. در صورتی که عدم تایید را مشاهده کردید باید به صورت مجدد پروسه اضافه کردن مکان تجاری در برای ایران را طی نمایید.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید