سئو

آموزش تغییر عکس در گوگل مپ

تنها تصاویری را می توانید از گوگل مپ حذف کنید که یکی از قوانین مربوط به گوگل را زیر پا گذاشته باشد. اگر یک تصویر در گوگل مپ ثبت شده باشد و به آن شما علاقه نداشته باشید نمی توانید آن را حذف کنید. در واقع تنها نخواستن شما در مورد ماندن آن عکس در گوگل مپ اهمیت ندارد. تنها چیزی که در این مورد مهم است زیر پا گذاشتن قوانین گوگل توسط آن عکس می باشد.

بنابراین شما برای تغییر عکس در باید به خوبی هر یک از نکات را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که نقشه گوگل دارای استانداردهای مشخص شده‌ ای است. گوگل به فاکتورها و استانداردهای مهمی توجه می‌ کند تا بهترین عکس را شما در نقشه بگذارید. برخی از موارد قانونی که موجب می‌ شود نقشه گوگل تصاویر را حذف کند در ادامه معرفی می کنیم.

دلایل مهم برای تغییر عکس در گوگل مپ

از جمله مهمترین موارد قانونی که موجب تغییر عکس در گوگل مپ می گردد عبارت است از :

1. برخی از عکس هایی که آزاردهنده هستند و نفرت انگیز و غیر اخلاقی می باشند باید حذف شوند. در واقع باید به خوبی بدانید که تصاویر آزار دهنده و نفرت انگیز توسط گوگل حذف می شوند و همچنین پذیرفته نمی گردند.

3. با در خطر گرفتن حریم خصوصی افراد نیاز است که سریعا عکس نقشه گوگل را حذف نمایید. برخی از عکس ها هستند که متعلق به شما نمی باشند و برای افراد دیگر هستند شما سریعا باید آنها را از روی نقشه گوگل بردارید.

4. تصاویری که کیفیت پایین دارند را شما می توانید از روی نقشه گوگل بردارید. برخی تصاویر با کیفیت پایین ثبت شده اند که برای تغییر دادن آنها در گوگل مپ با مشکل مواجه نمی شوید.

5. هماهنگ نبودن تصویر با محلی که مد نظر شما است یکی دیگر از موارد قانونی تغییر عکس در گوگل مپ می باشد. در صورتی که تصویر انتخاب شده شما با محل مورد نظرتان در گوگل مپ هیچ گونه همخوانی نداشته باشد بهتر است آن را عوض کنید. در این صورت می توانید کاربران بیشتری را از نظر سئو به دست بیاورید.

6. دلایل قابل قبول دیگری نیز امکان دارد در مواردی که بیان کردیم وجود داشته باشد. دلایل دیگر مانند قدیمی بودن عکس از دیگر دلایلی است که موجب حذف تصویر در گوگل مپ می گردد.

مراحل مربوط به تغییر دادن عکس از روی گوگل نقشه

علت مشکل را باید بازگو نمایید. علت مشکل هر چه که باشد باید در این فیلد نقشه گوگل وارد شود. نشانی ایمیل شما باید وارد شود که به این مورد باید اهمیت دهید و آن را وارد کنید. پر کردن شناسایی ربات اینترنتی یکی دیگر از نکات و مراحلی است که باید انجام دهید. در واقع شما با پر کردن این فیلد به گوگل می‌ خواهید بفهمانید که ربات نیستید. بعد از پر کردن فیلدهای درخواست شده باید روی گزینه قبول بزنید. تایید نهایی حذف کردن عکس از نقشه گوگل نیازمند تایید کارشناسان گوگل می باشد.

عدم رعایت یکی از قوانینی که بیان کردیم بسیار مهم است. در غیر این صورت تضمینی برای حذف کردن تصویر نقشه گوگل وجود ندارد. سیستم نقشه گوگل یک ابزاری به شمار می ‌رود که با کمک بسیاری از افراد به فعالیت می ‌پردازد. هر یک از کاربران این سیستم را می ‌توانند برای اطلاعات کسب و کار خود انتخاب کنند. تمامی کاربران توانایی خواهند داشت که در این سیستم حذف اطلاعات و ویرایش اطلاعات را ارسال کنند.

تغییر دادن عکس های قدیمی در گوگل نقشه

شما زمانی که به دنبال آدرس در گوگل مپ هستید متوجه می‌ شوید که برخی از مکان‌ ها دارای تصاویر می باشند. این نمونه مکان ‌ها که تصاویر دارند از نظر سئو بهینه سازی شده اند. در واقع کاربرانی که آن مکان‌ ها را جستجو می ‌کنند و تصاویرشان را مشاهده می نمایند به راحتی می ‌توانند به مکان مورد نظر مراجعه کنند. بر همین اساس گذاشتن عکس در نقشه گوگل یکی از دستورالعمل هایی است که به وسیله صاحبان کسب و کار انجام می گردد. شما می توانید برای تغییر عکس در گوگل مپ طبق مواردی که بیان کردیم اقدام نمایید.

اگر از ابتدای ثبت کردن آدرس در گوگل مپ یک عکس قدیمی را روی محل مورد نظر گذاشته باشید می توانید بعد از چندین سال آن عکس را تغییر دهید. در صورتی که مکان مورد نظر بافت و شکل خود را از دست داده باشد می توانید به گوگل درخواست دهید که تغییر شکل مکان مدنظر موجب شده است که اقدام به تغییر عکس در گوگل مپ نمایید. توجه داشته باشید که جهت تغییر دادن عکس در نقشه گوگل باید به خوبی فاکتورها و استانداردهای مربوط به گوگل را در نظر بگیرید.

بعد از تغییر عکس در گوگل مپ، چطور آن را به اشتراک بگذاریم ؟

همانطور که اشاره کردیم ثبت تصویر در نقشه گوگل محدود به کسب و کارها نمی باشد. برای هر محلی شما می توانید یک عکس جداگانه ثبت کنید. اصول و قواعد قرار دادن عکس در گوگل مپ را شما باید یاد بگیرید. یکی از دلایلی که گوگل مپ به بسیاری از کاربران خود اجازه می ‌دهد عمکس نقاط متنوع را ثبت کنند این است که کاربران قادر باشند با بررسی کردن تصاویر چشم انداز مناسب تری از تصویر مکان داشته باشند.

از دیگر مزیت های ثبت تصویر در نقشه گوگل این است که تصاویر در تمامی سیستم های گوشی همراه و لپ تاپ ها قابلیت نمایش دارند. هیچ محدودیتی در این مورد وجود نخواهد داشت. شما می توانید برای استفاده از مپ یک اکانت جیمیل داشته باشید.

در واقع شما برای اینکه بتوانید تصویر نقشه گوگل را تغییر دهید به یک جیمیل نیاز خواهید داشت. بعد از آن وارد سایت گوگل مپ می گردید. با دراگ کردن و یا با استفاده کردن از ابزار لوکیشن می توانید نقطه مد نظرتان را جستجو نمایید. زمانی که در حال جستجو هستید آیکون که شبیه بادکنک قرمز است به شما نشان داده می شود. تغییرات را باید در این بخش انجام دهید.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید