سئو

نحوه اضافه کردن اینماد

نماد اعتماد الکترونیکی که به وسیله مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به وب سایت ها ارائه می شود اینماد نام دارد. شما باید برای اضافه کردن اینماد به وب سایت مراحل مشخص شده ای را طی نمایید. جهت دریافت کردن کد اعتماد الکترونیکی نیاز است که اطلاعات تان را در سایت اینماد ثبت نمایید.

پس از ثبت کردن اطلاعات اولیه و همچنین پرداخت هزینه، تمامی اطلاعات وب سایت را به صورت کامل نیاز است که در اینماد درج نمایید. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که بعد از دریافت کد باید آموزش قراردادن آن نشان اعتماد الکترونیکی را بیاموزید.

طبق قوانین سایت اینماد نیاز است که در تمامی صفحات سایت تان، این نماد نشان داده شود. در این صورت کاربران سایت اعتماد بیشتری به فعالیت شما می نمایند. روش های زیادی برای قرار دادن و اضافه کردن اینماد به وب سایت وجود دارد که هر یک از آنها را در ادامه توضیح می دهیم.

روش های اضافه کردن اینماد

روش های متنوعی برای اضافه کردن اینماد در وب سایت وجود دارد، هر یک از این روش ها دارای مراحل متنوع می باشد که برخی از مهمترین این روش ها و مراحل آنها عبارت است از :

1. روش قرار دادن اینماد در برگه و صفحه

در این روش برای قرار دادن اینماد نیاز است که کد اینماد کسب کرده را کپی کنید و به قسمت پیشخوان وردپرس () اضافه نمایید. اکنون به طور مثال درون برگه باید نام نماد اعتماد الکترونیک را قرار دهید و بلوک سفارشی روی آن ایجاد کنید.

2. قرار دادن اینماد با استفاده از افزونه پلاگین

استفاده از افزونه پلاگین یکی از بهترین روش ‌های اضافه کردن کد اعتماد الکترونیک می باشد. برای این کار باید از افزونه Logo Manager For Enamad استفاده نمایید. با استفاده کردن از این افزونه شما به راحتی می توانید اعتماد الکترونیکی سایت تان را مدیریت نمایید. همچنین در هر یک از صفحاتی که مایل هستید آن کد به دست آورده را به نمایش بگذارید. برای راحت نصب کردن و فعال ‌سازی این افزونه باید به پیشخوان وردپرس و همچنین مراحلی که مربوط به مسیر افزونه ها می باشد مراجعه کنید.

در کادر جستجو که روبروی شما باز می شود باید عبارت Logo Manager For Enamad را وارد کنید و افزونه را فعال و نصب نمایید. پس از فعالسازی و نصب کردن افزونه پیشخوان وردپرس و همچنین تنظیمات افزونه باید روی نماد الکترونیکی کلیک کرده تا به بخش تنظیمات لوگو وارد شوید. در تنظیماتی که مربوط به اضافه کردن نماد است گزینه فعال سازی را فعال نمایید، تا کد فعالسازی شما به صورت خودکار فعال گردد. در این تنظیمات شما می توانید تنظیمات قرارگیری اینما را روی سایت خود مشخص کنید و سپس آن را تغییر دهید.

پیشنهاد می ‌دهیم که این تنظیمات را روی گزینه پیش فرض بگذارید:

3. قرار دادن کد اینماد در فایل فوتر

یکی دیگر از روش هایی که برای اضافه کردن اینماد اهمیت دارد این است که شما از فوتر سایت استفاده کنید. قرار دادن کد اعتماد الکترونیکی در این فایل طبق روش های متنوع باید انجام شود. با این روش کد اعتماد الکترونیکی شما در قسمت فوتر سایت نمایش داده خواهد شد. دقت داشته باشید که اگر شما به کدنویسی مسلط نمی باشید هرگز نباید از این روش استفاده کنید.

در صورتی که شما مسلط نیستید از این روش استفاده نمایید مقالات و همچنین آموزش هایی که مربوط به برنامه نویسی و کد نویسی است را باید بررسی نمایید. کد اینماد را دریافت کنید و پس از آن به فایل سایت مراجعه نمایید. قالب کد را پیدا کنید و وارد آن گردید. فایل را ویرایش نمایید و کد اینماد را در بخشی که مایل هستید نمایش داده شود درج کنید.

4. قرار دادن کد اینماد با استفاده از ابزارک فوتر

استفاده از ابزارک یکی دیگر از روش های اضافه کردن کد اعتماد الکترونیکی است. اگر قالب سایت تان به گونه ای می باشد که دارای گزینه های فوتر است، می توانید با باکس های فوتر و به وسیله ابزارک ها کد اینماد را مدیریت کنید. جهت قرار دادن اینماد بهتر است که از این روش استفاده نمایید. برای انجام دادن این روش ابتدا باید کد اینماد را دریافت نمایید.

سپس به قسمت پیشخوان وردپرس و ابزارک ها بروید. در قسمت ابزارک های فوتر سایت می توانید این بخش را انتخاب کرده و تغییرات به وجود آمده را ذخیره کنید. چهار روش بسیار مهم اضافه کردن اینماد را برای شما در این مطلب توضیح دادیم. اگر شما می ‌خواهید کاربران بیشتری را جذب کنید باید نماد اعتماد الکترونیک را دریافت نمایید.

داشتن نماد اعتماد الکترونیک نشان می دهد که سایت شما معتبر است و اعتماد کاربران را جلب می کند. توجه داشته باشید برخی از سایت هایی که اینماد ندارند دلیل بر این مسئله نیست که معتبر نمی باشند. بسیاری از سایت های فروشگاهی که می ‌خواهند محصولات خودشان را به مشتریان ارائه دهند اگر کد اینماد نماد ندارند دلیل بر این نیست که معتبر نیستند و مشتریان نباید از آنها خرید کنند.

شرایط مربوط به اضافه کردن اینماد چیست ؟

اگر شما قصد اضافه کردن اینماد به وب سایت خود را دارید، باید به خوبی در مورد شرایط دریافت کردن این کد اعتماد الکترونیکی اطلاعات کافی کسب نمایید. و اصلی ‌ترین شرایطی که مربوط به دریافت کردن کد اعتماد الکترونیکی می باشد عبارت است از

1. یکی از مهمترین و اولین شرایطی که سایت شما جهت دریافت کردن کد اعتماد الکترونیکی باید داشته باشد این است که فعالیت سایت تان فروشگاهی باشد. این مسئله مهم نیست که شما چه چیزی و چه کالایی در وب سایت خود می فروشید، بلکه مهم است بدانید که شما برای وب سایت های دیگر نیازی نیست که از این کد استفاده نمایید. به همین دلیل نیازی نیست به دنبال دریافت کد برای وب سایت های دیگر باشید.

2. محصولی که در وب سایت خودتان قرار می‌ دهید نیاز است که با مشخصات کامل معرفی شود. نام محصول را همراه با قیمتی که دارد باید ذکر کنید. این مسئله موجب می گردد که مشتری به فروشگاه شما اعتماد کند.

3. یکی از مهمترین شرایطی که جهت دریافت کردن کد اعتماد الکترونیکی باید داشته باشید این است که نام دامنه سایت تان به نام فردی باشد که مالک آن وب سایت است.

برای اینکه شما این کد را داشته باشید باید این شرایط که بیان کردیم را مد نظر قرار دهید. در صورتی که هر یک از شرایط بیان شده برای وب سایت شما وجود نداشته باشد، نمی توانید جهت اضافه کردن اینماد به سایت خود اقدام کنیم

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید