سئو

همه چیز در مورد اضافه کردن لینک swipe up

امروزه بسیاری از افرادی که کسب و کارشان را در اینستاگرام دنبال می کنند باید به خوبی، در مورد روش اضافه کردن لینک swipe up اطلاعات داشته باشند. با استفاده از ویژگی swipe up افراد می توانند تعامل بیشتر با مخاطب های خود به دست آورند. این ابزار مهم در اینستاگرام، به عنوان سوئیپ آپ یا همان بکش بالا شناخته می شود که برای پیج هایی با فالوور مشخص شده فعال می گردد.

سوئیپ آپ شرایط خاص و ویژه ای را به کاربران ارائه داده است تا آنها به راحتی قادر باشند فعالیت هایشان را در اینستاگرام انجام دهند. گذاشتن لینک های متنوع در استوری از طریق این ابزار به راحتی انجام می شود. با اضافه کردن لینک swipe up در استوری، افراد می توانند هر یک از تبلیغاتی که می خواهند انجام دهند را در بازه زمانی کمتری، به مخاطبان معرفی کنند.

این ابزار یک انقلاب بزرگی در اینستاگرام می باشد که توجه بسیاری از افراد فعال در اینستاگرام را به خود جذب کرده است. افراد با استفاده از این قابلیت می توانند فالوورهای بیشتری را جذب کنند. بینندگان قادر هستند که روی یک استوری انگشت شان را به سمت بالا بکشانند تا بدون خارج شدن از برنامه اینستاگرام، لینک مد نظر را بررسی کنند. این روش و ابزار یکی از بهترین راهکارهایی است که برای تبلیغ محصولات مختلف به کار گرفته می شود.

شرایط اضافه کردن لینک swipe up

برای اضافه کردن لینک به استوری، باید از پروفایل اینستاگرام خود را به نوع کسب و کار تغییر دهید. در واقع یکی از مهمترین شرایط استفاده از این قابلیت، این است که پروفایل شما بیزینس باشد. اگر بیشتر از ده کا فالوور نداشته باشید نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید.

در صورتی که پیج اینستاگرام تیک آبی بگیرد، یعنی معتبر می باشد و فرد مشهور و شناخته شده ای است. این دسته از افراد که تیک آبی دارند، حتی اگر فالوور هایشان به 10 کا نرسد، می توانند از قابلیت swipe up استفاده کنند. بنابراین برای استفاده از این قابلیت باید ابتدا شرایط آن را بدانید و سپس نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید.

نحوه اضافه کردن لینک swipe up

روش اضافه کردن لینک swipe up در استوری بر اساس مراحل مشخص شده باید طی شود. اضافه کردن لینک به استوری یکی از روش های مطمئن برای افزایش تعامل بین کاربر و مخاطب می باشد. مراحلی که مربوط به اضافه کردن swipe up به استوری می باشد، عبارت است از :

1. ابتدا باید وارد برنامه اینستاگرام خود شوید و سپس روی آیکون دوربین که در قسمت چپ بالای صفحه اینستاگرام قرار گرفته است ضربه بزنید.

2. در این قسمت باید فیلم و عکس بگیرید و یا اینکه از گالری خود یکی از آن عکس ها را انتخاب کنید. پس از آن روی آیکون لینک که در قسمت وسط بالای صفحه قرار گرفته است باید ضربه بزنید.

3. پیوند مدنظرتان را جایگذاری کنید و سپس گزینه paste را انتخاب نمایید.

4. در بسیاری از دستگاه‌ ها و گوشی های اپل شما می توانید روی گزینه انجام ضربه بزنید. اگر از گوشی های اندروید اضافه استفاده می کنید باید روی گزینه سبز ضربه بزنید.

مزیت های مربوط به اضافه کردن لینک swipe up

مزیت هایی مربوط به swipe up استوری متفاوت است. اشتراک هر یک از استوری ها بر اساس قابلیت swipe up کمک می کند که کاربران فالوور های بیشتری به دست بیاورند.

برخی از مهم ترین مزیت های اضافه کردن swipe up در استوری عبارت است از :

2. فالوور های خودتان را می توانید به آخرین وبلاگ و پست تان راهنمایی کنید. اشتراک لینک اصلی یکی از مهمترین مزیت‌ های افزودن قابلیت swipe up می باشد.

3. مشاهده محصول امکان می‌ دهد که روی لینک مقابل ضربه وارد کنند تا قادر باشند جزئیات محصول را مشاهده کنند. مخاطبان بدون اینکه از برنامه اینستاگرام خارج شوند می ‌توانند وارد لینک شوند. این مورد یکی از قابلیت های مربوط به اضافه کردن swipe up می باشد.

4. با این گزینه افراد می‌ توانند به فروشگاه مراجعه کنند و فروشگاه پروفایل اینستاگرام تان را مشاهده کنند تا خریدشان را انجام دهند. افراد با مشاهده مجموعه ای از خدمات و محصولات شما یکی از آنها را بدون شک انتخاب می نمایند.

توجه داشته باشید که پیش از استفاده از سه گزینه مربوط به swipe up باید معیارهایتان را ردیابی کنید و آنها را بهینه سازی نمایید. اگر به همان اندازه که می خواهید از این قابلیت بهره‌ برداری دریافت نکردید، مطمئن باشید که فراخوان واضح برای عملیات انجام نداده اید. اینکه بدانید فالوورهای شما چه کاری انجام می دهند و چه نوع فراخوانی را دنبال می ‌کنند برای استفاده از این قابلیت اهمیت زیادی دارد.

چگونه از قابلیت اضافه کردن لینک swipe up، در صورت نداشتن 10 کا استفاده کنیم ؟

یکی از مهمترین مزیت های swipe up این است که به شما امکان می ‌دهد به راحتی قادر باشید لینک های تان را به مخاطبان ارائه دهید. اگر شما ۱۰ هزار فالوور نداشته باشید چندین گزینه را مشاهده می کنید که می توانید یکی از آنها برای گذاشتن را امتحان نمایید. در این صورت قادر خواهید بود که لینک های تان را برای مخاطبان به نمایش بگذارید و فالوورهای بیشتری جذب کنید.

این موارد موجب می گردد که فالوور های بیشتری برای خرید محصولات و خدمات تان به دست بیاورید. گذاشتن لینک در بیو یکی از بهترین مواردی است که با نداشتن ده کا فالوور از آن می توانید برای بالا بردن تعداد مخاطبین خود استفاده نمایید.

نظرسنجی ایجاد کردن و همچنین استفاده از DM یکی دیگر از مواردی است که به شما کمک می کند لینک محصولات خود را بگذارید تا مخاطبان بیشتری به دست بیاورید. این دو گزینه را باید بر اساس استانداردهای مشخص شده برنامه اینستاگرام مورد استفاده قرار دهید.

چطور از قابلیت اضافه کردن لینک swipe up سریعتر استفاده کنیم ؟

شما برای اینکه بتوانید از ویژگی مربوط به swipe up استفاده بیشتری داشته باشید باید به برخی از موارد بسیار مهم توجه نمایید. با استفاده از هشتگ های مشخص شده باید کاربران جدیدی که علاقه‌ مند به مطلب شما هستند را پیدا کنید. که جذاب فالوورها را ترغیب می ‌کند. بنابراین باید این نمونه از کپشن ها که جذاب هستند ها انتخاب نمایید و متن آن را با پست تان هماهنگ سازید.

در این صورت می توانید فالوور های بیشتری به دست بیاورید. تبلیغ اکانت اینستاگرام در بسیاری از شبکه ها و پلتفرم های شبکه اجتماعی یکی دیگر از مواردی است که با در نظر گرفتن این مورد می توانید فالوور های بیشتری به دست بیاورید. با این اقدامات می توانید از ویژگی swipe up نهایت بهره مندی را دریافت کنید.

جمع بندی

امروزه بسیاری از افراد از برنامه اینستاگرام برای افزایش درآمد خود استفاده می کنند. بنابراین باید به خوبی با قابلیت های اینستاگرام آشنایی داشته باشند. swipe up یکی از بهترین قابلیت های اینستاگرام برای تبلیغ لینک های متنوع می باشد. شما می توانید لینک های متنوع را با قابلیت swipe up، در استوری خود بگذارید تا کاربران به صورت مستقیم وارد لینک شوند.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید