سئو

معرفی بهترین کوتاه کننده لینک

در این مقاله به معرفی بهترین کوتاه کننده لینک می پردازیم، اما منظور از کوتاه کننده ی لینک چیست؟ در برخی موارد ممکن است که افراد به کوتاه کننده ی لینک در فضای مجازی و اینترنت نیاز داشته باشند چرا که اکثر افراد صفحات مختلف در دنیای وب را به وسیله ی لینک برای هم به اشتراک می گذارند که قاعدتا وجود بهترین کوتاه کننده لینک می تواند در امر خوانایی و کلیک بسیار کمک کننده باشد.

به طور کلی کسانی که به دنبال بهترین کوتاه کننده لینک هستند بی شک در فضای مجازی بسیار فعال هستند که به کمک آن می توانند لینک های خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کنند، به عنوان مثال زمانی که قصد دارید لینک یک صفحه ی خاص را در بیو اینستاگرام منتشر کنید اول از همه باید لینک مربوطه را به وسیله ی ابزار های مختلف کوتاه کرده سپس اقدام به انتشار لینک در قسمت لینک بیو کنید تا سایر کاربران از این روش به صفحه ی مربوطه دسترسی پیدا کنند.

بهترین کوتاه کننده لینک چیست؟

منظور از کوتاه کننده ی لینک چیست؟

اما مهم ترین سوال این است که منظور از بهترین کوتاه کننده لینک چیست؟ چرا به این ابزار نیاز داریم؟ هدف بسیاری از وب سایت ها در شبکه های مجازی لینک های مختلفی از سایت را برای مشتریان و کاربران به اشتراک می گذارند که برای مخاطب یا مدیر وب سایت انجام این عمل بسیار ضروری است.

فرض کنید در حال کپی یک لینک طولانی هستید، آیا انتشار آن برای دوست یا مشتری خوشایند است که در سطر های متعدد ایجاد می شود؟ چه بسا بهتر است که از روش های نوین و بهترین کوتاه کننده لینک برای این‌کار استفاده کنید تا لینک مربوطه با زیبایی خاصی به مشتری ارسال شود؛ در واقع استفاده از این روش کار برای کاربر بسیار ساده خواهد بود.

بهترین کوتاه کننده لینک و نحوه ی استفاده از آن

در این قسمت به معرفی تعدادی از بهترین کوتاه کننده لینک می پردازیم که عبارت است از:

دلایل کوتاه کردن لینک چیست؟

در متن های بالا به معرفی تعدادی از بهترین کوتاه کننده لینک پرداختیم که هر کدام به نوبه ی خود می توانند نیاز شما را از کوتاه کردن لینک برآورده کنند اما ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که هدف از کوتاه کردن لینک چیست؟

  • کوتاه کردن لینک به منظور غیر مستقیم کردن لینک.

  • به منظور عدم نمایش لینک های واقعی.

  • جلوگیری از طولانی نشان دادن لینک های فارسی.

  • برای ردگیری کلیک های مربوط به لینک.

  • جهت استفاده در شبکه های اجتماعی.

  • جلوگیری از طولانی شدن لینک های صفحه.

بهترین کوتاه کننده لینک های فارسی

با توجه به اینکه راه های مختلفی زیادی برای کوتاه کردن لینک وجود دارد اما بسیاری از افراد بر این باورند که لینک های فارسی کمی سخت تر به نظر می رسد اما در حقیقت اینگونه نیست! شما به کمک لینک های معرفی شده می توانید لینک های مربوط به خود را کوتاه کرده و آن را برای دوستان خود ارسال نمایید، در واقع اگر از هر روشی برای ساخت لینک استفاده کنید بی بهره نخواهید ماند.

مزیت استفاده از کوتاه کننده ی لینک

زمانی که از بهترین کوتاه کننده لینک استفاده می کنید بی شک بسیاری از مزیت ها شامل حال شما خواهد شد که شاید کمتر کسی به کاربرد آن اهمیت دهد که می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • زمانی که لینکی را کوتاه می کنید به راحتی می توانید موقعیت جغرافیایی یا مکانی کاربر را به دست بیاورید که از کدام منطقه وارد وب سایت شده اند.

  • نام مرورگرهایی که به وسیله ی آن به وب سایت شما متصل شده اند را به نمایش در می آورد.

  • سیستم عامل کاربران را به شما نمایش می دهد.

  • سرویس های کوتاه کننده ی لینک تعداد کلیک های کاربران را به شما نمایش می دهند.

البته استفاده از این روش مزیت های دیگری هم به همراه دارد، به عنوان مثال وقتی که وارد یک وب سایت شده و قصد ثبت نام در آن سایت را داشته باشید ممکن است در بخشی از اطلاعات ورودی از شما لینک یک صفحه را بخواهند، اما اطلاعات ورودی از آن سایت به گونه ای تنظیم شده که تنها تعداد کمی از حروف قابل پذیرش است، در این صورت با استفاده از بهترین کوتاه کننده لینک می توانید لینک های مربوطه را کوتاه کرده و در باکس مورد نظر قرار دهید.

کوتاه کردن لینک برای چه اموری استفاده می شود؟

  1. کاربرد در مختلف.

  2. بهره وری از سیستم آمارگیر که برای هر URL در نظر گرفته می شود.

  3. قابلیت نمایش لینک های کوتاه در ایمیل.

  4. قابلیت استفاده در بازاریابی آفلاین که بسیار پرکاربرد است.

کسب درآمد از کوتاه کننده لینک

شاید کمتر کسی به مزیت استفاده از کوتاه کردن لینک فکر کند! زمانی که وارد یکی از سایت های کوتاه کننده لینک می شوید با استفاده از اشتراک گذاری لینک های واسط می توانید درآمد زایی کنید که روند کار بدین صورت است:

  1. در وهله ی اول باید در وب سایت های مرتبط ثبت نام انجام دهید.

  2. با هر کلیک کاربر بر روی لینک مبلغی به پنل شما اضافه می شود.

  3. پس از واریز مبلغ به کیف پول دیجیتال و همچنین رسیدن مبلغ به یک مقدار خاص می توانید پول خود را برداشت کنید.

سخن پایانی

وقتی که صحبت از بهترین کوتاه کننده لینک می شود یعنی قصد و هدف شما علاوه بر زیباسازی لینک این است که از صفحات و لینک های کلیک شده آمار های مختلفی به دست بیاورید که کدام منطقه بیشتر از همه از این لینک استفاده کردند! آیا سرمایه گذاری در آن منطقه با توجه به شغل و کسب و کار می ارزد؟

پس از اینکه متوجه شدید کاربران از چه پلتفرمی استفاده می کنند قاعدتا بر روی طراحی شما تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. سیستم آمار های لینک می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود چرا که به کمک آن ها می توانید مشتریان و رفتار کاربران را سنجیده و به کمک آن بهترین عملکرد را از خود نشان دهید تا مشتریان از عملکرد وب سایت راضی باشند.

این موضوع باعث می شود که روز به روز به تعداد متقاضیان شما افزوده شود. البته این تنها راه برای به دست آوردن آمار های مختلف از وب سایت نیست! اما با استفاده از این روش یعنی کوتاه کردن لینک یکی از کلیدی ترین ابزار ها برای شماست.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید