سئو

نحوه اضافه کردن اطلاعات شرکت نقشه گوگل

شما باید به خوبی بدانید که ثبت کردن محل شرکت روی سئو سایت تان تاثیر زیادی می ‌گذارد. اینکه چطور مکان شرکت خود را در گوگل ثبت کنید بر اساس روش‌ های متنوع انجام می شود.کاربرد ثبت کردن مکان شرکت در گوگل برای کاربران زیاد است.

بررسی کردن وضعیت نقطه ‌ای که مربوط به مکان شرکت شما است و در گوگل ثبت می شود را باید بیاموزید. اگر بتوانید تمامی نکات مربوط به اضافه کردن اطلاعات شرکت نقشه گوگل را بررسی کنید و رعایت نمایید می توانید سئو سایت خود را بالاتر ببرید، همچنین مشتریان بیشتری کسب کنید.

خدمات گوگل در مورد اضافه کردن اطلاعات شرکت نقشه گوگل

شرکت گوگل نرم افزارها و سرویس های رایگانی را به کاربران خود ارائه می دهد. با شناخت و استفاده کردن از سرویس ‌های گوگل شما می توانید خود را تا حد زیادی بهبود ببخشید. اما متاسفانه به دلیل تحریم هایی که دولت آمریکا برای کشور ایران مقرر کرده است، محدودیت های زیادی برای سرویس های گوگل در کشور ایران وجود دارد.

سرویس هایی که مربوط به کسب و کار گوگل می باشد در کشور ایران محدود است. در صورتی که از گزینه ها و ابزارهای تغییر آی پی استفاده نمایید شما گزینه های مربوط به کشور ایران را در لیست کشور ها مشاهده نمی کنید. بنابراین باید با روش ‌های دیگری که ابتکاری هستند از این سرویس گوگل جهت بالا بردن سئو سایت خود استفاده کنید.

موتور گوگل به عنوان یکی از مهم‌ ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ شناخته می ‌شود که جستجو را طبق موقعیت مکانی کاربران نمایش می دهد. اگر شما به عنوان مثال در شهر اصفهان کسب و کاری را سرچ می کنید می توانید پیشنهاداتی را بر اساس اعتبار کسب و کار در آن محل مشاهده نمایید.

مراحل مربوط به اضافه کردن اطلاعات شرکت نقشه گوگل

در گذشته برای هر یک از کاربران ایرانی سرویسی را تحت عنوان گوگل مپ طراحی کرده بودند. این سرویس امکان ثبت کردن دستی کسب و کارها را به کاربران ارائه می داد. ولی این ویژگی گوگل در سال ۲۰۱۷ منقضی شد. آموزش مربوط به گام به گام اضافه کردن اطلاعات شرکت نقشه گوگل که باید به خوبی آن را بشناسید عبارت است از :

1. مرحله اول

ابتدا باید وارد سایت گوگل شوید و با اکانت جیمیل خودتان لاگین گردید. در صورتی که اکانت جیمیل ندارید باید یک اکانت جدید را در گوگل ثبت کنید.

2. مرحله دوم

در مرحله بعدی برای خودتان در گوگل باید وارد گوگل مپ شوید. با توجه به تغییراتی که گوگل انجام داده است حتماً باید زبان گوگل مپ خود را فارسی انتخاب کنید. در صورتی که زبان انگلیسی را برای گوگل مپ انتخاب کنید امکان فعال کردن آدرس در برخی از شهرها را نخواهید داشت.

پس از باز شدن نقشه می توانید به بخش جستجو که در قسمت سمت چپ صفحه قرار گرفته است مراجعه نمایید. خیابان و همچنین شهر اصلی کسب و کارتان که در آن شهر قرار دارد را وارد کنید و جستجو نمایید. به طور مثال می توانید عبارت تهران خیابان جردن را جستجو کنید.

3. مرحله سوم

4. مرحله چهارم

سپس آن را جابجا نمایید، مکان نمای قرمز را باید تا محل دقیق و مشخص شده شرکت جابجا نمایید. با این اقدام خود گوگل به صورت خودکار آدرس شرکت شما را تعیین می کند. آدرسی که گوگل طبق محلی که شما جابجا نموده‌ اید نشان می ‌دهد را هرگز نباید تغییر دهید.

5. مرحله پنجم

در مرحله بعدی باید اطلاعات را بر اساس درخواستی که گوگل از شما کرده است وارد نمایید. ابتدا باید نام کسب و کار و شرکت خود را در بخش، اطلاعات نام ثبت نمایید. اطلاعات بعدی مربوط به دسته بندی کسب و کار می باشد. گروهی که شباهت زیادی به نوع کسب و کار شما دارد را باید به زبان انگلیسی سرچ کنید و از بین آنها یکی از موارد را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که تنها می توانید یکی از دسته بندی ها را انتخاب کنید.

اطلاعات بعدی شماره تماس است. شماره تماسی که شما می ‌خواهید در گوگل نمایش داده شود را وارد کنید. دقت داشته باشید که کد کشور و کد شهر را باید به درستی وارد نمایید. اطلاعات بعدی مربوط به آدرس سایت است. اگر شما کسب و کارتان دارای وب سایت می باشد آدرس آن را باید در این بخش به درستی وارد نمایید. ساعات کاری یکی دیگر از اطلاعات می باشد، بهتر است که ساعات کاری شرکت و کسب و کار خود را در این بخش وارد کنید و سپس دکمه ذخیره را بزنید .

به طور معمول بین ۱۰ دقیقه الی ۲۴ ساعت، مکان دقیق شرکت شما در گوگل ثبت می شود. گوگل به وسیله ایمیل روند اضافه کردن اطلاعات شرکت نقشه گوگل را به شما اطلاع خواهد داد. شما قادر خواهید بود که موقعیت کسب و کارتان را در گوگل ثبت نمایید تا کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

بررسی وضعیت اضافه کردن اطلاعات شرکت نقشه گوگل

بررسی وضعیت مربوط به اضافه کردن اطلاعات شرکت نقشه گوگل و ثبت نقشه اهمیت بسیار زیادی دارد. بعد از اینکه شما مکان مورد نظر خود را در گوگل ثبت نمودید، باید روی منوی سمت چپ برنامه گوگل مپ بزنید. در مرحله بعدی باید وارد منوی گوگل مپ( ‎‪‬‏) شوید و روی گزینه Your Contributions بزنید. این گزینه معنی مشارکت های شما را می دهد.

یکی از وضعیت ها مربوط به وضعیت در حال انتظار است. وضعیت بعدی در گوگل مپ وضعیت تایید شده است و وضعیت بعدی اعمال نشده می باشد. شما می توانید هر یک از وضعیت ها را بررسی کنید و در صورتی که وضعیت اعمال نشده را مشاهده کردید یک بار دیگر روند اضافه کردن اطلاعات شرکت نقشه گوگل را طی نمایید. مراحل بیان شده را اگر به صورت اصولی طی کنید، آدرس شرکت به درستی ثبت می شود.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید