سئو

درخواست enamad و هر آنچه نیاز است بدانید

اگر اینجایید احتمالا به بحث پیرامون enamad علاقه مند هستید پیش از این که بحث درمورد درخواست enamad را آغاز کنیم باید به شما بگوییم که اینماد چیست؟ و به چه دردی می خورد؟ اگر در حال خواندن این مقاله هستید به احتمال زیاد یا شما را مجبور کرده اند که اینماد (enamad) بگیرید (برای درگاه های پرداخت) و یا خودتان دوست دارید برای جلب اعتماد مردم از این مجوز یا گواهی استفاده کنید. اما اگر هدفتان تحقیق درباره اینماد است بحثش فرق می کند و مقاله برایتان جالبتر خواهد بود.

توصیه میکنیم مقاله را مطالعه نمایید

در هر صورت ما اینجاییم تا از درخواست enamad و هر آنچه به آن مرتبط است بگوییم.

اینماد چیست؟

در کل اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی مناسب کسب و کار هایی است که با تکنولوژی در ارتباط هستند و می توانند برخی از خدمات یا محصولات خود را از طریق وبسایت عرضه کنند.

آیا واقعا اینماد لازم دارم؟

برخی از درگاه های پرداخت اینترنتی شرط ارائه خدمات به شما را دریافت اینماد گذاشته اند و تعداد کمی از آنها نیز چنین شرطی ندارند! پس در کل می توان گفت دریافت اینماد ضروری نیست اما چون به سرعت تخصیص داده می شود (در صورت تکمیل مدارک) پس مدرک خوبی برای اعتماد کاربران است و اگر آن را بگیرید ضرری که نکرده اید هیچ، بلکه می تواند بسیار برای شما مفید هم باشد. در ادامه با درخواست enamad و دریافت آن آشنا می شوید.

درخواست enamad

4. زمانی که ایجاد حساب کاربری یا ثبت نام در اینماد را انتخاب کردید، حال باید اطلاعات ثبت نام خود را تکمیل کنید که موارد سختی به نظر نمی رسند:

نوع شخصیت را اگر فردی عادی هستید، شخص حقیقی-تبعه ایران بزنید، در غیر اینصورت با توجه به لیست مربوطه بهترین گزینه را انتخاب کنید. پس از آن یک ایمیل وارد کنید، و سپس نام کاربری و رمز عبور مناسبی انتخاب کنید، در پایان هم به سوال تصویر پایین جواب دهید و اگر در وبسایت تان امکان سفارش گیری و دریافت پول وجود دارد تیک گزینه های مربوطه را بزنید.

5. اگر ثبت نام را به درستی انجام داده باشید ‘ثبت نام با موفقیت انجام شد. لینک ثبت نام به ایمیل شما ارسال شده است» را مشاهده می کنید، که باید به ایمیل خود وارد شوید و آن را تایید کنید، که در نتیجه نام کاربری و رمز عبوری که انتخاب کردید تایید خواهند شد که یعنی ثبت نام درخواست enamad شما تکمیل شده و در صفحه ورود (قبلا وارد شدیم) می توانید با ارائه اطلاعات داده شده با پنل تان در اینماد وارد شوید.

پس از آن نوبت می رسد به زیر منوی بخش تکمیل اطلاعات یعنی گزینه بارگذاری مدارک که در این بخش نیز باید برخی از مدارک خواسته شده مانند تصویر کارت ملی و تصویر صفحه اول شناسنامه را بارگذاری کنید. (در تصویر زیر ما این دو مدرک را آپلود کرده ایم):

پس از ده دقیقه موارد بالا تایید خواهند شد (اگر موارد را به درستی انجام دهید)، سپس از پنل خارج و دوباره وارد شوید تا پیغام تایید ها را در همان بخش مشاهده کنید.

حال برای دریافت کد اینماد و انتقال آن به وبسایت تان باید یک سری کار را انجام دهید (در تصویر زیر این کارها را می بینید)، این امور در بخش مدیریت کسب و کار قرار دارند.

نکته 2: برای تکمیل درخواست اینماد و موفقیت در دریافت نهایی آن باید فردی متقاضی دریافت اینماد باشد که وضعیت خدمت نظام وظیفه او مشخص است (طبیعتا این فقط برای آقایان می تواند دردسر آفرین باشد).

و در آخر اینکه اینماد برای وبسایت هایی که سفارش هایشان تلفنی است و یا تجاری نیستند، اینماد کارایی ندارد!

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید