سئو

نحوه اضافه کردن بیزینس به نقشه گوگل

اضافه کردن بیزینس به نقشه گوگل به عنوان یک مزیت شناخته نمی شود، بلکه باید این مورد را به عنوان یک ضرورت مهم برای کسب و کار خود بشناسید. مشتریان به آن دسته از شرکت ‌هایی که در فضای آنلاین حضور فعال ندارند نگاه مناسبی ندارند. روزانه جستجو های زیادی در گوگل به وسیله کاربران انجام می گردد.

بسیاری از کاربران هستند که جستجوهای خود را به صورت محلی می‌ خواهند انجام دهند. به عنوان مثال آنها به دنبال فروشگاه لوازم ورزشی در تهران هستند. جستجوی محلی کاربران یک فرصت بی‌ نظیر است که کسب و کارها برای افزایش بازدید اقدام نمایند. شرکت ‌ها باید ‌ها خود را افزایش دهند. یکی از بهترین روش ها جهت بهبود سئو محلی این است که مکان کسب و کار خود را به گوگل مپ اضافه کنید.

چطور برای اضافه کردن بیزینس به نقشه گوگل اقدام کنیم ؟

برای اضافه کردن بیزینس به نقشه گوگل باید ابتدا به حساب کاربری جیمیل که دارید وارد شوید. پس از آن در قسمت مرورگر آدرس گوگل مپ را وارد نمایید. پس از وارد شدن به این سایت بر اساس توضیحاتی که مربوط به موقعیت مکانی بیزینس است، باید موقعیت مکانی تان را اضافه نمایید. در قسمت چپ سایت یک منو وجود دارد که باید آن را باز نمایید.

در منویی که باز می کنید گزینه های متفاوتی را مشاهده خواهید کرد که، گزینه افزودن کسب و کار را بین آنها انتخاب خواهید نمود تا وارد مرحله بعدی شوید. در مرحله بعدی نیاز است که اطلاعات درخواست شده را به درستی ثبت کنید. عنوان واقعی کسب و کار خود را در این محل باید قرار دهید و پس از آن نوع کسب و کارتان را به درستی مشخص کنید. موقعیت مکانی شرکت تان را در مرحله بعدی باید اضافه نمایید.

در ادامه می توانید اطلاعات مربوط به شماره تماس، تصاویر و غیره را وارد نمایید. در مرحله آخر نیاز است که با کلیک کردن روی دکمه ارسال اطلاعات تان را برای گوگل ارسال نمایید. بعد از آن باید منتظر تایید گوگل باشید تا اطلاعات ارسال شده شما را تایید کند. تایید و عدم تایید گوگل حدود دو هفته زمان می‌ برد. پس از دو هفته از گوگل ایمیل دریافت می کنید که شما را در جریان قبول شدن و نشدن قرار می دهد.

چطور بعد از اضافه کردن بیزینس به نقشه گوگل، آدرس را ویرایش کنیم ؟

امکان دارد به دلایل متنوع مانند جابجایی فیزیکی، مایل باشید که مکان بیزینس خود را در گوگل تغییر دهید. برای این کار باید مراحل زیر را به طور دقیق انجام دهید :

1. ابتدا وارد گوگل مپ () شوید، سپس موقعیت مکانی مدنظرتان که که می خواهید آن را تغییر دهید پیدا کنید.

چطور بعد از اضافه کردن بیزینس به نقشه گوگل، آن را حذف کنیم ؟

بسیاری از افراد که اضافه کردن بیزینس به نقشه گوگل را انجام داده‌ اند، امکان دارد به دلایل متنوع مایل به حذف کردن موقعیت مکانی شان از گوگل مپ باشند. آنها باید برای حذف کردن موقعیت مکانی خود از گوگل مپ مراحل مشخص شده ای را طی نمایند. این مراحل که باید طی شود عبارت است از :

1. ابتدا وارد حساب کاربری گوگل خود می شوید و سپس از طریق آدرس گوگل مپ می توانید وارد گوگل مپ گردید.

2. موقعیت مکانی که مایل هستید آن را حذف کنید انتخاب می نمایید.

3. منوی کشویی گوگل مپ را انتخاب می نمایید.

3. پس از آن گزینه پاک کردن آدرس را باید انتخاب کنید.

4. در مرحله آخر گزینه قبول را می زنید تا آدرس اضافه شده پاک شود.

نکاتی در مورد سئو اضافه کردن بیزینس به نقشه گوگل

برای سازی وب سایت کسب و کارتان باید به برخی از نکات دقت داشته باشید. اگر شما می خواهید با اضافه کردن موقعیت کسب و کارتان در گوگل مپ مشتریان بیشتری به دست بیاورید، باید به برخی نکات مهم و ضروری توجه نمایید. برخی از مهم ترین نکات جهت بالا بردن سئو مکان کسب و کارتان در گوگل مپ عبارت است از :

1. استفاده از عکس های با کیفیت

بهتر است که برای به دست آوردن رتبه بالاتر در نتایج جستجوی گوگل، تصاویر مناسب کسب و کارتان را انتخاب کنید و با بهترین کیفیت در گوگل بگذارید. اضافه کردن تصاویر کسب و کارتان در گوگل مپ کمک می کند که بتوانید رتبه سایت خود را بالاتر ببرید. چندین نمونه تصاویر و عکس وجود دارد که شما باید آنها را در گوگل مپ اضافه کنید. هر یک از این نمونه عکس ها باید کیفیت بالایی باید باشند تا سئو سایت را تقویت کنند.

برخی از مهم ترین عکس هایی که باید با کیفیت بالا در گوگل مپ وارد شوند عبارت هستند از :

– یکی از آنها لوگو و آرم های تجاری می باشد. اضافه کردن لوگو به مشتری این شرایط را ارائه می‌ دهد که به راحتی بتواند کسب و کار شما را شناسایی کند. شناسایی کسب و کار از طریق لوگو یکی از بهترین روش ‌ها جهت بالا بردن سئو کسب و کار با کاور شخصی است.

– عکس کاور شاخص یکی دیگر از تصاویر می باشد که باید با کیفیت بالا در سایت جهت بالا بردن سئو قرار دهید. این عکس ها در قسمت بالای پروفایل شما قرار می گیرد. برای نشان دادن هویت کسب و کار خودتان باید از بهترین عکس های کاور استفاده کنید. جهت تنظیم عکس کاور نیاز است که تنها از تصاویر با کیفیت استفاده نمایید.

– علاوه بر عکس های شاخص شما می توانید از عکس های دیگری که به عنوان عکس های اضافی نام می‌ برند استفاده نمایید. می توانید عکس های متفاوتی از محصولات، خدمات، ویترین فروشگاه و بخش های متنوع کسب و کار خود را در این بخش اضافه کنید. در این صورت مشتریان می توانند با تمامی خدمات شما آشنایی داشته باشند.

2. تایید کردن کسب و کار در گوگل مپ

یکی دیگر از نکاتی که با اضافه کردن بیزینس به نقشه گوگل تاثیر زیادی روی سئو مکان کسب و کار شما دارد این است که، کسب و کارتان را در گوگل مپ تایید نمایید. برای اینکه مکان کسب و کار شما در گوگل مپ نشان داده شود نیاز است که تایید کنید صاحب آن کسب و کار می باشید. بسیاری از مشاغل از طریق ایمیل درخواست خودشان را ارسال می ‌نمایند و تاییدیه دریافت خواهند کرد.

برخی از مشاغل از طریق تلفن این کار را انجام می‌ دهند. برای تایید شدن کسب و کارتان می توانید را به گوگل مپ اضافه کنید. با تایید شدن و همچنین اضافه شدن بیزینس تان به گوگل مپ قادر خواهید بود که تبلیغات کلیکی ایجاد نمایید. میزان جستجوی موقعیت کسب و کارتان را تجزیه و تحلیل می کنید و می توانید نظرات منفی و مثبت کاربران را دریافت نمایید.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید