سئو

بهترین مرکز طراحی لوگو در رشت

امروزه اهمیت داشتن یک لوگوی خوب برای رقابت در بازار و در میان رقیبان بی شماری که هر شرکتی دارد، بر کسی پوشیده نیست. لوگویی که بتواند در یک نگاه نام برند و نوع فعالیت های صاحب لوگو را به بیننده القا کند.

این اهمیت بالایی که لوگوها و طراحی مناسب آن ها دارد، باعث شده است که در همه ی مناطق دنیا و هر شهری، شرکت ها به دنبال بهترین طراح لوگو باشند و همچنین طراح های بسیاری از این فرصت شغلی استفاده کنند و به طراحی لوگو و کارهای گرافیکی مشغول شوند. در این مقاله شما را با بهترین مرکز طراحی لوگو در رشت آشنا می کنیم و یک فرصت شغلی مناسب را برای هر کسی که به عنوان در رشت فعالیت می کند، معرفی می کنیم.

اهمیت داشتن یک لوگو با طراحی مناسب

همانطور که شما هم می دانید، بعضی از هستند و هر کسی در اولین نگاه، به نام برند و نوع فعالیت صاحب لوگو پی می برد. به عنوان مثال لوگوی آدیداس را در نظر بگیرید. با شنیدن نام آدیداس، لوگوی این شرکت در ذهن شما نقش می بندد. همچنین برندی مانند کوکاکولا، که لوگوی تایپی آن بسیار معروف است. اما این اتفاقی نیست. شاید فکر کنید کیفیت کالاهایی که این شرکت ها تولید کرده اند باعث شده است که استفاده از آن ها زیاد بوده و موجب شود که نام آن ها در ذهن ها بماند. هرچند کیفیت کالا و خدماتی که یک شرکت ارائه می دهد در معروف شدن آن نقش به سزایی دارد، اما جالب است بدانید که قضیه کاملا برعکس است!

طراحی خوب برای لوگو

در واقع لوگویی که اسن شرکت ها دارند، به اندازه ای مناسب است و جلب توجه کرده است که موجب می شود به خوبی در ذهن ها بماند و کسی که قصد خرید نوشابه و کالاهای ورزشی دارد، ناخوآاگاه در اولین انتخاب به کوکاکولا و آدیداس فکر کند. یک شما علاوه بر اینکه به برند شما هویت می بخشد، می تواند بهترین وسیله برای تبلیغ کالای شما نیز باشد. بنابراین قبل از این که به طراحی لوگو در رشت بپردازیم، نکات لازم برای طراحی یک لوگوی مناسب و موفق را مطرح می کنیم.

چه نکاتی برای طراحی لوگو باید در نظر گرفته شود؟

اولین مرحله در ، شروع طراحی با طرح هایی است که بر روی کاغذ می آیند. این طرح ها اساس طراحی نهایی را تشکیل می دهند و لازم است که به اندازه کافی برای این کار وقت صرف کنیم. پس از این که طرح های اولیه و پیشنهادی بر روی کاغذ آمدند، لازم است که برای توسعه ی طرح ها و تبدیل آن ها به لوگوی نهایی، نکاتی را در نظر بگیریم. در ادامه این نکات را معرفی می کنیم. لازم به ذکر است که تمام این نکات و رمزهای طراحی موفق، در طول چند سال فعالیت برای و شهرهای دیگر ایران به دست آمده اند و چکیده ی تجربیات چندین طراح موفق و باتجربه است.

طراحی لوگو باید متقارن باشد

اندازه ی لوگو یکی ار مهمترین پارامترهای آن است. لوگو باید به گونه ای طراحی شود که در هر اندازه ای تعادل و زیبایی خود را حفظ کند. در نظر داشته باشید که لوگوی شما ممکن است بر روی فاکتور، محصول شما و تبلیغات در اندازه های کوچک چاپ شود. از طرف دیگر یک لوگو بر روی بیلبوردها و تابلوهای الکتریکی نیز چاپ خواهد شد و اندازه ی بزرگی خواهد داشت. بنابراین طراحی آن باید به گونه ای باشد که در هر اندازه ای تقارن و تعادل خود را حفظ کند و برای بیننده قابل مشاهده و خواندن باشد.

از رنگ های متناسب و تاثیرگذار در طراحی لوگو استفاده کنید

به کار بردن رنگ های خاص و چشم نواز و متناسب با نوع فعالیت صاحب لوگو در جذابیت لوگو نقش بسزایی دارد. مثلا رنگ سبز لوگوی برند لاگوست آن را از سایر رقیبان خود متمایز می کند. به عنوان مثالی دیگر که در آن از رنگ ها استفاده ی بسیار مناسبی شده است، لوگوی گوگل را در نظر بگیرید. این لوگو نمونه ی بسیار مناسبی برای این مورد است.

بهترین طرح را در ارتباط با فعالیت صاحب لوگو انتخاب و بر روی آن کار کنید

در اولین مرحله قبل از این که شروع به طراحی بر روی کاغذ کنید، در مورد نوع فعالیت صاحب لوگو و اهداف او اطلاعات کافی کسب کنید. لوگو باید به گونه ای باشد که مخاطب شما با اولین نگاه به خوبی بتواند تشخیص دهد که لوگو مربوط به چه نوع کسب و کاری است و فلسفه ی موجود در پشت این طرح را درک کند.

حال که با اهداف لوگو () آشنا شدیم و نکات لازم برای طراحی یک لوگوی مناسب را دانستیم، سوال اساسی این است که سفارش یک طراحی را به چه کسی بسپاریم؟

شرکت طراحی لوگو در رشت

استخدام طراح لوگو در رشت

برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو در رشت و مشاهده ی نمونه لوگوهای طراحی شده توسط ایت شرکت به لینک زیر مراجعه نمایید.

همچنین شرایط استخدام به عنوان طراح لوگو در رشت را می توانید در لینک زیر مشاهده نمایید.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید