سئو

بهترین مرکز طراحی لوگو قزوین

شرکت ها و کسانی که به تازگی در قزوین کسب وکاری را تاسیس کرده اند، در این مطلب با بهترین مرکز طراحی لوگو قزوین آشنا می شوند. بدون شک یکی از مهمترین رمزهای موفقیت برای شرکت ها و موسسه های مختلف، داشتن یک لوگوی خوب است که بتواند در ذهن مخاطبین شرکت و عموم مردم جای بگیرد. لوگویی که بتواند نام شرکت و برند صاحب لوگو را تبدیل به یک نام آشنا در سطح جامعه و بازار فعالیت آن شرکت کند،

انواع لوگو و استانداردهایش

موفقیت های بسیاری را برای آن شرکت به ارمغان می آورد. اما به یاد داشته باشید که طراحی چنین لوگوی با ارزشی نیازمند رعایت استانداردهای مختلف و خلاقیت بالا است. بنابراین اگر به تازگی کسب و کاری را تاسیس کرده اید، بهتر است برای طراحی لوگوی آن به دنبال بهترین طراح و شرکتی باشید که در این زمینه فعالیت می کند. در ادامه ی این مطلب با معیارهای سنجش یک لوگو، انواع لوگو و استانداردهایی که باید برای طراحی لوگو رعایت شوند، آشنا می شویم. و در نهایت برای کسانی که در قزوین به دنبال طراح مناسب برای لوگو هستند، بهترین مرکز طراحی لوگو قزوین را معرفی می کنیم.

چرا باید به دنبال طراحی لوگو برای کسب و کار خود باشیم؟

اگر خود را به عنوان مخاطبین یک برند در نظر بگیرید، بدون شک متوجه می شوید که بیشترین ارتباط شما با آن برند، از طریق لوگوی آن برقرار می شود. در واقع لوگو نمادی است که آن برند، اهداف آن و زمینه فعالیت شرکت را برای شما بازگو می کند. با توجه به این که در بازارهای امروزی رقابت شدیدی میان فعالان یک حوزه وجود دارد، بسیار مهم است که شرکت های مختلف برای کسب موفقیت در این بازار، بتوانند نام خود در اذهان عمومی حک کنند. به عنوان یک مثال ساده نوشابه را در نظر بگیرید.

مراحل طراحی لوگو

کسی که برای خرید آن به فروشگاهی وارد می شود، بدون این که فکر کند، به تعداد محدودی لوگوی خاص مانند کوکاکولا، پپسی و … فکر می کند. شاید کیفیت این برندها خوب باشد، اما چیزی که در اولین مرحله موجب می شود که آن شخص به این برندها فکر کند، لوگوی آن هاست.

چرا که این لوگوها در ذهن مردم جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند و علت آن نیز طراحی دقیق و کیفیت مناسب لوگوی آن ها است. با این مثال و دانستن اهمیت داشتن یک لوگوی خوب، در ادامه به مراحل طراحی لوگو اشاره می کنیم و استانداردهایی را که در طراحی لوگو لوگو باید رعایت شوند، بیان می کنیم. به عنوان کسی که به دنبال طراحی لوگو قزوین هستید، باید با این معیارها آشنا باشید تا بتوانید بهترین لوگو را برای برند خود سفارش دهید.

مراحل طراحی لوگوی خوب

مراحلی دارد که باید به خوبی رعایت شوند تا در نهایت بهترین طرح ممکن برای لوگو حاصل شود. رعایت نکردن این مراحل موجب می شود که لوگویی معمولی در نهایت کار حاصل شود که توان رقابت قدرتمند در بازار را نداشته باشد. در زیر این مراحل شرح داده می شود.

تحقیق در زمینه کاری سفارش دهنده ی طراحی لوگو

طراحی لوگو مانند هر کار دیگری، در اولین مرحله نیازمند تحقیق و بررسی است. تحقیق در این زمینه در مورد نوع فعالیت های سفارش دهنده ی طراحی لوگو انجام می شود. کسی که می خواهد کار طراحی انجام دهد، در ابتدا باید بداند که سفارش دهنده ی لوگو چه فعالیتی انجام می دهد و مخاطب لوگویی که طراحی می کند، چه کسانی خواهند بود. بدون شک لوگویی که برای یک سالن زیبایی طراحی می شود با لوگویی که برای یک شرکت تولید قطعات صنعتی طراحی می شود،

علت این امر نیز استفاده از مهارت های طراحی و تجربیات تعداد زیادی طراح است که در این شرکت فعالیت می کنند. هر کدام از طراح های شرکت با زمینه های کاری خاصی آشنایی بیشتری دارند و سفارش های طراحی لوگو در این شرکت به طراحی که بیشترین تجربه و آشنایی را با حوزه ی کاری سفارش دهنده ی لوگو دارند، سپرده می شود تا متناسب ترین لوگو برای آن طراحی شود.

تعیین نوع لوگو در طراحی لوگو قزوین

پس از این که طراح با نوع فعالیت های آشنا شد، باید بهترین نوع لوگو را برای این کار انتخاب کند. لوگو می تواند یکی از انواع نوشتاری، تصویری یا ترکیبی از ین دو باشد. در ادامه با این سه نوع لوگو شنا می شویم. شما نیز به عنوان کسی که به دنبال طراحی لوگو قزوین هستید، بهتر است با انواع لوگوها آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین نوع لوگو را برای برند خود سفارش دهید.

لوگو تایپ(نوشتاری)

لوگو می تواند به شکل یک نوشته طراحی شود. در واقع می توان نام شرکت و برند را به شکلی جذاب طراحی کرد و از آن به عنوان لوگوی شرکت استفاده نمود. برای مثال می توان به لوگوی گوگل اشاره کرد. لوگوی گوگل از نام این شرکت تشکیل شده است و به خوبی توانسته است انتظارات را برآورده سازد. درصد بسیار زیادی از کسانی که از خدمات گوگل استفاده کرده اند، لوگوی آن را به خاطر سپرده اند. سادگی و جذابیتی که در طراحی این لوگو به کار رفته است را می توان رمز موفقیت در طراحی این لوگو دانست.

چند نمونه از لوگوهای نوشتاری معروف

به یاد داشته باشید که سادگی یکی از اصول مهم در طراحی لوگو است. اگر به دنبال طراحی لوگو قزوین هستید و نام شرکت شما برای استفاده در لوگو مناسب است، می توانید لوگوی خود را به شکل نوشتاری سفارش دهید. منظور از مناسب بودن نام لوگو برای استفاده در طراحی لوگو، عمومی نبودن نام شرکت و طولانی نبودن آن است.

لوگو تصویری برای استفاده در طراحی لوگو قزوین

یکی دیگر از ، استفاده از تصاویر در طراحی است. می توان برای لوگو از یک تصویر و نماد مرتبط استفاده کرد. این تصویر باید بتواند نوع فعالیت های شرکت را نشان دهد. به عنوان مثال می توان از لوگوی نایک به عنوان یک لوگوی تصویری موفق نام برد. تصویری شبیه به کفش ورزشی که به خوبی گویای فعالیت هایی است که کمپانی نایک در شرع فعالیت های خود داشته است.

لوگوی ترکیبی

می توان برای طراحی لوگو از ترکیب دو روش قبلی استفاده کرد. مثلا می توان تصویری مرتبط در لوگو استفاده مرد که در زیر آن نام برند نوشته شده است. اگر برای طراحی لوگو قزوین به دنبال این نوع لوگو هستید، باید جذابیت های تصویر و نوشته را متناسب با هم رعایت کنید هزینه طراحی لوگو را بدانید. رنگ پردازی متناسب با فعالیت های شرکت و جذاب، همچنین توجه به فونت نوشته بسیار مهم است.

معرفی بهترین شرکت طراحی لوگو قزوین

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید